معرفی بهترین هتل رامسر⭐(لیست بهترین هتل های رامسر)

هتل رامسر، دقیقا همان جایی است که شما را به آرزوی تان از دیدن دریا می رساند. برخی از هتل های رامسر در نزدیکی دریا قرار دارند و این فرصت خوبی برای آن است تا چشم به دریا بدوزید و زیبایی وصف ناپذیر آن را با چشم مشاهده کنید. اگر دوست دارید هر لحظه که اراده می کنید، به ساحل بروید و آب تنی کنید، به جای اجاره ویلا رامسر، در هتل های ساحلی این شهر اقامت کنید. 

مقاله ی جاذبه های دیدنی رامسر را نیز مطالعه کنید؛ در افزایش شادی تان به هنگام رفتن به رامسر کمک کننده خواهد بود.

آیا می دانید بهترین هتل رامسر چه نام دارد؟ و در کجا واقع شده است؟

آیا می دانید بهترین هتل رامسر چه نام دارد؟ و در کجا واقع شده است؟

اگر بخواهیم در مورد بهترین هتل رامسر حرف بزنیم، باید فاکتورهای زیادی را در نظر آوریم. برای برخی افراد، اقامت کردن در یک هتل با قیمت مناسب، بهترین است و برای برخی دیگر از افراد، چشم انداز و امکانات هتل است که آن را به بهترین تبدیل می کند. بهر جهت، اگر می خواهید در بهترین ها اقامت کنید، بهتر است ابتدا تکلیف خودتان را با خودتان مشخص کنید. ما در ادامه، برخی هتل های رامسر که از نظر همه مسافران بهترین هستند و می توانند گزینه خوبی برای اجاره ویلا لوکس باشند، نام خواهیم برد. 

۱- هتل آپارتمان پارسیان

هتل آپارتمان پارسیان، در انتهای بلوار معلم قرار گرفته است و به دلیل داشتن یک ساحل اختصاصی توانسته توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. این هتل، ۱ طبقه ای است و ۲۲ اتاق دارد. از دیگر مزیت های اقامت در هتل آپارتمان پارسیان می توان به داشتن فضای سبز، تهویه مطبوع، تراسفر رفت و برگشت و پارکینگ مسقف اشاره کرد. فاصله این هتل با تله کابین رامسر، ۳ کیلومتر و با مرکز شهر نیز حدود ۲ کیلومتر است. اقامت کردن در این هتل، به مانند اقامت و اجاره ویلا استخردار است.

۲- هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر، نام دیگر هتل رامسر است و از جمله هتل های ۴ ستاره این شهر به شمار می رود. این هتل در خیابان شهید رجایی واقع شده است. دیگر نام این هتل، هتل پارسیان رامسر است و یکی از چند هتل ایرانی است که نام آن در لیست آثار ملی ایران به چشم می خورد. ساختمان قدیمی تر این هتل در سال ۱۳۱۲ و ساختمان جدیدتر آن نیز در سال ۱۳۴۶ ساخته شده است. سبک ساختمان جدیدتر هتل، مدرن، و سبک معماری ساختمان قدیمی تر، آن سبک کلاسیک است. اگر دوست ندارید برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کنید، این هتل می تواند بهترین گزینه و انتخاب برای شما باشد.

از جمله امکانات هتل هالیدی پارک رامسر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

با چند هتل ساحلی رامسر (هتل رامسر) آشنا شوید و نام آنها را در ذهن خود ثبت کنید؟

نمی شود به رامسر رفت، اما از دریای زیبا خزر دیدن نکرد. برای آنکه بتوانید در هر روز اقامتتان در رامسر، چشم خود را به جمال زیبای دریا روشن کنید، خوب است در هتل ساحلی رامسر ساکن شوید. برخی هتل های ساحلی رامسر به شرح زیرند:

۱- هتل آپارتمان باروژ

نام هتل آپارتمان باروژ در لیست بهترین هتل رامسر دیده می شود. این هتل، مکانی بسیار آرام برای اقامت مسافران و گردشگران فراهم کرده است. در این هتل، ۳۰ واحد اقامتی ساخته شده و کسانی که می خواهند با رفتن به تراس، دریا را مشاهده کنند خوب است در سوئیت هایی اقامت کنند که رو به دریا ساخته شده است. 

۲- هتل آپارتمان کارن

از دیگر انتخاب های شما برای اقامت در یک هتل ساحلی در رامسر، می تواند هتل آپارتمان کارن باشد. این هتل، در ساحل دریا و در یکی از دهکده های توریستی رامسر قرار گرفته است. سوئیت های یک خوابه آن که ظرفیت ۴ نفر را دارند، با پنجره هایی که رو به دریا باز می شوند، می توانند زیباترین و دل انگیزترین خاطره ی شما را از اقامت در رامسر بسازند.

در این هتل رامسر با استخر اختصاصی، اقامت کنید؛ حتما بهتان خوش می گذرد!؟

دیگر هتل رامسر که می توان از آن نیز به عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر یاد کرد، هتل آپارتمان هالیدی پارک است. این هتل در جاده اربکله قرار گرفته است. ساختمان این هتل، در ۵ طبقه ساخته شده است. کم بودن فاصله این هتل تا شهر رامسر و قرار گرفتن آن در یک منطقه بسیار زیبا و دوست داشتنی از جمله مزیت های اقامت در این هتل به شمار می رود. 

این هتل از سال ۱۳۹۷ کار خود را شروع کرده است و به دلیل داشتن استخر اختصاصی مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است. زمانی که می خواهید از استخر استفاده کنید، حتما با قسمت پذیرش، هماهنگ کرده، و یادتان باشد که برای استفاده از آن باید هزینه جدایی پرداخت کنید

از جمله امکانات هتل هالیدی پارک رامسر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رستوران
  • لابی
  • کافی شاپ
  • یخچال
  • تلویزیون
  • سرویس فرنگی
  • استخر
  • سالن بیلیارد
  • پارکینگ

بهترین راه برای رزرو هتل رامسر چیست؟ این روش را همیشه به خاطر داشته باشید!؟

بهترین راه برای رزرو هتل رامسر چیست؟ این روش را همیشه به خاطر داشته باشید!؟

برای اقامت و اجاره واحدهای اقامتی در هتل رامسر راه های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد. اگر دوست داشته باشید، می توانید بعد از آنکه به رامسر رسیدید به یکی از هتل های این شهر رفته و در یکی از اتاق ها اقامت کنید. هتل مذکور، در صورتی که اتاق خالی داشته باشد، به شما اجازه می دهد که در هتل بمانید. اگر از آن دسته انسان های آینده نگر باشید، قبل از آنکه به رامسر بروید، برای رزرو هتل رامسر اقدام می کنید. 

معمولا، کسانی که قبل از رسیدن به رامسر برای اقامتگاه خود فکری می کنند، می توانند در بهترین هتل رامسر ساکن شوند. این عمل، به خصوص در زمان هایی که در هتل ها به سختی می توان یک اتاق خالی پیدا کرد، به عنوان یک مزیت به شمار می رود. سایت های مختلفی هستند که این کار را برای شما انجام می دهند. توصیه می کنیم، اگر حس می کنید ماندن در هتل را دوست ندارید، حتما برای اجاره ویلا در شهر رامسر اقدام کنید. در ویلاهای شخصی، شما راحت تر هستید و می توانید هر گونه که دوست داشتید، عمل کنید.

آیا می توان از هتل اسپیناس رامسر به عنوان بهترین هتل رامسر یاد کرد؟

آیا می توان از هتل اسپیناس رامسر به عنوان بهترین هتل رامسر یاد کرد؟

هتلی که می توان از آن به بهترین هتل رامسر یاد کرد، هتل اسپیناس رامسر است. این هتل به عنوان یک مجتمع ساحلی مطرح بوده و از جمله جاهایی است که می تواند گزینه خوبی برای اقامت کردن به شمار رود. یکی از مزیت های این هتل، نزدیک بودن آن به دریای خزر است. کسانی که دوست دارند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند، خوب است به این هتل بروند. 

از جمله امکاناتی که در اسپیناس یافت می شود می توان به سیستم های گرمایشی و سرمایشی، داشتن یک حیاط دلباز با آلاچیق، ساحل و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اگر دوست دارید با نشستن در آلاچیق، منظره ای زیبا از دریا را تماشا کنید، اسپیناس همانی است که به دنبالش هستید. این هتل رامسر در جاده ساحلی رامسر به تنکابن، واقع شده است. 

ویلاهایی که در این هتل وجود دارد، ظرفیت ۵ یا ۶ نفر را داشته و برای یک خانواده با جمعیت کم، گزینه ی ایده آل و جذابی به نظر می رسد. کاخ موزه رامسر، بلوار معلم و مجموعه تله کابین رامسر از جمله دیدنی های رامسر هستند که در نزدیکی اسپیناس قرار دارند.

کلام آخر

هتل رامسر و معرفی برخی از هتل های رامسر، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر به دنبال اجاره کردن یک ویلا هستید و می خواهید روزهای بودنتان در رامسر را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید، از گرداگرد کمک بگیرید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳

وضعیت آب و هوا رامسر:01n
۲.۴۸ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۲۰.۴۴
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
جنوب جنوب شرقی
جهت باد:
۲.۴۸ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۲
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: