معرفی بهترین غذا های محلی ماسال⭐ غذای محلی ماسال

غذای محلی ماسال دقیقا همان چیزی است که باعث می شود وقتی به ماسال می روید، کلی حرف برای تعریف کردن داشته باشید. شمالی ها به اینکه غذاهای خوشمزه ای درست می کنند، معروف هستند و شما نیز با اجاره ویلا ماسال می توانید از این امکان خوشمزه برخوردار شوید. اگر می خواهید بدانید خوشمزه ترین غذاهای ماسال چه نام دارند، در این مقاله از گرداگرد با ما همراه باشید.
این شما و این هم بهترین غذا های محلی ماسال؛ از خوردنشان سیر نمی شوید!؟

اگر شمالی باشید که بسیار عالی است؛ زیرا می توانید با اجاره ویلا در ماسال یکی از غذاهای خوشمزه این دیار را میل کنید. اما، اگر شمالی نیستید می توانید به بهترین رستوران ماسال بروید و غذایی خوشمزه و خاص را در آنجا میل کنید. برخی از غذاهای خوشمزه مخصوص ماسال به شرح زیر است:

بهترین رستوران سنتی ماسال را برای خوردن بهترین غذا های محلی ماسال انتخاب کنید!؟

۱- کباب ترش؛ راحت و بسیار خوشمزه

یکی از غذاهای مخصوص ماسال که با اجاره ویلا استخردار در ماسال می توانید آن را درست کنید و یا برای میل کردن آن به یکی از رستوران های ماسال بروید، کباب ترش است. پختن این غذا کار سختی نیست و از مواد خوراکی مانند گوشت گوساله یا گوسفند در طبخ آن استفاده می شود. معمولا برای طعم دار کردن این غذا از آب انار استفاده می کنند. کباب ترش در کنار سالاد و برنج های خوش پخت و اصیل شمالی طعم و مزه بی نهایت دوست داشتنی و خوشمزه ای خواهد داشت.

۲- شامی؛ یکی از محبوب ترین ها در شمال

شامی مخصوص گیلان را نیز می توان از بهترین غذا های محلی ماسال دانست. این غذا از جمله غذاهای سنگین در شمال کشور محسوب می شود و بهتر است در خوردن آن زیاده روی نکنید و یا حداقل در وعده ی شام آن را میل نکنید. اگر هم دلتان خواست که این شامی را برای وعده شام بخورید، سعی کنید بعد از شام، از ویلایتان خارج شده و قدمی بزنید تا غذایتان هضم شود. ما دلمان نمی خواهید در طی روزهایی که برای اجاره ویلا لوکس در ماسال اقدام کرده اید، همه اش از درد معده بنالید و شکایت کنید.

۳- کال کباب؛ نامش کباب است، اما کباب نیست!!!

دیگر غذای محلی ماسال کال کباب است. درست است که به این غذا کال کباب می گویند، اما در بین مواد غذایی اش اسمی از گوشت برده نمی شود. در این غذا از موادی همچون گردو، انار، بادمجان و چوچاق استفاده می کنند. چوچاق یکی نوع سبزی مخصوص شمال بوده و بسیار معطر است. ظاهر کلی این غذا شباهت زیادی دارد به همان میرزا قاسمی که همه مان می شناسیم. هر وقت به شمال رفتید، یادتان باشد مزه این غذا که آن را از بهترین غذا های محلی ماسال می دانند، میل کنید.

بهترین رستوران سنتی ماسال را برای خوردن بهترین غذا های محلی ماسال انتخاب کنید!؟

بهترین رستوران سنتی ماسال را برای خوردن بهترین غذا های محلی ماسال انتخاب کنید!؟

روش های متفاوتی برای تست طعم و مزه ی بهترین غذا های محلی ماسال وجود دارد. اگر اهل رستوران گردی و خوردن غذا در خارج از منزل باشید که می توانید بهترین رستوران سنتی ماسال را انتخاب کرده و در آن غذای مورد علاقه تان را بخورید. اگر که نه، دوست دارید خودتان آشپزی کنید، اشکالی ندارد؛ می توانید مواد غذایی مورد نیاز برای پختن هر غذا را خریداری کرده و در خانه هر یک از غذاهایی که در بالا نام بردیم، میل کنید. 

اما، ما در اینجا می خواهیم آدرس چند تا از بهترین رستوران های ماسال را به شما بدهیم. کیفیت غذایی که در این رستوران ها طبخ می شود، زبانزد عام و خاص است و رفتن به آنجا می تواند با کلی خاطره خوشمزه برایتان به همراه باشد. نام و آدرس این رستوران ها به این شرح است:

۱- رستوران تاپ جمشید

یکی از بهترین های رستوران ماسال رستوران تاپ جمشید است که در آن یک کافه هم وجود دارد. از جمله امتیازات رفتن به این رستوران، می توان به بالا بودن کیفیت بودن غذاها، ویو و چشم اندازی بی نهایت زیبا و سرسبز، پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق و موقعیت مکانی خوب اشاره کرد. این رستوران در منطقه طاسکوه، کوچه نجاتی، قرار گرفته و از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ نیمه شب آماده ارائه خدمات به مشتریان و مسافران است.

۲- رستوران خزر ماسال

دیگر رستورانی که می توان یک وعده غذای محلی ماسال خوشمزه و با کیفیت در آنجا میل کرد، رستوران خزر است. این رستوران با ارائه غذاهایی با کیفیت به رستورانی درجه یک از نظر سازمان گردشگری تبدیل شده است. از جمله امکانات رستوران خزر می توان به سالن های خانوادگی و سالن خصوصی یا وی آی پی اشاره کرد. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۲ نیمه شب آماده ارائه خدمات بوده و در خیابان انقلاب، بعد از بانک ملت واقع شده است.

۳-رستوران هاراشید

از دیگر رستوران های ماسال که می تواند شما را مهمان یک وعده غذای خوشمزه کند، رستوران هاراشید است. به دلیل با کیفیت بودن غذاهای این رستوران، هزینه ای که مسافرین می بایست برای صرف غذا میل کنند، بالا خواهد بود. این رستوران یکی از رستوران های گران قیمت در ماسال به شمار می رود. هاراشید در بام سبزماسال قرار گرفته است.

قیمت غذا در ماسال (غذا محلی ماسال) چقدر است؟

قیمت غذا در ماسال با توجه به فاکتورها و پارامترهای متفاوت تعیین می شود. برای مثال، اگر به یک رستوران شیک و لاکچری که ویوی زیبایی را بتوان از آن تماشا کرد، بروید قیمتی که می بایست برای صرف غذا پرداخت کنید، بالا خواهد بود.

در کنار شرایط و امکانات رستوران، کیفیت غذا نیز عامل مهمی برای تعیین قیمت بهترین غذا های محلی ماسال است. هر قدر غذای محلی ماسال که در رستوران ها میل می کنید، با کیفیت تر بوده و از مواد غذایی درجه یک و تازه در طبخ آن استفاده شده باشد، مسلما می بایست هزینه ای بالایی برای هر غذا پرداخت شود.

قیمت غذا در ماسال (غذا محلی ماسال) چقدر است؟

کلام آخر

بهترین غذا های محلی ماسال موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر می خواهید ماسال گردی شما با یک شکم گردی جانانه و خوشمزه همراه شود، بهترین رستوران های ماسال را برای صرف غذا انتخاب کنید.
 

 

 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱

وضعیت آب و هوا ماسال:01n
۱.۷۲ km/h
دوشنبه
آسمان صاف
۱۷.۴۵
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۱
سطح دریا:
غرب
جهت باد:
۱.۷۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۰
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: