شاندرمن ماسال کجاست؟⭐راه دسترسی به شاندرمن گیلان

شاندرمن کجاست؟ آیا تا به حال اسم آن را شنیده اید؟ آیا دوست دارید برای یک بار هم که شده، از آن دیدن کنید؟ اگر این طور است، دستتان را در دستان ما بگذارید و تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید. راستی اگر دوست ندارید در شاندرمن، بدون اقامتگاه باشید، حتما برای اجاره ویلا ماسال که در همان نزدیکی ها قرار دارد، اقدام کنید.

شاندرمن ماسال کجاست؟ فاصله شاندرمن تا دریا چقدر است؟

شاندرمن ماسال کجاست؟ فاصله شاندرمن تا دریا چقدر است؟

اگر بخواهیم به شاندرمن برویم، ابتدا می بایست بدانیم که این منطقه در کجا قرار گرفته است. شاندرمن، یکی از زیباترین قسمت های ماسال است و مناظر زیبا و بی بدیلی را می توان در آن به تماشا ایستاد. کسانی که دوست دارند یک منظره جدید و تماشایی را ببینند، خوب است به این منطقه بروند و حال و هوایی عوض کنند.

شاندرمن، در شمال کشور و در غرب استان گیلان واقع شده است. طبیعت بکر و دست نخورده ای که در آن وجود دارد، یکی از مهم ترین عوامل افزایش اشتیاق مسافران برای سفر به این منطقه و اجاره ویلا در ماسال است. اگر تصمیم دارید چند روزی را مرخصی بگیرید، حتما به شاندرمن بروید و از جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید. ما در ادامه در مورد این جاذبه ها، توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.

شاندرمن، حدود ۴۰۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و یک منطقه ییلاقی زیبا و منحصر به فرد به شمار می رود. این منطقه، از غرب به خلخال، از شرق به صومعه سرا، از جنوب به بخش های مرکزی ماسال و از شمال نیز به رضوانشهر محدود است. حدود ۶۸ آبادی در این منطقه وجود دارد.

کسانی که برای اجاره ویلا استخردار اقدام کرده اند و شانس رفتن به شاندرمن ماسال را پیدا می کنند، علاوه بر دیدن مناظر بکر و جذاب می توانند به دیدار دریای خزر نیز بروند. یکی از نزدیک ترین شهرهای ساحلی خزر به شاندرمن، رضوانشهر است. رضوانشهر از شاندرمن، چیزی در حدود ۴۷ کیلومتر فاصله دارد. طی این مسیر بیش از یک ساعت طول می کشد. اگر می خواهید سفری متفاوت به شاندرمن داشته باشید، دریا نیز می تواند جواب خوبی در پاسخ به سوال خاص ترین منطقه شاندرمن ماسال کجاست، باشد. 

راستی، اگر می خواهید در طی روزهای اقامت در شاندرمن، حسابی خوش بگذرانید، حتما برای اجاره ویلا لوکس فکری کنید تا از سفر خود به این منطقه، بی نهایت لذت ببرید.

جاهای دیدنی شاندرمن ماسال کجاست؟ آیا در این رابطه چیزی می دانید؟

جاهای دیدنی شاندرمن ماسال کجاست؟ آیا در این رابطه چیزی می دانید؟

جاهای دیدنی شاندرمن ماسال کجاست، موضوع دیگری که می خواهیم در مورد آن با شما صحبت کنیم. اگر شناخت کافی نسبت به این منطقه ندارید، این قسمت را با دقت بخوانید.

۱- آبشار ویوز

یکی از زیباترین و بی بدیل ترین جاذبه هایی که سراغ آن را تنها در شاندرمن می توان گرفت، آبشار ویوز است. این آبشار، بسیار زیباست و از یکی از قله های بلند گیلان، سر به زمین می کوبد. اگر عاشق قله نوردی هستید، بهتر است وسایل و لوازم مورد نیاز را در بازدید از این آبشار با خود بیاورید و به نوک این قله بروید؛ شک نداریم چیزهایی از آن بالا خواهید دید که نمونه اش در هیچ جای جهان وجود ندارد.

۲-دشت النزه

دشت ها، همیشه یکی از زیباترین پدیده ها در کره ی خاکی هستند. یکی از زیباترین دشت های ایران نیز بین کوه های شاندرمن قرار گرفته و نام آن النزه است. این منطقه، یک منطقه ی ییلاقی است و به دلیل بکر بودن، محبوبیت زیادی دارد. 

برای آنکه بتوانید از شاندرمن به این دشت بروید، ابتدا خود را به میدان شهدا برسانید و بعد از آن به سمت شاندرمن –النزه حرکت کنید. بعد از آنکه چند روستا را پشت سر گذاشتید، چشمانتان به جمال روستای النزه روشن خواهد شد. اگر کمی در این منطقه بگردید، می توانید درختان افرا که قدمتی حدود ۲۰۰ ساله دارند، مشاهده کنید.

۳- امامزاده شفیع

اگر دوست دارید، به هر جایی که سفر می کنید، از مناطق مذهبی آن خطه نیز دیدن به عمل آورید، خبر خوبی برایتان داریم؛ در شاندرمن، یک بقعه تاریخی و مقدس به نام امامزاده شفیع وجود دارد. این بقعه، در فاصله ۷ کیلومتری از شاندرمن قرار گرفته است و یکی از جذابیت های این منطقه به شمار می رود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این امامزاده، تنها اثر مذهبی شاندرمن است که سند دارد و این سند نیز به صورت مکتوب است.

بهترین منطقه برای اجاره ویلا در شاندرمن ماسال کجاست؟ 

بهترین منطقه برای اجاره ویلا در شاندرمن ماسال کجاست؟ 

به نظر شما، بهترین منطقه برای اجاره ویلا در شاندرمن ماسال کجاست؟ همه ی جای شاندرمن زیباست و اینکه شما در کدام منطقه می خواهید ساکن شوید، به خود شما و هدف تان از آمدن به این منطقه بستگی دارد. اگر دوست دارید فاصله تان تا دریا کمتر از چیزی باشد که در بالاتر گفتیم، در جایی اقامت کنید که نزدیک به شهرهای ساحلی است و اگر دوست دارید، از مناطق گردشگری و جذابیت های دیدنی آن بازدید کنید، بهتر است جایی را انتخاب کنید که در فاصله مناسبی از این جذابیت ها قرار داشته باشد.

به لطف فعالیت مجموعه هایی مانند گرداگرد، اقامت کردن در این منطقه اصلا کار سختی نیست و شما می توانید خیلی راحت و بی دردسر، ویلایی که دوست دارید انتخاب، و در آن اقامت کنید. 
فاصله رشت تا شاندرمن و فاصله بندرانزلی تا شاندرمن چقدر است؟

حال که می دانیم شاندرمن ماسال کجاست، خوب است فاصله این منطقه با شهرهای معروفی چون رشت و بندرانزلی را هم، بررسی کنیم. فاصله رشت تا شاندرمن، حدود ۵۱ کیلومتر است. اگر میانگین سرعت شما در رانندگی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت باشد، می توانید در مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه از شاندرمن به رشت و یا برعکس بروید.
فاصله بندرانزلی تا شاندرمن، حدود ۶۰ کیلومتر است. در اینجا نیز، اگر سرعت شما در رانندگی، ۱۰۰ کیلومتر در ساعت باشد، حدود ۳۵ دقیقه طول می کشد تا به بندر انزلی برسید و از زیبایی ها و جذابیت هایی که در این بندر و شهر ساحلی دیده می شود، لذت ببرید.

در راه دسترسی به شاندرمن گیلان، از زیباترین روستاهای شاندرمن دیدن کنید؛ ضرر نمی کنید!؟

در راه دسترسی به شاندرمن گیلان، از زیباترین روستاهای شاندرمن دیدن کنید؛ ضرر نمی کنید!؟

اگر قصد وارد شدن به راه دسترسی به شاندرمن گیلان را دارید، فقط به مقصد فکر نکنید و سعی کنید از دیگر جاهای دیدنی این منطقه نیز بازدید کنید. چنانچه فردی از شما پرسید که زیباترین روستای شاندرمن ماسال کجاست، می توانید آدرس روستای سیاهمرد را به او بدهید. این روستا یکی از زیباترین روستاهای این شهر است و حدود ۴ هزار نفر در آن زندگی می کنند. 

اگر بتوانید در این روستا یک خانه و یا کلبه کوچک اجاره کنید و چند روزی را در آن بمانید، شانس تجربه بی بدیل ترین خاطرات به شما روی خواهد آورد. تصورش را کنید، صبح ها از در کلبه خارج می شوید و اولین چیزی که احساس می کنید، بو و عطر ناب گل های وحشی باشد. این بو آنقدر قوی هست که بتواند کل روزتان را با انرژی همراه کند. 

سیاهمرد شاندرمن ماسال، یکی از بزرگ ترین و وسیع ترین روستاها در شاندرمن است و سالانه رنگ و رخ گردشگران زیادی را به خود می بیند. هر کسی که در این روستا قدم گذاشته است، از تابستان و آب و هوای بهاری آن خاطرات زیادی تعریف کرده است. این منطقه، یک منطقه کوهستانی است و برای فرار از گرمای فصل تابستان، جای بسیار خوبی است.

کلام آخر

شاندرمن ماسال کجاست؛ موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر نمی دانید که چطور می بایست یک ویلای مناسب در شاندرمن ماسال پیدا کنید، اصلا نگران نباشید؛ گرداگرد آمده است تا کمکتان کند در یک ویلای با امکانات عالی ساکن شوید.

 


 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱

وضعیت آب و هوا ماسال:01n
۱.۷۲ km/h
دوشنبه
آسمان صاف
۱۷.۴۵
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۱
سطح دریا:
غرب
جهت باد:
۱.۷۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۰
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: