معرفی بهترین هتل های پنج ستاره رامسر⭐آدرس+تلفن

برای رفتن به رامسر و ماندن در آن، گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد؛ یا می توانید برای اجاره ویلا رامسر اقدام کنید، و یا در یکی از هتل های این شهر، ساکن شده و روزهای به یادماندنی و زیبایی را سپری کنید. ما در این مقاله می خواهیم در مورد هتل های این شهر نکاتی را بیان کنیم؛ پس با ما همراه باشید. در کنار خواندن این مقاله، توصیه می کنیم مقاله فاصله بابلسر تا نمک آبرود را نیز مطالعه کنید.

با بهترین هتل های پنج ستاره رامسر آشنا شوید!؟

اگر نمی خواهید برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کنید، خوب است با برخی از بهترین هتل های این شهر نیز آشنایی پیدا کرده و یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید. نکته ای که خوب است به آن اشاره شود این است که در رامسر، هتل های پنج ستاره وجود ندارد، و برخی از هتل ها با داشتن چهار ستاره به فعالیت خود ادامه می دهند. نام برخی از این هتل های ۴ ستاره لوکس به شرح زیر است:

هتل بام رامسر در مهرفی بهترین هتل های پنچ ستاره رامسر

۱-هتل بام رامسر

هتل بام رامسر، در کیلومتر ۵ غرب رامسر قرار گرفته است و همان طوری که اشاره کردیم، یکی از هتل های ۴ ستاره در شهر رامسر به شمار می رود. سوئیت های این هتل، در ایستگاه بالایی تله کابین قرار گرفته اند و مناظری بی نهایت جذاب و دیدنی در آن به وجود آورده اند. هر کسی که بخواهد به این هتل برود، باید از تله کابین استفاده کند. حواستان باشد که ساعت کار تله کابین از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۵ و نیم بعد از ظهر است. اگر دوست ندارید برای اجاره ویلا استخردار اقدام کنید، این هتل برای شما بهترین گزینه به شمار می رود.

۲-هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر، در خیابان شهید رجایی قرار گرفته است. این هتل نیز از جمله هتل های ۴ ستاره در رامسر به شمار رفته و در ۳ طبقه ساخته شده است. این هتل، ۱۴۴ اتاق دارد و در دامنه کوه های البرز واقع شده است. هتل پارسیان آزادی رامسر، با داشتن امکانات بروز و جدید، و همین طور امکانات تفریحی فراوان، محیط بسیار خوبی برای اسکان گردشگران فراهم کرده است. کسانی که در این هتل اقامت می کنند، فرصت تماشای چشم اندازی بسیار زیبا از جنگل و دریا را به خود می دهند. اقامت در این هتل، با اقامت و اجاره ویلا لوکس در رامسر برابری می کند.

ارزان ترین هتل های رامسر کدام ها هستند؟ 

ارزان ترین هتل های رامسر برای کسانی که نمی خواهند هزینه بالایی برای اقامت در هتل پرداخت کنند، گزینه های خوب و مناسبی به نظر می رسند. نام برخی از این هتل ها به شرح زیر است:

۱- هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر

هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر، یکی از ارزان ترین هتل های رامسر است. این هتل، در ساحل نقره ای، کوچه شهید ربانی قرار گرفته است. انواع و اقسام واحد اقامتی، از آپارتمان های دو خوابه و چهار نفره گرفته تا سوئیت های یک خوابه ی دو نفره در این هتل وجود دارد. امکانات متفاوتی در این هتل به چشم می خورد و از نظر هزینه نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. مدیران این هتل، قیمت و هزینه مناسبی برای استفاده از خدمات و امکانات هتل، در نظر گرفته اند.

هتل اپارتمان نیستان در معرفی بهترین هتل های پنچ ستاره رامسر

۲- هتل آپارتمان نیستان

هتل آپارتمان نیستان در بلوار معلم، چهارصد دستگاه، یاس ۱۱واقع شده و ۲۳ واحد اقامتی دارد. انواع متفاوتی از سوییت ها، مانند سویت های دو تخته، سوییت های یک خوابه و سه تخته کوچک و سوییت های یک خوابه با سه تخت کوچک، در این هتل به چشم می خورد. از جمله ویژگی های بارز و جذاب  این هتل می توان به چشم انداز زیبای آن که متشکل از دریا و کوه است، اشاره کرد. شاید امکانات این هتل به اندازه بهترین هتل های پنج ستاره رامسر نباشد، اما این خود شما هستید که تعیین می کنید، در کدام هتل، بیشتر بهتان خوش می گذرد.

کدام هتل های رامسر با استخر هستند؟

یکی از امکانات بهترین هتل های پنج ستاره رامسر، استخر آنهاست. برخی از هتل های رامسر با استخر هستند و از این جهت با هتل های ۵ ستاره رامسر که استخر دارند، برابری می کنند.
یکی از هتل های شهر رامسر که استخر دارد، مجتمع اقامتی هالیدی پارک رامسر است. این مجتمع، در ۱۵ کیلومتری جنوب رامسر و در یک منطقه خوش آب و هوا و بسیار زیبا به نام اربکله قرار گرفته است. یکی از خوبی های اقامت در این هتل، نزدیکی آن به قلعه مارکوه و سد میجران است. این مجتمع، ۵ طبقه دارد و در هر طبقه نیز دو واحد ساخته شده است. 

هتل پارسیان ازادی رامسر در معرفی بهترین هتل های پنچ ستاره رامسر

کدام هتل های رامسر رو به دریا هستند؟ آیا آنها جزء بهترین هتل های پنج ستاره رامسر به شمار می روند؟

یکی دیگر از مشخصاتی که بهترین هتل های پنج ستاره رامسر دارند، چشم انداز زیبای آنها به دریاست. همان طور که اشاره کردیم، رامسر، هتل ۵ ستاره ندارد، اما می توان برخی از امکانات آنها را در هتل هایی با قیمت مناسب تر پیدا کرد.

هتل های رامسر رو به دریا از جمله هتل هایی هستند که به دلیل همجواری با دریای خزر، محیط بسیار مناسبی برای تفریح و دریاگردی فراهم کرده اند. از جمله این هتل ها می توانیم به کیمیا آلاچیق اشاره کنیم. این هتل، اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته و اتاق های سه تخته دارد و امکانات کاملی، از جمله بالکن، تلویزیون، اینترنت و مینی بار در آن به چشم می خورد. این هتل، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ و پارکینگ نیز دارد.

هتل لیدو، از دیگر هتل های رامسر است که با داشتن چشم اندازی رو به دریا به یک گزینه ی بسیار دوست داشتنی برای اقامت تبدیل شده است. این هتل، در فاصله بسیار کمی از پارک ساحلی رامسر قرار داشته، در سال ۱۳۹۸ساخته شده و حدود ۸۰ اتاق دارد. 

قیمت هتل های رامسر (بهترین هتل های پنج ستاره رامسر) چقدر است؟

قیمت هتل های رامسر (بهترین هتل های پنج ستاره رامسر) چقدر است؟

حال که با بهترین هتل های پنج ستاره رامسر آشنا شدیم، خوب است در مورد قیمت هتل های رامسر نیز حرف بزنیم تا بدانیم که برای اقامت در هتل های این شهر چقدر باید پول پرداخت کنیم.
شروع قیمت هتل در رامسر، در حال حاضر یعنی اسفند ماه سال ۱۴۰۱، از ۵۰۰ هزار تومان است و برخی هتل ها که شرایط بسیار عالی برای مسافران فراهم می کنند حتی تا شبی ۵ و یا ۶ میلیون تومان نیز دریافت می کنند.

با توجه به اینکه بودجه تان برای اقامت در یکی از هتل های رامسر چقدر است، می توانید یکی از هتل هایی که در بالاتر نام بردیم را برای اقامت انتخاب کنید. پایین ترین قیمتی که به شما گفتیم مربوط به برخی هتل آپارتمان هایی است که در این شهر فعالند و بالاترین قیمت نیز مربوط به هتل هایی است که لوکس و لاکچری هستند و بهترین امکانات را به مسافران ارائه می کنند. برای مثال اگر به هتل بام سبز رامسر بروید، چنانچه بخواهید در کلبه های جنگلی این هتل اقامت کنید، باید هزینه ی بالایی برای اقامت در آنها پرداخت کنید. 

کلام آخر

موضوع این مقاله، معرفی بهترین هتل های پنج ستاره رامسر بود. اگر بنا به هر دلیلی دوست ندارید در هتل اقامت کنید، می توانید برای اجاره یک ویلای مناسب، به سراغ گرداگرد رفته و از او کمک بگیرید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶

وضعیت آب و هوا رامسر:01n
۲.۵۷ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۱۸.۹۲
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۸
سطح دریا:
جنوب جنوب شرقی
جهت باد:
۲.۵۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۷
رطوبت هوا
۱۰۱۸
فشار هوا: