بررسی هتل بام سبز رامسر⭐نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر

بعضی ها وقتی به رامسر می روند، به جای آنکه برای اجاره ویلا رامسر اقدام کنند، یکی از هتل های این شهر را انتخاب کرده و در آن ساکن می شوند. یکی از هتل هایی که سروصدای زیادی در شهر رامسر به پا کرده است و نظر مثبت مسافران و گردشگران را به سمت خود جلب کرده، هتل بام سبز در رامسر است. اگر می خواهید به جای اجاره ویلا استخردار، در یکی از اتاق های این هتل اقامت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات و بخش های مختلف این هتل آشنای تان کنیم. 

توصیه می کنیم مقاله بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر را نیز مطالعه کنید؛ ممکن است به دردتان بخورد.

هتل بام سبز رامسر کجاست؟ سایت رسمی هتل بام سبز رامسر چیست؟

هتل بام سبز، در استان مازندران، شهر رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر قرار گرفته است. اگر می خواهید در این هتل اقامت کنید، باید حتما سوار تله کابین شوید. یادتان باشد، ساعت کاری تله کابین، از ۹ صبح تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب است. چنانچه تصمیم تان برای رفتن به این هتلِ بسیار متفاوت، جدی است، در ساعاتی که به شما گفتیم برای اجاره کلبه، به جای اجاره ویلا در رامسر اقدام کنید.

اگر می خواهید از راه دور، در جریان امکاناتی قرار گیرید که در این هتل وجود دارد، باید به سایت رسمی هتل بام سبز رامسر مراجعه کنید. این هتل، به صورت جداگانه سایت نداشته و در سایتی که متعلق به مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز است، فعالیت می کند. برای رفتن به این سایت، می توانید روی عبارت هتل بام سبز رامسر کلیک کنید و مستقیما به سایت این مجتمع بروید.

آیا در مورد سوئیت vip هتل بام رامسر (هتل بام سبز رامسر) چیزی شنیده اید؟

یکی از چیزهایی که باعث شده هتل بام سبز رامسر از نظر بسیاری از مسافران، جذاب و دوست داشتنی به نظر آید، سوئیت های وی آی پی این هتل هستند. سوئیت vip هتل بام رامسر، واحدهای اقامتی مختلف داشته و افراد می توانند در هر کدام که دلشان خواست، اقامت کنند. نام برخی از این واحدها به شرح زیر است:

هتل بام سبز رامسر کجاست

۱- سوئیت ماه عسل ۱

سوئیت ماه عسل ۱ بام سبز رامسر، یکی از زیباترین و رویایی ترین سوئیت های این هتل است. در طراحی دکوراسیون داخلی این هتل، از شکوفه های جوان و تازه ی فصل بهار، الهام گرفته شده و رنگ ها به شکلی کاملا استادانه در کنار هم چیده شده اند. حس سرزندگی و شادابی، تنها احساساتی هستند که بعد از رفتن به سوئیتِ ماه عسل هتل بام سبز رامسر، به سمت شما هجوم می آورند. این سوئیت، می تواند جایگزین خوبی برای اجاره ویلا لوکس در رامسر باشد.

۲- سوئیت نرگس هتل بام رامسر

سوئیت نرگس هتل بام رامسر، دکوراسیونی کاملا مدرن و لوکس دارد و نکته جالب در طراحی داخلی آن، توجه به اِلمان های فرهنگی چین و آسیای شرقی است. کنار هم قرارگیری رنگ های تیره و روشن، صحنه ای بی مانند و بسیار زیبا خلق کرده است. فضای لوکس این سوئیت شما را به یاد زندگی پادشاهان در کشور چین و افسانه های شان می اندازد. نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر، بعد از استقرار در این سوئیت، کاملا عوض می شود و کسی نیست که با نارضایتی از این هتل، خارج شود.

از سوئیت کوهستان هتل بام سبز (هتل بام سبز رامسر) چه می دانید؟

از سوئیت کوهستان هتل بام سبز (هتل بام سبز رامسر) چه می دانید؟

از سوئیت های وی آی پی هتل بام سبز رامسر حرف زدیم، و حال می خواهیم در مورد سوئیت های کوهستان آن نیز صحبت کنیم. سوئیت کوهستان هتل بام سبز، تنها سوئیت این هتل است که دو اتاق خواب دارد. مساحت این واحد اقامتی، ۹۵ متر است و امکانات بسیار کاملی در آن به چشم می خورد. این واحد، برای اقامت خانواده هایی که بین ۴ تا ۶ نفر جمعیت دارند، گزینه ی مناسبی به نظر می رسد.

علاوه بر مساحت خوبی که این واحد دارد، دکوراسیون داخلی آن نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی است. طراحان دکور داخلی این واحد، از مناظری که کوهنوردان در زمان صعود به کوه آلپ می بینند، الهام گرفته اند. همین موضوع، باعث افزایش زیبایی این سوئیت شده است. تنوعی که از نظر رنگ در سوئیت کوهستان به چشم می خورد، بی نهایت زیبا و دل انگیز است. نکته ای که از نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر، و این سوئیت به گوش می رسد، بسیار جالب است و هر کسی که در یکی از این واحدها اقامت کرده، سفری بس به یادماندنی را تجربه کرده است.

نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر چیست؟ آیا مسافران از رفتن به هتل بام سبز رامسر راضی هستند؟

نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر چیست؟ آیا مسافران از رفتن به هتل بام سبز رامسر راضی هستند؟

کسی را نمی توانید بیابید که گفته باشد، من به هتل بام سبز رامسر رفته ام و از اینکه در آنجا ساکن شده ام، ناراحتم. اغلب و یا به عبارت دیگر، همه کسانی که در این هتل اقامت کرده اند، از فضای بسیار متفاوت و جذاب  این هتل، شادی و رضایت را ابزار کرده اند. 

برخی از مسافران، راضی و خوشحال هستند که تنها طی چند دقیقه می توانند خود را به دریا برسانند. برخی دیگر از مسافران از محیط دنج و ساکت این هتل اعلام رضایت کرده اند. فضایی که این هتل در آنجا قرار گرفته است، بسیار آرام بوده، و به همین دلیل است که اکثر نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر، مثبت و همراه با رضایت است. 

کلبه هایی که این هتل در اختیار گردشگران قرار داده است، دیگر دلیل رضایت مسافران به نظر می رسد. خوشخبتانه، پرسنل و کارکنان این هتل، به تمیزی کلبه ها و محیط هتل می پردازند، و محیط بسیار خوبی را در آنجا فراهم می کنند. غذای خوب و با کیفیت، و ویو و چشم انداز بسیار زیبایی که تنها با رفتن به بام سبز می توان مشاهده کرد، همه و همه باعث شده اند که هیچ گاه از اقامت کردن در این هتل خسته نشوید و دلتان بخواهد دفعه هم به این هتل بیایید.

ماه عسل هتل بام سبز رامسر، با زیباترین خاطرات برای شما به همراه خواهد بود!؟

ماه عسل هتل بام سبز رامسر، با زیباترین خاطرات برای شما به همراه خواهد بود!؟

ماه عسل هتل بام سبز رامسر تجربه ای بسیار متفاوت از اقامت در یک هتل است. همه کسانی که سوئیت های ماه عسل این هتل را دیده و در آن اقامت کرده اند، رویا را در عالم واقعیت تجربه کرده و خاطرات هیجان انگیز زیادی را از آن تعریف کرده اند. 

نظرات در مورد هتل بام سبز رامسر و سوئیت های ماه عسل این هتل، بسیار مثبت و جالب توجه است. تمامی زوج های جوانی که به اتاق های ماه عسل این هتل رفته اند، از حس شاعرانه ای که در فضا به چشم می خورد، تعریف ها کرده اند.

یکی از دلایلی که باعث شده سوئیت های ماه عسل هتل بام سبز رامسر مشهور شوند، حس لطیف و زیبایی است که دکوراسیون داخلی این اتاق ها به نمایش می گذارد. همه چیز آنقدر به جا و زیبا چیده شده است که حتی حرفه ای ترین طراحان داخلی نیز نمی توانند هیچ ایرادی به آن بگیرند. در گوشه گوشه ی اتاق های ماه عسل هتل بام سبز رامسر، نشانه ای از سرزندگی و شور و شوق مشاهده می شود. همه چیز به شما نوید آمدن روزهای خوش و شیرین را می دهد.

کلام آخر

هتل بام سبز در رامسر موضوع صحبت ما در این مقاله بود. با وجود اینکه این هتل، امکانات زیادی دارد، اما چنانچه تمایل ندارید در این هتل اقامت کنید و ترجیح می دهید که در یک ویلا اقامت داشته باشید، بهتر است از گرداگرد کمک بگیرید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

وضعیت آب و هوا رامسر:01n
۱.۴۶ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۱۷.۱۷
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
غرب، جنوب غربی
جهت باد:
۱.۴۶ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۸
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: