دریای رامسر کجاست؟⭐بهترین ساحل و پلاژ های رامسر

دریای رامسر کجاست؟ چه زیبایی هایی که در این محدوده واقع شده است؟ آیا دوست دارید با بهترین ساحل های رامسر آشنایی پیدا کنید؟ آیا دوست دارید از قدم زدن در کنار دریای زیبای این شهر لذت برده و خاطراتی به یادماندنی در ذهن خود ثبت کنید؟ اگر این طور است با ما در ادامه همراه باشید و حتما برای اجاره ویلا رامسر اقدامات لازم را انجام دهید.

رامسر کجاست؟ در رامسر به دنبال چه بگردیم؟

برای آنکه بتوانید از زیبایی هایی که در ناحیه رامسر وجود دارد، دیدن کنید، ابتدا باید به استان مازندران برویم. این استان، در شمال کشور قرار گرفته است و مقصد بسیار خوبی برای یک گردش چند روزه و خاطره انگیز به شمار می رود. حالا که وارد استان مازندران شده ایم، باید به رامسر برویم. رامسر در غربی ترین نقطه این استان واقع شده است. جالب است بدانید، این شهر یکی از شهرهای مرزی بین استان گیلان و مازندران است و اگر شما برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کردید، چنانچه با ماشین شخصی خودتان به این شهر رفته باشید، می توانید از استان گیلان و زیبایی هایی که در آن نهفته است نیز دیدن کنید.

رامسر را میعادگاه دریا و جنگل می نامند. علت این نامگذاری را می توان هم جواری آن با دریاچه وسیع و گسترده ی خرز و همین طور جنگل، جست و جو کرد. اگر عاشق دیدن دریا و آرامش و طوفان آن هستید، می توانید به کنار دریا بروید و اگر می خواهید جنگل، درختان سر به فلک کشیده، طبیعی بکر و محیطی آرام را ببینید، می توانید از جنگلی که این شهر در کنار آن آرام گرفته است، دیدن کنید. 

البته، موضوع صحبت ما در این مقاله، بررسی و معرفی بهترین پلاژ های رامسر است. اگر فکر می کنید که سواحل دریا، زیبایی خاصی ندارند و اگر فکر می کنید که نمی توانید اوقات خوب و خوشی را کنار دریای رامسر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم در تصمیم خود تجدید نظر کنید. اگر به یکی از این سواحل قدم بگذارید و همچون کودکان، کفش های خود را از پای در آورید، آن چنان حس بی نظیری وجود شما را در بر می گیرد که تاسف می خورید چرا تا به حال نفهمیدید دریای رامسر کجاست.

دریای رامسر کجاست؟ فاصله رامسر تا دریا چقدر است؟

دریای رامسر کجاست؟ فاصله رامسر تا دریا چقدر است؟

دریای رامسر کجاست؛ این مهم ترین سوالی است که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. یکی از ویژگی های پر رنگ و منحصر به فرد شهر رامسر، همسایگی بی واسطه و مستقیم آن با دریای خزر است. دریاچه با شکوه، وسیع و بسیار زیبای خزر در شمال این شهر قرار گرفته است و رامسر را به یکی از مناطق و شهرهای دوست داشتنی و بسیار جذاب مازندران تبدیل کرده است. اگر می خواهید با صرف کمترین زمان، برای بازدید از دریای خزر اقدام کنید، بهتر است با کمک مجموعه هایی مانند گرداگرد، در یک اقامتگاه نزدیک دریا سکونت کنید. به این شکل، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید خود را به یکی از بهترین پلاژ های رامسر برسانید و از بودن در این شهر، لحظات خوب و خوشی را ثبت کنید.

به همه کسانی که عاشق دیدن آبی دریا هستند و می خواهند روزهایی زیبا و به یادماندنی در بهترین ساحل های رامسر تجربه کنند، توصیه می کنیم حتما برای اجاره ویلا در شهر رامسر اقدام کرده و بهترین زمان مسافرت برای رفتن به آن را انتخاب کنند. بهترین زمان سفر به این شهر، به هدف شما و جایی که می خواهید از آن دیدن کنید، بستگی دارد. اگر تنها هدفتان، رفتن در کنار دریا و شنا کردن در آن است، بهتر است زمان هایی را برای مسافرت انتخاب کنید که دریا آرام بوده و طوفانی نیست. 

بهترین پلاژ های رامسر چه نام دارند؟ بهترین پلاژ دریای رامسر کجاست؟

بهترین پلاژ های رامسر چه نام دارند؟ بهترین پلاژ دریای رامسر کجاست؟

حال که می دانید دریای رامسر کجاست، قطعا دوست دارید با بهترین ساحل های رامسر نیز آشنا شوید. نام برخی از سواحل زیبا و جذاب رامسر به این شرح است:

۱- خلج؛ زیبا، تمیز و پر از امکانات

یکی از بهترین پلاژ های رامسر، پلاژ خلج است. این ساحل، بهترین، تمیزترین، مشهورترین و از مناسب ترین جاهایی است که می توانید برای وقت گذراندن در کنار دریای زیبا خزر انتخاب کنید. فروشگاه ها، بازارچه ها، رستوران ها و کافه های متنوع، تنها بخشی از جذابیت های این پلاژ به شمار می روند. 
زیبایی هایی که در این ساحل به چشم می خورد، محدود به مواردی که در بالا اشاره کردیم، نیست. اگر در فصل تابستان به این ساحل رفتید و هوس یک بستنی خنک و خوشمزه کردید، می توانید به سراغ یکی از ایستگاه های بستنی فروشی و یا آب میوه فروشی که در این ساحل مشغولند، بروید. وقتی از گردشگران می پرسید که بهترین پلاژ دریای رامسر کجاست، نام این پلاژ را حتما از دهان آنها خواهید شنید.

۲- لیدو؛ گنجینه ای از کامل ترین تفریحات

اگر دلتان می خواهد تنی به آب بزنید و بعد از آن، در کنار خانواده و یا دوستان خود نهار میل کنید، پلاژ لیدو دقیقا همان جایی است که می تواند به شما کمک کند تا به این اهداف دست پیدا کنید. در این ساحل، تمهیدات لازم برای شنا کردن خانم ها و آقایان به صورت جداگانه فراهم شده است. 
عاشقان اسب سواری نیز از رفتن به این ساحل، بی نهایت استقبال می کنند؛ زیرا در این پلاژ، امکانات مورد نیاز برای اسب سواری فراهم شده است. بچه ها نیز از رفتن به ساحل لیدو، شادی کودکانه ای را تجربه می کنند و می توانند به پارک بازی مخصوص کودکان که در این ساحل ساخته شده است، بروند. اگر دوست داشته باشید، می توانید در قالب یک پیک نیک چند ساعته، غذایی که قبلا تهیه کرده اید، در این ساحل میل کنید، و یا به یکی از رستوران های ساحل لیدو بروید و غذای باب میل خود را سفارش دهید. حال که فهمیدید دریای رامسر کجاست، توصیه می کنیم از این پلاژ نیز دیدن کنید.

۳- پلاژ توسکاسرا

پلاژ توسکاسرا را نیز یکی از بهترین پلاژهای رامسر می دانند. اگر عاشقِ بودن در کنار خانواده و دوستان خود هستید و همزمان می خواهید از دیدن دریا نیز لذت برید، این پلاژ را انتخاب کنید. 
برای بهره بردن از امکانات رفاهی و گردشگری توسکاسرا، بهتر است از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب اقدام کنید. در ضمن، این پلاژ امکانات متفاوتی را برای طیف وسیعی از افراد فراهم کرده است و افراد در سنین مختلف می توانند از رفتن به پلاژ توسکاسرا لذت ببرند و خاطرات خوبی را از آنجا در ذهن خود ثبت کنند.

بهترین محل اقامت دریای رامسر کجاست؟

بهترین ساحل رامسر برای چادر زدن در کنار دریای رامسر کجاست؟

اگر عاشق آن هستید که در طی روزهای اقامت در رامسر، شب هایی کاملا متفاوت را تجربه کنید، توصیه می کنیم به لیدو (بهترین ساحل و پلاژ های رامسر) بروید. این پلاژ، یکی از مناسب ترین و بهترین سواحل رامسر بوده و برای چادرزنی نیز گزینه خوبی به نظر می رسد. تنها مشکل آزار دهنده این پلاژ، سرو صدای ناشی کامیون هایی است که در بلوار مجاور در حال رفت و آمد هستند که البته، این مساله نیز در صورتی که خوابتان سنگین باشد، به راحتی قابل حل خواهد بود.

موارد دیگری که باعث شده ما از این پلاژ، به عنوان یکی از بهترین جاها برای چادر زدن در زیر آسمان آبی رامسر یاد کنیم، امکاناتی است که در این ساحل دریای رامسر به چشم می خورد. از جمله این امکانات می توانیم به فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های سوغاتی و لوازم شنا اشاره کنیم. 

اگر به این پلاژ که از بهترین ساحل های رامسر است رفتید، حتما لازم نیست در چادر اقامت کنید؛ در این ساحل، تعدادی اتاقک نیز در نظر گرفته شده است. این اتاقک ها به کولر مجهز هستند و در صورتی که در تابستان به بازدید بهترین پلاژ های رامسر رفته باشید، می توانند شما را از گرمای تابستان نجات دهند. از نظر همه امکاناتی که گفتیم، این ساحل بهترین ساحل رامسر برای چادر زدن در کنار دریا به شمار می رود.
 

بهترین ساحل رامسر برای چادر زدن در کنار دریای رامسر کجاست؟

ساحل سنگی رامسر کجاست؟ آدرس دقیق ساحل سنگی دریای رامسر کجاست؟

رفتن به بهترین پلاژ های رامسر قشنگ ترین اتفاق در سفر به رامسر است، و این زیبایی با رفتن به ساحل سنگی رامسر دو چندان می شود. اگر می دانید ساحل سنگی رامسر کجاست، که چه بهتر است؛ زیرا قطعا ساعات و دقایقی بی نهایت بی نظیر را در آنجا تجربه کنید. اگر نمی دانید آدرس دقیق ساحلی سنگی دریای رامسر کجاست، هیچ اشکالی ندارد؛ ما می خواهیم آدرس آن را به شما بگوییم.

این ساحل دریای رامسر، در شهر مازندران، رامسر، خیابان مداح رودسری قرار گرفته است. ساحل سنگی به دلیل سنگی بودن تفاوت زیادی با بقیه سواحل این شهر دارد. دیگر دلیلی که باعث شده این ساحل را بهترین ساحل و پلاژ های رامسر بدانند، نزدیک بودن آن به بازارچه سنتی ساحلی رامسر، موزه مردم شناسی و بازارچه سنتی ساحلی رامسر است.

در ضمن، اگر گرسنه تان شد می توانید به یکی از فست فودی ها و یا رستوران هایی که اطراف این ساحل قرار گرفته است بروید. از جمله این غذاخوری ها می توان به فست فود بنیتو و رستوران ایتالیایی میلانو اشاره کرد. راستی، هتل خلج و دنیای بازی نیز در نزدیکی این ساحل واقع شده است. این نیز دیگر دلیلی است که چرا می گویند ساحل سنگی رامسر، از بهترین ساحل های رامسر است. 

بهترین محل اقامت دریای رامسر کجاست؟

حال که فهمیدید دریای رامسر کجاست، خوب است برای محل اقامتتان نیز فکری کرده و قبل از آنکه عازم سفر شوید، اقدام جدی برای آن انجام دهید. برای اقامت در این شهر، روش های متفاوتی را می توان پیشنهاد کرد. اگر جزء آن دسته مسافرانی هستید که اعتقادی به آینده نگری ندارند، می توانید به شهر رامسر رفته و از یکی از افرادی که ویلا اجاره می دهند، یک اقامتگاه مناسب کرایه کنید. البته اگر بتوانید؛ زیرا پیدا کردن یک ویلای مناسب به این صورت، کاری سخت و زمان بر است.

برخی دیگر از افراد می خواهند از همه لحظات سفر خود به بهترین شکل ممکن بهره برده و در فاصله بسیار نزدیکی از بهترین پلاژ های رامسر اقامت کنند. چنین کسانی با کمک مجموعه های خدمات اجاره ی اقامتگاه، همچون گرداگرد، قبل از آنکه عازم سفر شوند، یک ویلای مناسب و در خور برای اجاره پیدا کرده و وقتشان را برای یافتن اقامتگاه تلف نمی کنند و از همه ی لحظات خود به بهترین شکل ممکن بهره می برند.

 

 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۸

وضعیت آب و هوا رامسر:02d
۲.۳ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۰.۹۶
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۵
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: