معرفی بهترین رستوران ماسال⭐۱۰ تا از بهترین رستوران های ماسال

شکم گردی یکی از جذاب ترین قسمت های سفر است. اگر شما نیز به ماسال سفر کردید، توصیه می کنیم لذت این تفریح متفاوت را از خود نگیرید و به برخی از بهترین رستوران هایی بروید که در این مقاله گرداگرد به شما معرفی می کنیم. اگر یکی از این رستوران ها در نزدیکی جایی بود که شما برای اجاره ویلا ماسال اقدام کردید، خوب است بدانید که شانس بزرگی بهتان رو کرده است؛ زیرا می توانید هر زمان که گرسنه شدید به آن رستوران بروید و دلی از عزا درآورید.

علاوه بر گیلان به مازندران هم بروید و از محله طالش محله فتوک رامسر دیدن کنید؛ آنجا هم جای قشنگی برای گشت و گذار به شمار می رود.

بهترین رستوران ماسال کجاست؟ آدرس آن را به ذهن بسپارید!؟

بهترین رستوران ماسال کجاست؟ آدرس آن را به ذهن بسپارید!؟

اکثر مسافرانی که برای اجاره ویلا در ماسال اقدام می کنند، حداقل یک بار را به سرشان می زند که به بهترین غذاخوری ماسال سَری بزنند. اگر این حس را شما نیز تجربه کرده اید، اصلا خود را نگران نکنید؛ ما می خواهید چند تا از رستوران های باصفای ماسال را معرفی کنیم:

۱- رستوران رانتیس

اول از همه باید بگوییم که رستوران رانتیس، در کیلومتر ۴ بزرگراه ماسال به شاندرمن قرار گرفته است و با داشتن ویویی جذاب و رو به کوهستان، هم یک جای مناسب و با صفا برای عکاسی به شمار می رود و هم می توانید هر غذایی را که دوست داشتید در آنجا سفارش دهید و میل کنید. شاید به همین خاطر باشد که برخی مسافران، آن را بهترین غذاخوری ماسال می خوانند.

اگر برای اجاره ویلا استخردار در ماسال اقدام کردید، می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران میل کنید. رستوران رانتیس به هتل ۴ ستاره رانتیس تعلق داشته و کیفیت غذای آن زبانزد خاص و عام است. 

۲- رستوران خزر 

دیگر رستورانی که پیشنهاد می کنیم بعد از اجاره ویلا لوکس حتما به آنجا بروید و مزه غذاهایش را امتحان کنید، رستوران خزر ماسال است. قبل از آنکه بگوییم چرا این رستوران را بهترین رستوران ماسال می نامند، خوب است بدانید، این رستوران در خیابان انقلاب ماسال، بعد از بانک ملت قرار گرفته است. 

در ابتدایی که این رستوران افتتاح شد مساحت آن بسیار کم بود، اما با گذشت زمان وقتی گردشگران فهمیدند دغدغه و نگرانی اصلی صاحبان اصلی آن ارائه یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت است، سیل مسافران بود که به سمت این رستوران روانه شد. امروزه، رستوران خزر که در لیست بهترین غذاخوری ماسال قرار دارد، در فضایی حدود ۶۰۰ متر مربع در حال سرو غذاهایی با کیفیت و خوشمزه است. 

از کافه رستوران های ماسال که در بالای لیست بهترین رستوران ماسال قرار دارند، چه می دانید؟

حال که با برخی رستوران های مدرن ماسال آشنا شدید، خوب است در مورد برخی کافه رستوران های این شهر که می توان آنها را نیز بهترین رستوران ماسال دانست، آشنا شوید. نام این رستوران ها که رفتن به آنها می تواند با خاطراتی جذاب و دوست داشتنی برای شما به همراه باشد، به شرح زیر است:

۱- کافه رستوران کِی من

کافه رستوران کِی من را می توان یکی از بهترین کافه رستوران های ماسال دانست. این کافه رستوران در خیابان ولیعصر، جنب شهرداری قرار گرفته است و به دلیل کیفیت بالای غذاها، معماری داخلی متفاوت و زیبا و همین طور خدمات دهی بسیار عالی، مورد توجه گردشگران و مسافران شهر ماسال قرار گرفته است. 

هم نمای داخلی این رستوران بسیار زیبا و چشم نواز است و هم وقتی به داخل آن می روید نمی توانید از تماشای دکوراسیون چشم بردارید. با توجه به همه امتیازاتی که برای کی من نام بردیم، این رستوران را بهترین غذاخوری ماسال نیز می خوانیم. جالب است بدانید که هر سه وعده غذایی در این رستوران سرو می شود.

۲-کافه رستوران دیلاچیک

از دیگر رستوران های موجود در شهر ماسال که آن نیز یک کافه رستوران است، دیلاچیک نام دارد. این کافه رستوران در شهر ماسال، جنب آموزش و پرورش قرار گرفته است و به عنوان یک فست فود، رستوران، کافه و کافی شاپ، تهیه غذا و کیترینگ در حال فعالیت است. امیدواریم با رفتن به محیط متفاوت این کافه، روزهای متفاوتی را در سفر به ماسال تجربه کنید.

آیا دوست دارید با چند رستوران محلی ماسال آشنا شوید و در آنجا غذا بخورید؟

آیا دوست دارید با چند رستوران محلی ماسال آشنا شوید و در آنجا غذا بخورید؟

بهترین رستوران ماسال، فقط آن رستوران هایی نیستند که در یک فضای مدرن و امروزی به مهمانان خود سرویس می دهند. شما می توانید به رستوران محلی ماسال نیز بروید و غذای خود را در یک محیط با صفا و نوستالژیک میل کنید؛ این شانسی است که تنها با رفتن به رستوران های محلی ماسال برایتان رخ می دهد. نام برخی از رستوران های سنتی که می توانند بهترین غذاخوری ماسال نیز باشند به این شرح است:

۱- رستوران سنتی اولسبلنگاه

یکی از رستوران های سنتی و محلی در شهر ماسال، رستوران سنتی اولسبلنگاه است. اگر هوس غذاهای خوشمزه شمالی را کرده اید، حتما به این رستوران بروید. از کباب ترش و خورش های شمالی گرفته تا کوبیده و سایر غذاها در این رستوران سرو می شود. نه تنها تنوع غذاهای منوی این رستوران زیاد است، بلکه، پرسنل و کارکنان نیز با رفتار محترمانه و مودبانه ای که دارند، می توانند باعث شوند که شما غذایتان را در نهایت لذت میل کنید.

۲- رستوران خانی

دیگر رستوران سنتی و محلی در شهر ماسال که خوب است مزه ی غذاهای آن را نیز امتحان کنید، رستوران خانی است. این رستوران در ییلاق خانی ماسال قرار گرفته و با شهر فومن نیز ۶۵ کیلومتر فاصله دارد. اگر دوست دارید در یک کلبه کوچک و بسیار جذاب غذایتان را صرف کنید و در همان حین نیز به منظره ی رو به رویتان که ترکیبی زیبا از جنگل و کوهستان خیره شوید، اینجا همان رستورانی است که شما می خواهید. راستی هر وقت که خواستید به این رستوران بروید، حتما با قسمت رزرو رستوران تماس گرفته و یک میز برای خودتان رزرو کنید. 

آیا دوست دارید با چند رستوران محلی ماسال آشنا شوید و در آنجا غذا بخورید؟

کلام آخر 

بهترین رستوران ماسال، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. چنانچه به ماسال رفتید، سعی کنید حداقل یک یا دو وعده اصلی غذایی را در یکی از رستوران هایی که نام بردیم، میل کنید. اینجوری، ماسال گردی بیشتر بهتان خوش می گذرد؛ باور کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷

وضعیت آب و هوا ماسال:01d
۳.۶ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۱.۵۸
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۱
سطح دریا:
شرق و شمال شرق
جهت باد:
۳.۶ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۳
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: