اولسبلنگاه ماسال کجاست؟⭐آدرس روستا اولسبلنگاه ماسال

اگر به گردشگری علاقه مند هستید و قصد سفر دارید، این مقاله، مختص شما است؛ ما تصمیم داریم یکی از جاذبه های گردشگری شمال ایران را به شما معرفی کنیم. این منطقه گردشگری، اولسبلنگاه ماسال نام دارد. اگر برای اجاره ویلا ماسال اقدام کرده اید، بهتر است از این روستا نیز دیدن کنید و تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

توصیه می کنیم مقاله اسالم خلخال را نیز مطالعه کنید؛ شما را با یکی دیگر از زیباترین پدیده های ایران زمین آشنا می کند.

روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست؟ آیا می دانید فاصله ماسال تا روستای اولسبنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چقدر است؟

روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست؟ آیا می دانید فاصله ماسال تا روستای اولسبنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چقدر است؟

اولسبلنگاه، یک روستای ییلاقی است و در ارتفاعات کوه های تالش قرار دارد. این ییلاق با غرب رشت، ۵۰ کیلومتر و با جنوب شهر ماسال نیز حدود ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. اولسبلنگاه یکی از جاهای دیدنی و بسیار زیبای ماسال است. کسانی که برای اجاره ویلا در ماسال اقدام می کنند، می توانند خیلی راحت از این روستا بازدید کنند.

روستا اولسبلنگاه ماسال در ارتفاع ۱.۴۸۹ متری از سطح دریا قرار گرفته است. نکته ی جالبی که خوب است در مورد این روستا بدانید، این است که در اولسبلنگاه، ساخت ساز فقط با مصالح چوبی امکان پذیر است. برق مورد نیاز اهالی روستای اولسبلنگاه ماسال، از موتورهای برق و پنل خورشیدی تامین می شود و آب مورد نیاز هم از چشمه های جاری آن منطقه است.

به کسانی که عاشق اجاره ویلا استخردار در ماسال هستند، توصیه می کنیم اگر می خواهند یک منطقه رویایی و بسیار زیبا را مشاهده کنند، حتما به این روستا بروند. کلبه های چوبی و دشت هایی که با مه و ابر محاصره شده اند، یکی از زیباترین پدیده هایی است که می توان در این منطقه مشاهده کرد.

بهترین مسیر دسترسی به روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست؟ فاصله انزلی تا اولسبنگاه چقدر است؟

مطمئنا شما هم قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید به اینکه بهترین مسیر دسترسی به روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست، فکر کرده و برای آن برنامه ریزی می کنید. بهترین راه دسترسی به این روستا، حرکت از ماسال است؛ زیرا همانطوری که گفتیم روستا اولسبلنگاه و ماسال در فاصله بسیار کمی از هم قرار دارند و شما با اجاره ویلا لوکس در ماسال در طی مدت زمان کمتری می توانید به این روستا بروید.

اگر از سمت بندر انزلی قصد رفتن به این روستای زیبا را دارید می توانید از جاده آبکنار به روستا اولسبلنگاه برسید. بندر انزلی در فاصله حدود ۹۰ کیلومتری از این روستا قرار گرفته است. طی این مسیر حدود یک ساعت زمان می برد. اگر از تهران قصد سفر به روستا اولسبلنگاه ماسال را دارید باید حدود ۶ ساعت در راه باشید.

جاهای دیدنی روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست؟ با اجاره کلیه در اولسبلنگاه حتما از این جاها، دیدن کنید!؟

اولسبلنگاه با چشم اندازها و جاهای دیدنی که دارد، کمکتان می کند تا یک حس جدید و ناب را در زندگی خود تجربه کنید. شما با سفر به این منطقه، با اتفاقات جور واجوری مواجه خواهید شد؛ با شنیدن صدای گله گوسفندان و پرندگان صبح خود را شروع می کنید و با دیدن جنب و جوش اهالی روستا که برای ادامه زندگی خویش در حال تلاش هستند، شوق و شوری عجیب در وجود خود احساس خواهید کرد. این ها فقط بخشی از جذابیت های روستا اولسبلنگاه هستند. ما در ادامه به این سوال که جاهای دیدنی روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست، مفصل تر پرداخته ایم:

جاهای دیدنی روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست؟ با اجاره کلیه در اولسبلنگاه حتما از این جاها، دیدن کنید!؟

۱- جاده بی نظیر اولسبلنگاه ماسال

جاده زیبا و بی نظیر اولسبلنگاه، پر از درختان بلند و در هم تنیده است. این جاده به تنهایی می تواند یک جاذبه تماشایی برای کسانی باشد که قصد سفر به این روستا را دارند. چشم اندازهای سبز و مه گرفته ی آن، یکی از زیبای های مسیر به شمار می رود. به شما پیشنهاد می کنیم، برای رسیدن به مقصد عجله نکنید و از همه زیبایی هایی که در مقابلتان قد علم کرده است، دیدن کنید.

۲- رودخانه خالکایی

رودخانه خالکایی در جاده روستا اولسبلنگاه ماسال قرار دارد و تا نیمه های مسیر رسیدن به روستا شما را همراهی می کند. اگر می خواهید در بین مسیر، استراحت کنید و غذا میل کنید انتخاب این رودخانه را به شما پیشنهاد می کنیم. صدای دلنشین رودخانه، لذت سفر شما را چندین برابر می کند.

۳- آلاچیق های بین مسیر

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی مسیر اولسبلنگاه ماسال، آلاچیق ها و دکه های بین مسیر است که زیبایی این منطقه را چندین برابر کرده است. سفر به این منطقه می تواند تجربه ای تازه برای شما باشد.

۴- اقیانوس ابر

به دلیل ارتفاع زیاد روستا اولسبلنگاه ماسال از سطح دریا، ابرهایی از بخار آب به وجود می آیند و در بین کوهپایه ها قرار می گیرند. این ابرها در روستای اولسبنگاه، همچون ی فرش پنبه ای زیر پای شما قرار دارند و یک منظره زیبا و لذت بخش برایتان به وجود می آورند. 

برای اجاره کلبه ارزان اولسبلنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چه کنیم؟

حال که می دانید اولسبلنگاه ماسال کجاست، می بایست حتما برای داشتن یک اقامتگاه فکری کنید. شما برای اقامت در نزدیکی این روستا، دو راه پیش روی خود دارید؛ یا می توانید برای اجاره کلبه ارزان اولسبلنگاه اقدام کرده، و یا آنکه می توانید در شهر ماسال یک ویلا اجاره کنید.

توصیه می کنیم هر زمان که تصمیم گرفتید به روستا اولسبلنگاه ماسال بروید، بهترین زمان برای سفر را انتخاب کنید. اولسبلنگاه ماسال در هر فصلی می تواند زیبایی به خصوصی داشته باشد، اما بهترین زمان برای سفر به این منطقه، بهار و تابستان است. در بهار و تابستان، دشت ها سرسبز و تماشایی هستند و حس و حال متفاوتی را در وجود شما بیدار می کنند. در پاییز که اولسبلنگاه، لباس رنگارنگی به تن می کند نیز می تواند برای شما بسیار زیبا و تماشایی باشد.

برای اجاره کلبه ارزان اولسبلنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چه کنیم؟

بهترین بهترین زمان برای اجاره ویلا در اولسبنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چه موقع است؟

حالا که می دانید اولسبلنگاه ماسال کجاست، بهتر نیست در مورد بهترین زمان سفر به این روستا نیز نکاتی را بدانید؟ آیا دوست ندارید وقتی به ماسال و این روستای ییلاقی می روید، از همه جذابیت های منطقه دیدن کنید و دست خالی برنگردید؟ اگر این طور است، باید بدانید که بهترین زمان برای اجاره ویلا در اولسبنگاه و اقامت در این روستا نیمه اول سال است. 

در اواخر بهار و تابستان هوای این ییلاق، مطبوع تر، دلنشین تر و بسیار جذاب تر از آن چیزی است که فکرش را کنید. بسیاری از کسانی که طاقتشان از ماندن در شهرهای آلوده تمام می شود، به این منطقه ی ییلاقی سفر می کنند و به خود اجازه می دهند که زندگی روی خوش و دلنشینش را به آنها نیز نشان دهد.

اگر تحمل سرمای هوای پاییز را دارید، اوایل پاییز نیز اولسبنگاه، جذابیت های خاص خود را دارد. این منطقه در پاییز، هزار رنگ می شود و صحنه ای بی نهایت جذاب و تماشایی به وجود می آورد. در فصل پاییز به دلیل ییلاقی بودن منطقه، ممکن است هوا سرد شود و اذیتتان کند..

بهترین بهترین زمان برای اجاره ویلا در اولسبنگاه (روستا اولسبلنگاه ماسال) چه موقع است؟

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد اینکه روستا اولسبلنگاه ماسال کجاست، صحبت کردیم و سعی کردیم برخی جاهای دیدنی آن را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر دارید و می خواهید شب را در این ییلاق با صفا سپری کنید به شما پیشنهاد می کنیم به هتل یا اقامتگاه بروید. در اولسبلنگاه، اقامتگاه و هتل های زیادی برای رفاه شما عزیزان وجود دارد که برای پیدا کردن یکی از بهترین آنها می توانید از گرداگرد کمک بگیرید.

 

 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

وضعیت آب و هوا ماسال:01d
۰.۸۴ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۳.۷۷
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال و شمال شرق
جهت باد:
۰.۸۴ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۸
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: