نزدیک ترین دریا به ماسال⭐فاصله ماسال تا دریا چقدر است؟

خیلی بی انصافید اگر تا گیلان بروید، اما از دریای خزر دیدن نکنید. اگر دوست دارید بدانید که فاصله ماسال تا دریا چقدر است و طی این مسیر چقدر طول می کشد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و برای اجاره ویلا ماسال اقدام جدی انجام دهید.

 

مقاله ی جنگل ابر گیلان کجاست را نیز مطالعه کنید؛ این جنگل یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین جاهایی است که در سفر به ماسال می توانید از آن دیدن کنید.

ساحل ماسال کجاست؟ نزدیک ترین دریا به ماسال چقدر با آن فاصله دارد؟

ساحل ماسال کجاست؟ نزدیک ترین دریا به ماسال چقدر با آن فاصله دارد؟

کسی که برای اجاره ویلا در ماسال اقدام می کند، شاید دوست داشته باشد بداند، ساحل ماسال کجاست و چقدر با شهر ماسال فاصله دارد. سواحل ماسال، شامل دو ساحل زیبا و جذاب هستند که نام آنها را در ادامه خواهیم گفت و در مورد آنها توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. با معرفی این سواحل به راحتی متوجه خواهید شد که دریا و ماسال زیبای ما چقدر از هم فاصله دارند.

۱- ساحل رضوان شهر

یکی از نزدیک ترین سواحل دریای خزر به شهر ماسال، ساحل رضوان شهر است. اگر بخواهید از ماسال به این ساحل دسترسی پیدا کنید، می بایست حدود ۴۰ کیلومتر راه را طی کنید؛ طی این مسیر ممکن است حدود نیم ساعت طول بکشد. نزدیک ترین دریا به ماسال در همین ساحل قرار گرفته است؛ این ساحل یکی از بهترین سواحل دریای خزر است. اگر برای اجاره ویلا استخردار در ماسال اقدام کردید، می توانید از طریق ساحل زیبای رضوان شهر به تماشای دریای خزر بایستید.

۲- ساحل گیسوم

تنها ساحل رضوان شهر نیست که به عنوان ساحل ماسال مطرح است، بلکه ساحل گیسوم نیز از دیگر سواحل دریای خزر بوده که به گردشگران ماسالی اجازه می دهد دریای زیبای خزر را از نزدیک مشاهده کنند. اگر بخواهید فاصله ماسال تا دریا را این طریق طی کنید، می بایست حدود ۴۷ کیلومتر در راه باشید. اگر برای اجاره ویلا لوکس در ماسال اقدام کردید و خواستید به ساحل گیسوم بروید، باید رضوانشهر را پشت سر بگذارید.

فقط از نزدیک ترین دریا به ماسال دیدن نکنید؛ دیگر جاهای دیدنی ماسال نیز ارزش تماشا دارند!؟

درست است که نزدیک ترین دریا به ماسال در نوع خود زیبایی های خاص و منحصر به فردی دارد، اما کسی که طبیعت شناس و طبیعت گرد است، دوست دارد از همه جای ماسال دیدن کند. پس این شما و این هم بخشی از جاهای دیدنی ماسال:

۱-ییلاق های ماسال

شاید به غیر از دانستن فاصله ماسال تا دریا، بخواهید در مورد ییلاق های ماسال نیز اطلاعاتی داشته باشید. یکی از امتیازات رفتن به ماسال، دیدن ییلاق های چشم نواز، بکر و بی نظیری است که در آن وجود دارد. از جمله این ییلاق ها می توانیم به اولسبنگاه و سوئه چاله اشاره کنیم. آنقدر زیبایی و جذابیت در این ییلاق ها به چشم می خورد که برای دیدن آنها باید حداقل چند روز در این منطقه بچرخید و گشت و گذار کنید.

۲-بام سبز ماسال

دیگر جای دیدنی ماسال، بام سبز ماسال است. بام سبز ماسال، حدود ۱ کیلومتر با شهر ماسال فاصله دارد و هر کسی که به آنجا رفته از مناظر دیدنی و تماشایی آن خاطرات زیادی تعریف کرده است. چشم اندازهایی که از این بام می توانید مشاهده کنید، در نوع خود منحصر به فرد و خاص هستند.

فاصله ماسال تا ماسوله را طی کنیم یا به نزدیک ترین دریا به ماسال برویم؟

فاصله ماسال تا ماسوله را طی کنیم یا به نزدیک ترین دریا به ماسال برویم؟

حال که می دانید فاصله نزدیک ترین دریا به ماسال چقدر است، خوب است در مورد فاصله ماسال تا ماسوله نیز حرف بزنیم. فاصله ماسال تا ماسوله، حدود ۴۸ کیلومتر است و شما با طی این مسیر، فرصت تماشای روستایی با معماری متفاوت و جذاب را خواهید داشت. این روستا به صورت پلکانی ساخته شده و از نظر بسیاری گردشگران، جای بکر و خاصی به نظر می رسد.

درست است که فاصله ماسال به ماسوله و فاصله نزدیک ترین دریا به ماسال یکی است، اما شما وقتی به دریا می روید با یک پدیده جذاب و یک افق گسترده و پر از آب مواجه خواهید شد، اما وقتی به ماسوله می روید، طبیعت و چشم اندازهایی بی نهایت زیبا را مشاهده خواهید کرد.

وقتی می خواهید به ماسال بروید، اول با تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید و ببینید که چه می خواهید؛ آیا دوست دارید آب تنی کنید و در ساحل دریا قدم بزنید، یا به محلی قدم بگذارید که طبیعت جلوه ی بکر و زیبایی دارد. پاسخ به این سوال می تواند کمک تان کند تا برای سفرتان بهترین برنامه را بریزید. 

آیا جاهای دیدنی ماسال در زمستان، در حد فاصله ماسال تا دریا قرار گرفته اند؟ اسامی این جاهای دیدنی را یاد بگیرید!؟

آیا جاهای دیدنی ماسال در زمستان، در حد فاصله ماسال تا دریا قرار گرفته اند؟ اسامی این جاهای دیدنی را یاد بگیرید!؟

هر کسی که می خواهد از ماسال به دریا برود، خوب است برای بازدید از جاهای دیدنی ماسال در زمستان نیز اقدام کند. برخی از این جاهای دیدنی ماسال که می توانید در زمستان نیز به بازدید از آنها بروید، به شرح زیرند:

۱-بندر انزلی

یکی از زیباترین جاهایی که می توانید در طی مسیر و فاصله ماسال تا دریا مشاهده کنید، بندر انزلی است. بندر انزلی و ماسال حدود ۶۰ کیلومتر با هم فاصله دارند. اگر خواستید، می توانید به جای رفتن به رضوانشهر و ساحل گیسوم، در این بندر به ملاقات دریای خزر بروید. برای رسیدن به این بندر می بایست رضوان شهر را پشت سر بگذارید.

۲- تالاب انزلی

از دیگر دیدنی های نزدیک دریای ماسال که آن نیز به عنوان یک جای بکر و جذاب برای تماشا و بازدید به شمار می رود، تالاب انزلی است. این از جمله تالاب های کشور است که با آب شیرین سیراب می شود. تالاب انزلی در جنوب غربی بندر انزلی و دریای خزر قرار گرفته و جای خوبی برای بازدید به شمار می رود. نیلوفرهای آبی، لاله های دریایی، چشم اندازهای زیبا و بکر تنها بخشی از جذابیت های این منطقه به شمار می رود.

کلام آخر

اگر دوست دارید در فاصله کمی از نزدیک ترین دریا به ماسال اقامت کنید، از مجموعه های اقامتی، مانند گرداگرد کمک گرفته و در یک ویلا با امکانات کافی اقامت کنید؛ قول می دهیم خیلی بهتان خوش می گذرد.

 


 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱

وضعیت آب و هوا ماسال:01d
۲.۹۴ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۷.۵۵
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۱
سطح دریا:
شمال و شمال شرق
جهت باد:
۲.۹۴ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۳
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: