بهترین ساحل نزدیک ماسال⭐معرفی بهترین ساحل ماسال

بهترین ساحل نزدیک ماسال دقیقا همان جایی است که دست شما را در دستان پر مهر دریا قرار می دهد. اگر می خواهید در طی روزهای اجاره ویلا ماسال، سفرتان به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان تبدیل شود، بعد از گشت و گذاری مفصل و جانانه در ماسال، به دریا نیز بروید.

توصیه می کنیم مقاله ی جنگل ابر گیلان کجاست را نیز مطالعه کنید؛ این مقاله بهتان کمک می کند تا از یکی از پدیده های نادر و بسیار جذاب در گیلان بازدید کنید و تجربه ای متفاوت را شاهد باشید.

آیا ساحل ماسال یکی از جاهای دیدنی ماسال به شمار می رود؟

انگیزه برای آنکه به ماسال بروید، زیاد است. ییلاق های زیبا، طبیعت بی نهایت سرسبز و جذاب، جنگل ابر و خیلی چیزهای دیگر بخشی از هیجاناتی است که تنها با رفتن به ماسال می توانید آنها را تجربه کنید. یکی از ییلاق های زیبا که تنها نمونه ی آن را می توان در شهر ماسال مشاهده کرد، ییلاق اولسبنگاه است. این ییلاقِ وسیع و گسترده از جمله جاهای دیدنی ماسال است که توصیه می کنیم حتما در اجاره ویلا استخردار در ماسال از آن نیز دیدن کنید.

از دیگر ییلاق هایی که فقط نام آنها را می توانید در ماسال بشنوید، ییلاق خشکه دریا، ییلاق شالما، ییلاق واشیار، ییلاق اسپی دشت، ییلاق تلارگاه و ییلاق سوئه چاله یا ییلاق سوچاله است. این ییلاق ها قشنگ ترین و منحصر به فردترین اتفاقاتی هستند که می توان با اجاره ویلا لوکس در شهر ماسال تجربه شان کرد.

اگر به شهر ماسال رفتید، خود را محدود به زیبایی هایش نکنید و سعی کنید با رفتن به بهترین ساحل نزدیک ماسال، از دریا و تمام زیبایی هایی که این پهنه ی گسترده و آبی رنگ برایتان آماده کرده نیز دیدن کنید. دریا، این موجود آرام و گاهی طوفانی، هیچ گاه برای عاشقانش تکراری نخواهد شد. پس هر زمان که به استان گیلان و شهر ماسال سفر کرده و برای اجاره ویلا در ماسال اقدام کردید، حتما به ساحل ماسال نیز بروید.

آیا ساحل ماسال یکی از جاهای دیدنی ماسال به شمار می رود؟

فاصله ماسال تا دریا چقدر است؟ چقدر طول می کشد از دریا به ماسال برسیم؟

ماسال از جمله شهرهای ساحلی استان گیلان نیست و شما برای آنکه به بهترین ساحل نزدیک ماسال برسید، باید مدتی را در راه باشید. فاصله ماسال از دریا با توجه به اینکه شما از کدام مسیر می خواهید خود را به ساحل ماسال برسانید، متفاوت است. ولی به صورت حدودی می توان این گونه بیان کرد که فاصله ماسال از دریا حدود ۵۰ کیلومتر است. برای آنکه از دریا به ماسال و برعکس بروید، می بایست حدود ۱ ساعت در راه باشید.

البته به یاد داشته باشید، اگر فرصت کافی برای سفر کردن دارید، می توانید به استان مازندران رفته و دریا را از این استان نیز تماشا کنید. چنانچه انتخاب شما شهرهای ساحلی مازندران برای به تماشا ایستادن دریا باشد، می بایست مسافت زیادی را تا دریای خزر طی کنید. این مسیر را به کسانی پیشنهاد می کنیم که قصد دارند حداقل یک هفته در استان های شمالی کشور گشت و گذار کنند.

با نام نزدیک ترین ساحل ماسال (بهترین ساحل نزدیک ماسال) آشنا شوید؛ ضرر نمی کنید!؟

همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، ماسال از جمله شهرهای ساحلی استان گیلان نیست و شما برای دسترسی به بهترین ساحل نزدیک ماسال باید مسافتی حداقل ۴۰ کیلومتری را طی کنید. ما در اینجا می خواهیم برخی از سواحل دریای خزر که در فاصله ی کمی از شهر ماسال قرار گرفته اند معرفی کنیم؛ این معرفی می تواند راهنمای خوبی برای کسانی باشد که می خواهند از ماسال به دریا بروند.

ساحل گیسوم، یکی از سواحل دریا است که از آن به عنوان ساحل ماسال نیز یاد می کنند. برای آنکه بتوانید از شهر ماسال به این ساحل برسید باید ۴۵ کیلومتر در راه باشید. این ساحل، بسیار زیباست و تفریحات متفاوتی را می توان در آن انجام داد. از جمله این تفریحات می توانیم به چتربازی، شاتل سواری، شنا کردن در آب و قدم زدن در ساحل اشاره کنیم.

ساحل رضوانشهر دیگر ساحلی است که در نزدیکی ماسال واقع شده است. این ساحل تا شهر ماسال حدود ۴۰ کیلومتر فاصله دارد و شما در عرض نیم ساعت و یا نهایتا۴۰ دقیقه می توانید خود را از ماسال به این ساحل برسانید. رضوانشهر گیلان، نه تنها به دلیل داشتن دریا بسیار زیباست بلکه خود این شهر نیز جذابیت های فراوانی برای مسافران و گردشگران دارد. توصیه می کنیم اگر از تفریح کردن در ساحل دریا خسته شدید، از داخل شهر نیز دیدن کنید.

با نام نزدیک ترین ساحل ماسال (بهترین ساحل نزدیک ماسال) آشنا شوید؛ ضرر نمی کنید!؟

نام بهترین ساحل نزدیک ماسال چیست؟ آیا این ساحل، نزدیک ترین ساحل به ماسال است؟

بعد از آنکه با نام دو تا از نزدیک ترین سواحل ماسال آشنا شدید و فهمیدید که برای رفتن به دریا از ماسال چقدر راه را باید طی کنید، خوب است در مورد بهترین ساحل نزدیک ماسال نیز اطلاعاتی را به دست آورید. نام بهترین ساحل ماسال، ساحل بندر انزلی است و از جمله بی نظیرترین و جذاب ترین سواحل گیلان به شمار می رود. اگر به ماسال رفته اید و دوست دارید به نزدیک ترین ساحل ماسال بروید، بندر انزلی همان جایی است شما به دنبالش هستید.

شاید این ساحل، نزدیک ترین ساحل به دریا از ماسال نباشد، اما بهرحال فاصله آن از دریا خیلی نیست. اگر در ماسال هستید و می خواهید به بندر انزلی بروید، باید حدود ۵۵ کیلومتر رانندگی کنید. طی این مسیر ممکن است حدود یک ساعت طول بکشد. 

وقتی به بندر انزلی رسیدید، می توانید در کنار دریا و در ساحل زیبای این بندر قدم بزنید و خاطرات خوبی برای خود بسازید. بعد از تماشای دریا در کنار بندر انزلی، از دیگر سواحل نزدیک به ماسال که در بالاتر معرفی کردیم نیز دیدن کنید؛ تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود. 

نام بهترین ساحل نزدیک ماسال چیست؟ آیا این ساحل، نزدیک ترین ساحل به ماسال است؟

نزدیک ترین شهر به ماسال (بهترین ساحل نزدیک ماسال) کجاست؟

حالا که با بهترین ساحل نزدیک ماسال آشنا شده اید، بهتر نیست با نزدیک ترین شهر به ماسال و سواحل آن نیز آشنایی مختصری پیدا کنید؟ اگر دوست دارید بعد از تماشای دریای ماسال، به سایر نقاط گیلان زیبا رفته و گشتی در آنها بزنید، شک نداریم که این قسمت به درد شما می خورد. برخی از شهرهای نزدیک به بهترین ساحل نزدیک ماسال (ساحل بندر انزلی) به این شرح است:

  • یکی از شهرهای نزدیک به ساحل بندر انزلی، شهر رشت است. این شهر، مرکز استان گیلان بوده و در آن می توانید کلی سوغاتی بخرید و یادگاری های قشنگی با خود از این شهر به محل زندگی تان ببرید.
  • دیگر شهر نزدیک به ساحل ماسال، صومعه سراست. بندر انزلی و صومعه سرا حدود ۶۳ کیلومتر با هم فاصله دارند. با رفتن به این شهر می توانید از برخی جاذبه های آن، همچون مناره بازار گسکر، محوطه تاریخی هفت دغنان، پل خشتی گوراب تولم و گل گازروبار دیدن کنید.
  • از دیگر شهرهای نزدیک به سواحل ماسال می توان به اسالم اشاره کرد. این شهر نیز در فاصله ۶۱ کیلومتری بندر انزلی قرار گرفته و زیبایی های خاص و منحصر به فردی را می توان در آن مشاهده کرد.

نزدیک ترین شهر به ماسال (بهترین ساحل نزدیک ماسال) کجاست؟

کلام آخر

بهترین ساحل نزدیک ماسال موضوع صحبت ما در این مقاله بود. از آنجایی که یکی از مهم ترین قسمت های سفر، اجاره ویلا و یافتن یک اقامتگاه مناسب است، توصیه می کنیم از خدمات گرداگرد بهره گرفته و در یک ویلا با امکانات مناسب و شایسته اقامت کنید و از تمامی روزهایی که در این شهر هستید، نهایت استفاده را ببرید.

 

 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱

وضعیت آب و هوا ماسال:01d
۲.۹۴ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۷.۵۵
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۱
سطح دریا:
شمال و شمال شرق
جهت باد:
۲.۹۴ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۳
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: