بررسی هتل آرامسر رامسر⭐آدرس+تلفن+نظرات مسافران

یکی از بهترین جاهایی که می توان برای اقامت در رامسر انتخاب کرد، هتل ها هستند. هتل های فعال در رامسر امکانات خوبی را مهیا کرده اند و از این نظر گزینه های به جا و مناسبی برای اجاره ویلا رامسر به نظر می رسند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد آرامسر رامسر صحبت کنیم و این هتل را بیشتر به شما بشناسانیم؛ پس با ما همراه باشید و مقاله بهترین هتل های پنج ستاره رامسر را نیز مطالعه کنید.

آدرس هتل آرامسر رامسر کجاست؟

اولین و مهم ترین موضوعی که می خواهیم در مورد آن بگوییم، آدرس هتل است. آدرس هتل آرامسر رامسر به شرح زیر است:

مازندران، رامسر، رمک ۱۳، هتل آرامسر

اگر تصمیم گرفتید به این هتل بروید و به جای اجاره ویلا لوکس چند روزی را در این ویلا اقامت کنید، آن وقت متوجه خواهید شد که چرا برخی افراد به جای ویلا در شهر رامسر، این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و چند روزی را در آن می مانند و رامسر گردی خود را از این هتل شروع می کنند. یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده این هتل، بسیار زیبا و دوست داشتنی و زیبا به نظر آید، همان آدرسی است که این هتل در آنجا قرار گرفته است. نظرات مسافران هتل آرامسر آرامیس در مورد این هتل، مثبت بوده و از ماندن در آن اعلام رضایت زیادی را ابراز کرده اند.

هتل آرامسر رامسر، در دل درختان زیبای افراد و خوشبوی مرکبات قرار گرفته و همچون یک نگین درخشان در این منطقه می درخشد. اگر به دنبال یک جای دنج و ساکت برای اقامت کردن هستید، حتما در این هتل (به جای اجاره ویلا در رامسر) اقامت کنید. آرامشی که در این هتل پراکنده شده است، به شما اجازه می دهند تا آرام ترین و بهترین روزهای زندگی خود را تجربه کنید و از اینکه به رامسر آمده اید، احساس شادمانی داشته باشید. این هتل برای همه کسانی که گوهر با ارزش و گرانقدر سکوت را در زندگی شان گم کرده اند، بهترین و عالی ترین است. کسانی که عاشق تنوع هستند، آرامسر رامسر را در نوع خود یکی از بهترین ها می دانند. 

آدرس هتل آرامسر رامسر کجاست؟

چرا هتل آرامسر رامسر بهترین هتل رامسر نام گرفته است؟ ویژگی های منحصر به فرد این هتل بی نظیر چیست؟

آیا می خواهید بدانید چرا هتل آرامسر رامسر را بهترین هتل رامسر می دانند؟ از جمله دلایل برتری این هتل که بی ارتباط با نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر نیست، خصوصیاتی است که در این هتل به چشم می خورد. برخی از ویژگی های هتل آرامسر را در زیر خلاصه کرده ایم:

  • این هتل، جایگزین خوبی برای اجاره ویلا استخردار به نظر می رسد.
  • این هتل در۷ طبقه ساخته شده است و به دلیل داشتن آسانسور، اقامت کردن در طبقه های بالاتر اصلا کار سختی نیست.
  • کودکانی که سن آنها زیر ۴ سال است، در صورتی که نیازی نباشد از سرویس جداگانه استفاده کنند، پذیرش شان به صورت رایگان انجام می شود.
  • صبحانه، در قالب یک پک به هر اتاق ارائه می شود.
  • اگر سرویس اضافه می خواهید، این سرویس به صورت مبل های تختخواب شو و یا رختخواب سنتی به شما ارائه می شود.
  • سیستم گرمایش این هتل، شوفاز و سیستم گرمایشی آن نیز به صورت اسپیلت است.
  • این هتل به یک پارکینگ روباز مجهز شده است. در صورتی که با ماشین شخصی به رامسر رفته اید، می توانید ماشین خود را با خیالی راحت در این محوطه، پارک کنید.
  • خانم های تنها نیز می توانند به این هتل رفته و در آنجا اقامت کنند.
  • هر یک از واحدهای آرامسر رامسر، آشپزخانه و امکانات آشپزی جداگانه دارد.

آیا هتل آرامسر رامسر شماره تماس دارد؟

آیا هتل آرامسر رامسر شماره تماس دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا هتل آرامسر رامسر شماره تماس دارد یا خیر، باید بگوییم که بله، این هتل به چندین خط تلفن همراه مجهز شده است تا بتواند نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر را به سمت خود جلب کند. شماره های تماس این هتل، ۰۹۳۵۶۱۳۳۸۷۶ و ۰۹۰۲۲۹۲۲۵۷۴ است. در صورتی که نیاز دیدید، می توانید به آدرس info@hotelaramsar.ir نیز ایمیل ارسال کنید. راه برای آنکه شما با پرنسل و کارکنان هتل آرامسر رامسر در ارتباط باشید زیاد است.

نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر در مورد اتاق های این هتل چیست؟ آیا این هتل، یک هتل ساحلی رامسر به شمار می رود؟

آیا با مسافرین هتل آرامسر رامسر صحبت کرده اید؟ آیا از نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر در مورد اتاق های این هتل اطلاعی دارید؟ اکثر کسانی که در آرامسر یک اتاق اجاره کرده اند، از تنوع اتاق هایی که این هتل در اختیار آنها قرار داده است، بسیار ابراز شادمانی کرده اند. برخی سوئیت های اقامتی این هتل به شرح زیر است:

  • یکی از واحدهای اقامتی این هتل، سوئیت یک خوابه ی دو تخته است. ظرفیت این واحد اقامتی، ۲ نفر است و اگر بیش از این ظرفیت به همراهتان دارید، بهتر است برای دریافت سرویس اضافه اقدام کنید. پنجره های این سوئیت ها، چشم انداز بسیار زیبایی از جنگل در پیش چشمان شما آماده می کنند.
  • سوئیت های دو خوابه هتل آرامسر رامسر، دو خوابه و چهار تخته هستند و ظرفیت آنها نیز ۴ نفر است. این واحدها، دلباز هستند و امکانات زیادی را می توان در آنها مشاهده کرد.
  • سوئیت های سه خوابه و ۶ تخته، برای کسانی مناسب است که جمعیتشان زیاد است.
  • برخی سوئیت های این هتل، در پنت هاوس نیز قرار گرفته و به همین دلیل، امکان ندارد از رزرو آنها و اقامت در یکی از آنها، خسته شده و احساس دلزدگی کنید. ویو و چشم انداز بسیار زیبا و خاصی از این واحدها می توانید مشاهده کنید.

نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر در مورد اتاق های این هتل چیست

نکته بسیار مهمی که خوب است در مورد هتل آرامسر بدانید، این است که این هتل، یک هتل ساحلی رامسر نیست و شما برای آنکه بتوانید از این هتل به دریا بروید، باید مسیری را طی کنید تا به آنجا برسید.

هتل های اطراف هتل آرامسر رامسر چه نام دارند؟ آیا هتل اسپیناس رامسر در فاصله کمی ازآرامسر قرار گرفته است؟

حال که اطلاعاتتان در مورد هتل آرامسر رامسر زیاد شد و فهمیدید که نظرات مسافران هتل آرامسر رامسر چیست، خوب است هتل هایی که در نزدیکی آرامسر قرار دارند، معرفی کنیم. نام برخی از هتل های نزدیک به آن شرح زیر است:

۱- هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر در خیابان شهید رجایی شهر رامسر قرار گرفته است و با آرامسر فاصله زیادی ندارد. این هتل در فاصله کمی از دریا قرار گرفته و به همین دلیل برخی مسافران و گردشگران تصمیم می گیرند در آن اقامت کنند.

۲- هتل آپارتمان اسکان

از دیگر هتل های نزدیک به هتل آرامسر در شهر رامسر، هتل آپارتمان اسکان است. این هتل در بلوار ساحلی لیدو، ساحل شماره ۹ قرار گرفته است و به دلیل فاصله کمی که تا دریا دارد و هم چنین مناسب بودن قیمت اتاق ها، از جمله اقامتگاه های محبوب در رامسر به شمار می رود.

۳-هتل اسپیناس رامسر

از اسپیناس رامسر نمی توان به عنوان یکی از هتل های نزدیک به آرامسر در شهر رامسر یاد کرد. فاصله این هتل، بیشتر از هتل هایی است که در بالا نام آنها را ذکر کردیم. 

هتل های اطراف هتل آرامسر رامسر چه نام دارند؟ آیا هتل اسپیناس رامسر در فاصله کمی ازآرامسر قرار گرفته است؟

کلام آخر

کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند در هتل اقامت کنند، خوب است به دنبال اجاره ویلا باشند. ویلاها نیز امکانات خوبی دارند و می توانند در خاطره سازی سفر شما، کمک تان کنند. یکی از جاهایی است که خوب است روی کمک آن برای اجاره ویلا در شهر رامسر اقدام کنید، گرداگرد است. این مجموعه، در اغلب نقاط کشور ویلاهای خوبی برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است.

 

 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

وضعیت آب و هوا رامسر:01n
۱.۴۶ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۱۷.۱۷
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
غرب، جنوب غربی
جهت باد:
۱.۴۶ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۸
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: