تفریحات لاکچری بابلسر چیست؟⭐(معرفی همه ی آنها)

اولین کاری که به محض رسیدن به بابلسر می بایست انجام دهید، اجاره ویلا بابلسر است. بعد از آن، بهتر است برای تک تک ساعات حضورتان در این شهر، برنامه ریزی کنید تا حسابی به شما خوش بگذرد. در همین راستا توصیه می کنیم، هم از جاهای دیدنی و مناظر طبیعی این شهر بازدید کنید و هم تفریح کنید. پس، با ما باشید تا با برخی تفریحات این شهر آشنایتان کنیم.

پاسخ کدام سوال را ترجیح می دهید: جاهای دیدنی بابلسر کجاست، یا تفریحات لاکچری بابلسر چیست؟

همه کسانی که برای اجاره ویلا در بابلسر اقدام می کنند، می دانند جاهای تفریحی و دیدنی زیادی را می توان در این شهر وجود دارد. اگر نمی دانید جاهای دیدنی بابلسر کجاست، اصلا نگران نباشید، ما نام برخی از آنها را به صورت خلاصه در زیر آورده ایم:

  • پل معلق، یکی از جاهای دیدنی بابلسر است. این پل در سال ۱۳۱۳ ساخته شده است.
  • هر وقت برای اجاره ویلای لوکس در بابلسر اقدام کردید و به رودخانه بابلرود رفتید، حتما یک قایق کرایه کرده و در این رودخانه، قایق سواری کنید.
  • روستای گالشکلا، یکی از زیباترین روستاهای بابلسر است. مناظر این روستا فوق العاده زیبا و منحصر به فرد هستند.
  • ساحل میرود، یکی از سواحل تمیز دریای خزر برای شنا کردن به شمار می رود.
  • باغ وحش بابلسر نیز می تواند جای خوبی برای گشت و گذار، بخصوص برای کودکان باشد.
  • روستاهای زیبای اطراف بابلسر نیز می توانند گزینه خوبی برای گشت و گذار در این شهر باشند.

جاهای دیدنی شهر بابلسر، در مواردی که در بالا اشاره کردیم خلاصه نمی شود و شما در طی روزهایی که برای اجاره ویلا استخردار در بابلسر اقدام کرده اید، می توانید از دیگر جاهای آن نیز دیدن کنید. البته، اگر می خواهید بیشتر در این شهر، خوش بگذرانید، به سراغ تفریحات لاکچری بابلسر که در ادامه معرفی کرده ایم نیز بروید:

مجموعه تتدیس از تفریحالت لاکچری بابلسر

۱- مجموعه تفریحی تتیس

مجموعه تفریحی تتیس، در کیلومتر ۳ جاده بابلسر به فریدونکنار قرار گرفته است. این مجموعه، در روزهای عادی از ساعت ۴ عصر تا ساعت ۱۲ شب و در روزهای تعطیل، از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۲شب باز بوده و به علاقه مندان و گردشگران خدمات ارائه می کند. اگر عاشق بولینگ و بیلیارد هستید، رفتن به این مجموعه تفریحی را به شما پیشنهاد می کنیم.

۲- بازارگردی

برای برخی کسانی که عاشق خرید کردن و قدم زدن در بازارهای سنتی هستند، بازارچه گردی شهر بابلسر می تواند به عنوان یک تفریح لاکچری و جذاب مطرح باشد. اگر می خواهید وقتی به شهر محل زندگی تان بازگشتید، یک عالمه ترشی محلی و مرباهای خوشمزه شمالی برای میل کردن داشته باشید، حتما به این بازارها و بازارچه ها که تعدادشان در شهر بابلسر کم نیست، بروید و هر آنچه که دوست دارید، بخرید.

تفریحات لاکچری بهترین ساحل بابلسر چیست؟ آیا می دانید؟

حال که دل به دریا زده و به بهترین ساحل بابلسر رفته اید، خوب است تفریح کردن را به شکل دیگری تجربه کرده و خاطرات جذاب و شیرینی را با رفتن به بابلسر برای خود رقم بزنید. در برخی سواحل بابلسر، شما علاوه بر شنا کردن، کارهای دیگری نیز می توانید انجام دهید. یکی از این کارهای هیجان انگیز، جت اسکی سواری است. اگر ترسی برای سوار شدن به جت اسکی ندارید، حتما آن را امتحان کرده و میزان آدرنالین خونتان را افزایش دهید.

موتور سواری در سواحل بابلسر نیز می تواند یکی از تفریحات لاکچری سواحل بابلسر باشد. این موتورها، اجاره ای هستند و شما می توانید یکی از آنها را در اختیار گرفته و به جای آنکه در ساحل قدم بزنید، موتور سواری کنید.

البته اسب سواری و قایق سواری نیز هست که آن را هم می توان جزء تفریحات بسیار جذاب و لاکچری گونه بابلسر دانست. اگر اسب سواری بلدید و یا اگر دوست دارید آن را امتحان کنید، رفتن به این سواحل بهانه خوبی برای تجربه این اتفاق جالب است.

موتورسواری از تفریحات لاکچری بابلسر

آیا می دانستید تله کابین بابلسر یکی از تفریحات لاکچری بابلسر است؟

خیلی ها دوست دارند، یکی دیگر از تفریحات لاکچری بابلسر را که همان تله کابین است، تجربه کنند. اگر واقعا و با همه وجود خود دوست دارید تله کابین سواری کنید، بهتر است به نمک آبرود بروید؛ زیرا در بابلسر تله کابین وجود ندارد. برای رفتن به تله کابین نمک آبرود نیز باید حدود ۲ ساعت زمان بگذارید.

با توجه به اینکه نمک آبرود در فاصله نسبتا زیادی از شهر بابلسر قرار گرفته است توصیه می کنیم، اگر خیلی دوست دارید تله کابین سوار شوید این مسیر را طی کنید، در غیر این صورت، بهتر است از همان تفریحاتی که در بابلسر وجود دارد، به نحو احسن بهره برده و روزهای جذاب و خاطره انگیزی را برای خود در این شهر بسازید.

قایق سواری از تفریحالت لاکچری بابلسر

نزدیک ترین جنگل به بابلسر کجاست؟ آیا گشتن در این جنگل ها را می توان یکی از تفریحات لاکچری بابلسر دانست؟

قبل از آنکه در مورد تفریحات لاکچری بابلسر چیست در جنگل، حرف بزنیم، پیشنهاد می کنیم مقاله جنگل های اطراف بابلسر را مطالعه کنید. ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد جنگل هایی که اطراف این شهر قرار گرفته اند، صحبت کرده ایم.

حالا که می دانید، این جنگل ها دقیقا در کجا واقع شده اند، خوب است در مورد تفریحات لاکچری بابلسر در این جنگل ها صحبت کنیم. نکته ای که می خواهیم خاطر نشان  کنیم، این است که تفریحاتی که می توان در جنگل های مازندران انجام داد، مخاطبان خاص خود را دارد و چیزی نیست که همه از انجام آن لذت ببرند.

یکی از کارهای بسیار جالبی که می توان در جنگل ها انجام داد، شناسایی گونه های گیاهی و یا بعضا جانوری است که در این جنگل ها در حال زندگی و رشد هستند. این مورد می تواند یکی از تفریحات لوکس و لاکچری برای کسانی باشد که به محیط زیست علاقه بسیار زیادی دارند.

دوچرخه سواری در بین درختان و گوش دادن به آوای طبیعت نیز در نوع خود می تواند یک تفریح لوکس و لاکچری به شمار رود. البته به این شرطی است که شما یک دوچرخه خوب داشته و در دوچرخه سواری نیز ماهر و حرفه ای باشید.

نزدیک ترین جنگل به بابلسر کجاست؟ آیا گشتن در این جنگل ها را می توان یکی از تفریحات لاکچری بابلسر دانست؟

کلام آخر

برای لذت بردن از تفریحات لاکچری بابلسر، می بایست جایی را برای اقامت کردن داشته باشید، پس، از گرداگرد کمک گرفته و یک ویلای مناسب و با امکانات عالی اجاره کنید. خوب است ویلایتان نزدیک تفریحات لوکس بابلسر باشد تا هر زمان که حوصله تان سر رفت، به آنجا بروید.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۴.۲۱ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۰.۷۶
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال
جهت باد:
۴.۲۱ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۷
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: