تله کابین رامسر کجاست؟⭐(آدرس+ساعت کاری تله کابین رامسر)

تله کابین رامسر، همان جایی است که می تواند به شما نشان دهد، زمین زیر پایتان چقدر زیباست. اگر به شهر رامسر رفته و برای اجاره ویلا رامسر اقدام کردید، حتما تله کابین سواری در رامسر را جزء برنامه هایتان قرار دهید؛ ضرر نمی کنید. 

در سفر به رامسر از دیگر جاهای آن نیز دیدن کنید؛ جواهرده رامسر یکی از همین جاهای زیباست. اگر نمی دانید این روستا در کجا واقع شده است، مقاله ی جواهرده رامسر کجاست را مطالعه کنید. 

تله کابین رامسر کجاست؟ مسیر دسترسی به تله کابین کجاست؟ آدرس سایت تله کابین رامسر چیست؟ 

اگر برای اجاره ویلا استخردار در رامسر اقدام، و دلتان هوای رفتن به تله کابین کرده است، ابتدا می بایست بدانید که تله کابین رامسر کجاست. این تله کابین بر قله کوه ایلمیلی ساخته شده است؛ ایلمیلی، در قسمت غربی رامسر واقع شده است. پس، اگر می خواهید به تله کابین در رامسر بروید، باید حتما به سمت غرب این شهر حرکت کنید. این قله حدود ۸۰۰ متر ارتفاع دارد. شک نداریم اگر برای اجاره ویلا لوکس رامسر اقدام کرده و به تله کابین بروید، مناظری به یادماندنی مشاهده خواهید کرد.

حالا که می دانید آدرس تله کابین رامسر کجاست، باید با نحوه دسترسی به آن نیز آشنا شوید. برای آنکه فرصت سوار شدن به تله کابین را برای خود فراهم آورید، می بایست به سمت کمربندی رامسر در استان مازندران حرکت کنید. وقتی به این کمربندی رسیدید، به سمت میدان شهید رجایی تغییر مسیر دهید. بعد از رسیدن به این میدان، به سمت غرب رفته و ۵ کیلومتر دیگر را طی کنید. اگر برای اجاره ویلا در رامسر اقدام کرده باشید، حتما می توانید اتفاقات هیجان انگیز زیادی را با این تله کابین تجربه کنید.

راستی، چنانچه برای جهت یابی تله کابین رامسر دچار مشکل شدید، می توانید از نرم افزارهای مسیریاب استفاده کنید. این اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا بتوانید خود را به تله کابین برسانید و کلی اتفاقات جذاب را در آنجا تجربه کنید. سایت تله کابین رامسر اطلاعات بیشتری در مورد این تله کابین به شما می دهد. آدرس سایت این مجموعه telecabinramsar.com است. 

تله کابین رامسر کجاست؟ مسیر دسترسی به تله کابین کجاست؟ آدرس سایت تله کابین رامسر چیست؟ 

چرا باید به آدرس تله کابین رامسر بروید؟ آیا تله کابین رامسر آدرس بهشت گمشده ی زمین را به شما می دهد؟

برای رفتن به تله کابین رامسر دلیل های زیادی وجود دارد و تا زمانی که خود شما دست به کار نشده و در ساعت کاری تله کابین رامسر به این مجموعه نروید، نمی توانید درک کنید که ما از چه چیزی صحبت می کنیم. 

اگر تا به حال این تله کابین نرفته اید، توصیه می کنیم هر آنچه که ما برایتان تعریف می کنیم در ذهن خود تصور کنید. وقتی سوار تله کابین در رامسر هستید، اولین چیزی که مشاهده می کنید، جنگل سرسبز و بسیار زیبایی است که زیر پای شما پهن و گسترده شده است. همین طور که تله کابین حرکت می کند، می توانید انواع متفاوتی از درختان و گیاهان سبز را که در این جنگل آرمیده اند، مشاهده کنید. آنقدر آن پایین آرام و زیباست که ناخودآگاه شما نیز آرام خواهید گرفت.

اتفاق جذاب دیگری که آن نیز می تواند یک دلیل خوب برای رفتن به تله کابین رامسر باشد، دریای خرز است. از آن بالا می توانید گستردگی و عظمت این دریاچه را ببینید و از زاویه ای بسیار متفاوت به این پهنه زیبا و آرام چشم بدوزید. با رفتن به این تله کابین، همه چیز آماده است تا شما بتوانید به شکل دیگری از سفرتان به رامسر تعریف کنید.

قیمت تله کابین رامسر ۱۴۰۱ چقدر است؟ آیا خرید اینترنتی بلیط تله کابین رامسر امکان پذیر است؟

فکر می کنیم به اندازه کافی در مورد تله کابین رامسر و زیبایی هایی که این تله کابین فرصت تماشای آنها را برای شما فراهم کرده است، صحبت کردیم. حال وقت آن است که در مورد قیمت تله کابین رامسر ۱۴۰۱ نیز صحبت کنیم. قیمت بلیط برای سوار شدن به تله کابین، برای هر نفر ۱۴۰ هزار تومان به بالاست. البته این قیمت مربوط به سال ۱۴۰۱ است و ممکن است قیمت بالاتری از این عدد از شما دریافت کنند. 

برای اطلاع دقیق از قیمت تله کابین در رامسر، بهتر است شماره تماس تله کابین رامسر را بگیرید و با کسانی که پاسخ شما را می دهند، صحبت کنید. اگر دیدید که رفتن به این تله کابین از نظر مالی برای شما سخت نیست، توصیه می کنیم فرصت تماشای یک عالمه زیبایی را از خود دریغ نکنید؛ شاید دیگر هیچ گاه چنین موقعیتی برای شما فراهم نگردد.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که امکان خرید اینترنتی بلیط تله کابین رامسر وجود ندارد و شما می بایست حتما به صورت حضوری به آدرس تله کابین رامسر بروید و برای خرید بلیط اقدام کنید.

چرا باید به آدرس تله کابین رامسر بروید؟ آیا تله کابین رامسر آدرس بهشت گمشده ی زمین را به شما می دهد؟

ساعت کاری تله کابین رامسر چه موقع است؟ شماره تماس تله کابین رامسر چند است؟

تله کابین رامسر از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۵ بعد از ظهر کار می کند. اگر در غیر ساعت کاری تله کابین رامسر اقدام کنید، اجازه اینکه سوار تله کابین شوید، ندارید. 

راستی، کسانی که سوار تله کابین می شوند، می توانند در هتل بام سبز نیز اقامت کنند. این هتل یکی از زیباترین هتل ها در رامسر است و امکانات فوق العاده جذابی را می توان در آن مشاهده کرد. انواع سوئیت ها و واحدهای اقامتی این هتل، برای مسافران و گردشگران آماده شده است تا در طی روزهایی که در رامسر هستند، حسابی خوش بگذرانند و تفریح کنند.

با داشتن شماره تماس تله کابین رامسر می توانید هر گونه سوالی در مورد تله کابین داشتید، بپرسید. البته، خاطر نشان می کنیم، این تله کابین شماره تماس مستقیم ندارد و شما می توانید با شماره های هتل در ارتباط باشید. یکی از شماره هایی که می توانید در صورت لزوم با آن تماس بگیرید، شماره زیر است:

۵۵۰۵-۰۱۱

این شماره، متعلق به هتل بام سبز است و هر اطلاعاتی که نیاز داشتید، می توانید در طی تماس با آن به دست آورید.

ساعت کاری تله کابین رامسر چه موقع است؟ شماره تماس تله کابین رامسر چند است؟

طول تله کابین رامسر چقدر است؟ دور زدن با تله کابین رامسر چقدر طول می کشد؟

از تله کابین رامسر به عنوان یکی از معروف ترین و جذاب ترین مناظر دیدنی در رامسر یاد می کنند. طول تله کابین رامسر، ۷۰۰ متر است و حدود ۱۲ دقیقه طول می کشد تا شما کل این مسیر را طی کنید. همه کسانی که می دانند تله کابین رامسر کجاست، برای رفتن به آن سر از پای نمی شناسند؛ زیرا می دانند چه صحنه ها و مناظر بی بدیل و جذابی زیر پایشان خودنمایی می کند.

اگر به آدرس تله کابین رامسر رفتید، چنانچه دلتان خواست می توانید یک بار و یا حتی چندین بار سوار تله کابین شوید. شک نداریم اگر در ساعت کاری تله کابین رامسر اقدام کنید و در بهترین زمان که معمولا فصل بهار و تابستان است سوار تله کابین شوید، تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد هم دست شدن طبیعت با واژه ای به نام زیبایی است. 

اگر در مورد هزینه بلیط، روزهایی که این تله کابین کار می کند و یا هر مورد دیگری سوال داشتید، شماره تماس تله کابین رامسر را گرفته و سوالات خود را بپرسید. 

طول تله کابین رامسر چقدر است؟ دور زدن با تله کابین رامسر چقدر طول می کشد؟

کلام آخر

در این مقاله، گفتیم که تله کابین رامسر کجاست؛ ساعت کاری تله کابین رامسر به چه شکل است و چه زیبایی هایی دارد. امیدواریم با وجود همه چیزهایی که گفتیم، میل و اشتیاق شما برای رفتن و سوار شدن به این تله کابین دو چندان شده باشد. اگر خواستید یک ویلا در رامسر کرایه کنید، روی خدمات گرداگرد حساب کنید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

وضعیت آب و هوا رامسر:02d
۲.۹۷ km/h
یکشنبه
کمی ابری
۲۱.۳۵
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
جنوب شرقی
جهت باد:
۲.۹۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۲
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: