جاذبه های رامسر⭐ معرفی جاذبه های گردشگری رامسر

حتی اگر نخواهید تمام شهرهای شمال کشور را ببینید، جاذبه های رامسر، آن قدر کافی هستند که بتوانند انگیزه و اشتیاق شما را برای رفتن به مازندران افزایش دهند. اگر به فکر اجاره ویلا رامسر افتاده اید، از همه جاهای دیدنی که در این شهر وجود دارد، دیدن کنید. اتفاقات هیجان انگیز و جذاب زیادی در این شهر در حال وقوع است که شما را به سوی خود فرا می خواند.

توصیه می کنیم، مقاله دریای رامسر کجاست را حتما مطالعه کنید و از زیباترین و هیجان انگیزترین جاذبه ی دیدنی این شهر دیدن کنید.

پارک آبی رامسر کجاست؟ امکانات پارک آبی رامسر چیست؟

اگر برای اجاره ویلا استخردار اقدام کرده اید، حتما به پارک آبی رامسر نیز سری بزنید. این پارک، یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری رامسر است. این پارک، بین دو شهرستان رامسر و چابکسر، و قبل از تله کابین رامسر قرار گرفته است. نه تنها خیلی امکانات متنوع در این پارک دیده می شود، بلکه همجواری آن با دریای خرز نیز به زیبایی و جذاببیت آن افزوده است. اگر به این پارک بروید، هم می توانید بازی کنید و از امکانات آن بهره ببرید و هم می توانید دوری در دریا بزنید و با اجاره ویلا لوکس در رامسر اتفاقات جالب و پر از هیجانی را تجربه کنید.

از جمله امکانات این پارک می توانیم به قایق موتوری، کافی شاپ، رستوران و اسکله اشاره کنیم. اگر به این پارک رفتید، حتما کیبل سواری را امتحان کنید. کیبل، یک نوع اسکی مخصوص است و می تواند با سرعت حدود سی کیلومتر در ساعت، شما را روی سطح آب به این طرف و آن طرف ببرد. از دیگر جاذبه های رامسر در این پارک آبی، می توانیم به پاراسل اشاره کنیم. پاراسل، یک عدد چتر بزرگ است که یک قایق آن را به دنبال خودش می کشد. اگر از ارتفاع نمی ترسید، حتما پاراسل را امتحان کنید؛ قول می دهیم با آن، خیلی به شما خوش می گذرد. 

همه ی این تجربه های ناب و خاص در صورتی برای شما تکرار می شوند که شما برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کرده باشید و تصمیم بگیرید چند روزی را در این شهر بمانید. 

تله کابین از جاذبه های رامسر

جاهای دیدنی رامسر در زمستان (جاذبه های رامسر در زمستان) کجاست؟ آیا دوست دارید با آنها آشنا شوید؟

جاهای دیدنی رامسر در زمستان، اتفاق جذابی برای کسانی است که شک ندارند زمستان نیز می تواند یکی از زیباترین فصل های سال باشد. چنانچه معتقدید که طبیعت در این فصل، زیبایی هایی برای به رخ کشیدن دارد، از این جاذبه های رامسر دیدن کنید:

۱- جنگل دالخانی

یکی از جاذبه های رامسر که در زمستان نیز می توانید به بازدید از آن بروید، جنگل دالخانی است. زمانی که برف می بارد، چهره بی برگ درختان، با برف، سفید شده و بسیار تماشایی و منحصر به فرد به نظر می آید. تصور کنید، که برف آمده است و شما به این جنگل رفته اید؛ همه جا سکوت محض است و شما در حالی که یک فنجان چایی گرم در دست دارید، در کنار آتش نشسته اید و در حال نظاره کردن اطراف هستید. این می تواند زیباترین و به یادماندنی ترین خاطره شما از زمستان گردی در رامسر باشد.

۲- تله کابین

دیدن فصل زمستان از بالا، صفای دیگری دارد که تنها با تله کابین سواری رامسر امکان آن فراهم خواهد شد. منظره ای که چهره سفید پوش شهر در مقابل چشمان شما خلق کرده، آنقدر دیدنی و جذاب است که امکان ندارد هیچگاه آن را فراموش کنید. سعی کنید، هم در تابستان و هم در زمستان از یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های توریستی رامسر دیدن کنید.

ابشار ایج از جاذبه های رامسر

آیا می توان روستاهای دیدنی اطراف رامسر را یکی از جاذبه های رامسر دانست؟ نام چند تا از این جاذبه های گردشگری رامسر را یاد بگیرید!؟

هر کسی که از روستاهای دیدنی اطراف رامسر دیدن کرده، آن را یکی از جاذبه های رامسر نامیده است. این روستاها، به دلیل طبیعت بکر و چشمنوازی که دارند، دل هر بیننده ای را به سمت خود متمایل می کنند. نام برخی از این روستاهای دیدنی و رویایی به شرح زیر است:

  • از جمله چشمنوازترین و رویایی ترین روستاهای رامسر می توان به روستای جنت رودبار اشاره کرد. این روستا، با رامسر ۶۰ کیلومتر فاصله دارد و در فصل های تابستان و پاییز، بسیار زیبا و چشمنواز به نظر می رسد.
  • نام دیگر جاذبه های توریستی رامسر که آن نیز یک روستا است، روستیا گرسماسر نام دارد. این روستا با داشتن درختان بلند و سر به فلک کشیده و همین طور حیات وحش زیبا، به یکی از فوق العاده ترین روستاهای شهر رامسر تبدیل شده است.
  • روستای سرولات نیز می تواند یکی از زیباترین روستاهای این شهر باشد. این روستا قدمت زیادی داشته و به دلیل قرار گرفتن بر بلندی، چشم انداز وصف ناپذیری را در مقابل چشم مهمانانش پدید می آورد.

قلعه مارکوه از جاذبه های رامسر

جاهای دیدنی رامسر در تابستان (جاذبه های توریستی رامسر) در کجاست؟

نمی شود در تابستان به رامسر رفت و از برخی جاذبه های رامسر دیدن نکرد. ما برای آنکه در این فصل نیز حسابی خوش بگذرانید، اسم برخی از جاهای دیدنی رامسر در تابستان را ذکر خواهیم کرد:

۱- قلعه مارکوه

یکی از جاهای دیدنی بابلسر که بهتر است در تابستان از آن بازدید کنید، قلعه مارکوه است. این قلعه در شهر کتالم قرار گرفته است و با رامسر حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. به گواهی تاریخ، این قلعه قبل از دوران اسلام ساخته شده است. 

۲- آبشار ایج

از دیگر جاهای دیدنی بابلسر که از آن به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر نام می برند، آبشار ایج است. این آبشار که به آبشار ده قلو نیز مشهور است، از آب شدن برف های کوه خشم چال سیراب شده، و در کنارش آبشارهای کوچک دیگری را نیز می توان مشاهده کرد.

۳- چشمه های آب گرم

زیبایی های رامسر تنها به مواردی که گفتیم ختم نمی شود. اگر دوست دارید در یک چشمه آب گرم شنا کرده و آبی گرم و آرامش بخش به پوست تنتان برخورد کند، به سراغ چشمه های آب گرم رامسر بروید. این چشمه ها خواص زیادی دارند.

پل معلق رامسر؛ یکی از هیجان انگیزترین و دلهره آورترین جاذبه های رامسر را بیشتر بشناسید؟

پل معلق رامسر؛ یکی از هیجان انگیزترین و دلهره آورترین جاذبه های رامسر را بیشتر بشناسید؟

باورمان نمی شود که کسی به رامسر برود، اما روی پل معلق رامسر که یکی از جاذبه های رامسر است، قدم نگذارد. این پل در بالای کوه ایلمیلی و در بین درختان سرسبز و زیبایی این کوه ساخته شده است. اگر ترس و وحشتِ لرزان بودن زمین زیر پایتان را کنار بگذارید، می توانید با پا گذاشتن روی این موردِ خاص از جاذبه های گردشگری رامسر، یک پیاده روی کاملا متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید. 
برای آنکه بتوانید روی این پل قدم بزنید، باید سوار تله کابین شده و به بالای مجموعه شهر سبز رامسر بروید. این پل دقیقا در بالای این مجموعه قرار گرفته است. در شهر سبز، دو پل معلق ساخته شده است که هر دو آنها چوبی هستند. با انتخاب خودتان می توانید روی هر کدام که دوست داشتید قدم بگذارید و حس دلهره آور و مهیجی را تجربه کنید. 
این پل که از جمله جاذبه های توریستی رامسر به نظر می رسد، توانسته توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کند. هر کسی که روی این پل راه رفته، دوست دارد آن را مجددا امتحان کند. 

کلام آخر

جاذبه های رامسر، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. برای آنکه بتوانید رامسر گردی را با خیالی راحت انجام دهید، در یک ویلای خوب و زیبا که گرداگرد برای شما تدارک دیده است، ساکن شوید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰

وضعیت آب و هوا رامسر:01n
۲.۲۹ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۹.۱۴
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۲۲
سطح دریا:
جنوب جنوب شرقی
جهت باد:
۲.۲۹ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۷
رطوبت هوا
۱۰۲۲
فشار هوا: