هتل هالیدی رامسر⭐آدرس+تلفن+نظرات هتل هالیدی رامسر

هتل هالیدی رامسر، یکی از بهترین هتل های رامسر است و برای کسانی که دوست دارند در یک محیط با صفا اقامت کنند، گزینه ی خوبی است. اگر دوست ندارید برای اجاره ویلا رامسر اقدام کنید، این هتل همانی است که به دنبالش هستید؛ با ما همراه باشید تا شما را با این هتل آشنا کنیم.

توصیه می کنیم در کنار این مقاله، مقاله هتل بام سبز رامسر را نیز مطالعه کنید.

آدرس هتل هالیدی رامسر کجاست؟ آدرس سایت هتل هالیدی چیست؟ 

هر کسی که در مورد ویژگی های هتل هالیدی در رامسر چیزهایی می شنود، اول از همه دوست دارد بداند که آدرس هتل هالیدی رامسر کجاست. این هتل، در استان مازندران، شهر رامسر، ۱۵ کیلومتری جنوب شهر رامسر و بالای جاده بسیار زیبا و دوست داشتنی و رویایی اربکله قرار گرفته است. اگر دوست دارید در روزهای اقامت در هتل، مناظری بس زیبا و دل انگیز مشاهده کنید، به جای اجاره ویلا لوکس در این هتل، ساکن شوید.

هر کسی که می خواهد چند روزی را خوش بگذراند و در یک هتل با امکانات بسیار عالی اقامت داشته باشد، بهتر است برای رزرو واحدهای اقامتی هالیدی در رامسر اقدام کند. اگر قبل از سفر به این شهر می خواهید خیالتان را از بابت اقامتگاه راحت کنید، می توانید به آدرس سایت هتل هالیدی سری بزنید و به راحتی و در عرض چند دقیقه محل اقامتتان را مشخص کنید. بعد از رزرو اقامتگاه می توانید بدون هیچ نگرانی به باقی کارهایتان برسید و چمدان هایتان را ببندید. این هتل آنقدر جذابیت دارد که اجازه ندهد هوای اقامت، و اجاره ویلا استخردار به سرتان بزند.
چرا از هتل هالیدی رامسر به عنوان یک هتل آپارتمان لوکس در رامسر یاد می کنند؛ آیا از علت این نامگذاری خبر دارید؟

هتل هالیدی رامسر بنا به خیلی دلایل، محبوب دل های مسافران است. این هتل، شرایطی برای مسافران فراهم کرده است که در کمتر جایی می توانید آنها را مشاهده کنید. حتی اگر برای اجاره ویلا در رامسر نیز اقامت کردید، ممکن است برخی از این چیزها را نبینید. از جمله دلایل جذابیت و محبوبیت این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

آدرس هتل هالیدی رامسر کجاست؟ آدرس سایت هتل هالیدی چیست؟ 

۱- واحد سلطان

یکی از هتل هایی که بزرگ ترین واحد اقامتی را برای مسافران عزیز و دلبند خود فراهم کرده، هتل هالیدی در رامسر است. اگر به آدرس هتل هالیدی رامسر رفتید، حتما سراغ واحد سلطان این مجموعه را بگیرید. مساحت این واحد، ۲۹۰ مترمربع است و آنقدر بزرگ و دلباز هست که بتواند شما را مجبور کند ساعت ها در هتل بمانید و به بیرون نروید. واحد سلطان، ۴ خوابه است؛ مبلمان های آن، سبک سلطنتی دارند؛ تراس آن رو به جنگل قرار گرفته و دکوراسیون آن با توجه به دکوراسیون عثمانی ساخته شده است.

۲- طبیعت گردی

اگر دلتان طبیعت گردی در رامسر را می خواهد، به هتل هالیدی در رامسر بروید. این هتل آپارتمان لوکس در رامسر، برای رفاه حال مسافران خود تورهای طبیعت گردی برگزار می کند. اگر خواستید با این تورها همراه شوید، حتما ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۱ صبح در مقابل درب هتل حاضر شوید.

۳- بیلیارد

یکی از بازی هایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، بازی بیلیارد است. هتل هالیدی در رامسر نیز با آماده کردن و مجهز کردن یک سالن بیلیارد، به مسافران خود این امکان را داده تا همزمان با تماشای چشم اندازهای طبیعی اطراف، بیلیارد بازی کنند و ساعات حضورشان در این هتل را با شادمانی بگذرانند.

در جریان باشید؛ هتل اربکله رامسر (هتل هالیدی رامسر) این امکانات را برای اسکان شما فراهم کرده است!؟

در جریان باشید؛ هتل اربکله رامسر (هتل هالیدی رامسر) این امکانات را برای اسکان شما فراهم کرده است!؟

کسی که به هتل هالیدی رامسر می رود، بهترین تصمیم را در طول زندگی خود می گیرد. این هتل امکانات بسیار متفاوتی دارد و به همین دلیل است که همگان در پی آن هستند که آدرس هتل هالیدی رامسر را یاد بگیرند و دفعه بعدی که به رامسر رفتند، در این هتل اقامت کنند. برخی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین امکانات هتل اربکله رامسر به شرح زیر است:

  • استخر روباز و چهار فصل، یک انتخاب خوب برای تمامی کسانی است که دوست دارند هم در استخر شنا کنند و هم از مناظری که اطرافشان وجود دارد، دیدن کنند. اگر خواستید در استخر شنا کنید، حتما آن را برای خود رزرو کنید.
  • انواع و اقسام واحدهای اقامتی در این هتل فراهم شده است. واحدهای تیپ ۱ تا ۴ این هتل، دو خوابه و واحدهای تیپ ۵ این هتل، چهار خوابه هستند.
  • راستی اگر حیوان خانگی دارید، اصلا نگران نباشید که نمی توانید آن را با خود به هتل هالیدی ببرید. این هتل، یک واحد متخص حیوانات نیز در نظر گرفته و شما دیگر نیازی نیست حیوان خانگی تان را در خانه تنها بگذارید.

چرا مسافران هتل هالیدی رامسر، نظرات خوبی در مورد این هتل ابراز می کنند؟ نظرات گردشگران در مورد هتل هالیدی رامسر چیست؟

فکر می کنیم، با توجه به همه چیزهایی که در مورد هتل هالیدی رامسر گفتیم، دیگر نیازی نباشد در مورد ویژگی های جذاب، دوست داشتنی، لاکچری و لوکس این هتل، چیز اضافه تری بیان کنیم. از داخل هتل گرفته تا خارج از آن، همه چیز برای آن است تا شما از بودن در هالیدی، لذت ببرید و حداقل به مدت چند روز، معنای واقعی زندگی را تجربه کنید. 

هتل هالیدی رامسر، نظرات مسافران را از نظر ویویی که اطراف آن به چشم می خورد، به خوبی جلب کرده است. اگر به تراس واحد اقامتی تان بروید، می توانید منظره ای بسیار زیبا از جنگل و درختانی که شاخ و برگ شان در هم تنیده است، مشاهده کنید. 

البته برخی مسافران از بد بودن غذای این هتل ناراضی هستند و ابراز کرده اند، غذایی که در این رستوران سرو می شود، از کیفیت لازم برخوردار نیست و این مورد نتوانسته رضایت همه جانبه آنها را از این هتل فراهم کند.

چرا مسافران هتل هالیدی رامسر، نظرات خوبی در مورد این هتل ابراز می کنند؟ نظرات گردشگران در مورد هتل هالیدی رامسر چیست؟

آیا می دانید کدام هتل رامسر در نزدیکی آدرس هتل هالیدی رامسر قرار دارد؟

خیلی ها وقت آدرس هتل هالیدی رامسر را یاد می گیرند دوست دارند بدانند که نزدیک ترین هتل رامسر به هالیدی چه نام دارد. نام برخی از هتل های نزدیک به هتل هالیدی رامسر به شرح زیر است:

۱- هتل مارال

یکی از هتل هایی که در فاصله کمی از هالیدی رامسر قرار گرفته، هتل مارال است. این هتل در شمال غرب مازندران، قرار گرفته است. کسانی که دوست دارند چند روزی را در فضایی کاملا متفاوت و جذاب سپری کنند، می توانند در این هتل اقامت داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۹۱۲۱۰۸۳۳۷۰ تماس بگیرید.

۲- هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر از دیگر اقامتگاه های نزدیک هتل هالیدی رامسر است. این هتل آپارتمان در سه راهی سادات شهر واقع بوده، در ۳ طبقه ساخته شده و ۱۱۷ اتاق دارد. یکی از مواردی که باعث افزایش محبوبیت این هتل شده، ساحل اختصاصی آن است که حدود ۵۰۰ متر طول دارد. پیشنهاد می کنیم، اگر هزینه اجاره اتاق در هالیدی برایتان سنگین است، به هتل آپارتمان کوثر رامسر بروید. شک نداریم بهترین خاطراتتان از سفر به رامسر در این هتل آپارتمان رقم خواهد خورد.

آیا می دانید کدام هتل رامسر در نزدیکی آدرس هتل هالیدی رامسر قرار دارد؟

کلام آخر

نکته ای که خوب است در مورد هتل هالیدی رامسر بدانید این است که قیمت اجاره واحدهای اقامتی آن بالاست و شاید همه مسافران توان پرداخت این هزینه را نداشته باشند؛ به همین دلیل، توصیه می کنیم از گرداگرد کمک گرفته و در ویلاهایی اقامت کنید که اجاره مناسبی از شما دریافت می کنند.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷

وضعیت آب و هوا رامسر:01d
۳.۰۲ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۲۱.۷۴
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۲۲
سطح دریا:
شرق
جهت باد:
۳.۰۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۱
رطوبت هوا
۱۰۲۲
فشار هوا: