ییلاق ماسال کجاست؟⭐مسیر+ بهترین ییلاق ماسال

نمی توان به گیلان رفت، به ماسال رفت، اما از ییلاقاتی که در این ناحیه خفته اند، دیدن نکرد. یکی از تکرار ناپذیرترین جاهایی که تنها با اجاره ویلا ماسال امکان تماشای آن برای شما فراهم شده، ییلاقات ماسال است. در ادامه با ما همراه باشید، می خواهیم در مورد این مناظر بکر و بی نظیر صحبت کنیم. 

مقاله چهارصد دستگاه رامسر را نیز مطالعه کنید؛ کمکتان می کند تا با یک جای اقامتی بی نظیر برای اقامت در مازندران آشنا شوید.

 شکوه ترین ییلاق ماسال کجاست؟ در این ییلاق ماسال، کلی اتفاقات خوب تجربه کنید!؟

 شکوه ترین ییلاق ماسال کجاست؟ در این ییلاق ماسال، کلی اتفاقات خوب تجربه کنید!؟

وقتی که برای اجاره ویلا در ماسال یک قدم جدی بر می دارید، اولین کاری که می بایست انجام دهید، پیدا کردن پاسخ سوال "ییلاق ماسال کجاست" است. امیدواریم که دچار اشتباه نشده باشید و فکر نکنید که ماسال زیبای ما، تنها یک ییلاق قشنگ و با شکوه دارد. 

همه کسانی که به ماسال رفته اند، به خوبی می دانند که چه مناظر بکر و زیبایی به واسطه حضور این ییلاقات فراهم شده است. اگر برای اجاره ویلا لوکس در ماسال اقدام کردید، حتما از ییلاق هایی که در ادامه نام می بریم دیدن کنید؛ شک نداریم اتفاقات جذاب و نابی را می توانید در این ییلاقات تجربه کنید. نام این ییلاق ها به شرح زیر است:

۱- ییلاق شنبه راه

کسانی که دوست دارند یک شب یه یادماندنی و فراموش نشدنی را در یک جای دنج و با صفا تجربه کنند، اول باید به ماسال بروند؛ سپس در جاده گیلوان به سمت ییلاق شنبه راه حرکت کنند. این ییلاق، سرسبز و زیباست و هدیه ای از جانب خداوند به انسان هایی است که با دیدن طبیعت، شادی کودکانه ای در میان قلب خود حس می کنند. این ییلاق در مجاورت کوه های ماسال واقع شده است. با اجاره ویلا استخردار در ماسال چشمانتان را مهمان یک عالمه زیبایی کنید.

۲-اسپی دشت

یک خبر خوب داریم برای همه کسانی که عاشق دیدن اسب های زیبا در طبیعت هستند. شما به محض رسیدن به ماسال باید به ییلاق ماسال که اسپی دست نام دارد، بروید. اسب های وحشی و زیبایی که از این طرف به آن طرف می روند، منظره ای نیست که شما بتوانید همیشه و همه جا آن را مشاهده کنید.

۳- خندیله پشت

دیگر ییلاق زیبا و با شکوه در ماسال که حتی در فصل تابستان نیز باید با لباس گرم به آنجا بروید، خندیله پشت است. این ییلاق، خنک تر از سایر ییلاقات در ماسال است و شاید علت این همه جذابیت و محبوبیت آن نیز همین باشد. با رفتن به فراز کوه های بلند، فقط به اطراف نگاه کنید و از دیدن این چشم اندازهای حیرت انگیز، لذت ببرید.

بهترین ییلاق ماسال که رفتن به آنجا را باید تجربه کنید!؟

انتخاب، سخت است و ما نمی توانیم به شما بگوییم که بهترین ییلاق ماسال کجاست؛ ما تنها به شما ییلاق ماسال را معرفی می کنیم و اینکه کدام یک بهترین هستند را به عهده خودتان می گذاریم.

به نظر ما، وقتی به یک ییلاق می روید، باید بتوانید طبیعت را با همه ی زیبایی هایش در آغوش بکشید و صحنه هایی ببینید که آنها را در هیچ جای دیگری نمی توانید مشاهده کنید. مثلا، همین ییلاق خان بند را در نظر بگیرید؛ اگر ما باشیم دوست داریم این را به عنوان بهترین و قشنگ ترین ییلاق ماسال معرفی کنیم. 

وقتی به خان بند می روید، تا چشمتان کار می کنند، فقط دشت هایی را خواهید دید که به رنگ سبز هستند. هیچ چیز اضافه ای در این دشت مشاهده نمی شود که باعث شود شما از آمدن به اینجا احساس پشیمانی کنید. اگر تماشا کردن گوسفندانی که بدون هیچ نگرانی در حال چَرا هستند، برایتان جالب است، به خان بند بروید. در نیمه اول سال، چوپان ها گوسفندان خود را به این ییلاق می آورند.

برای گشت و گذار در ماسال، بهترین روستاهای ماسال را انتخاب کنیم یا به بهترین ییلاق ماسال برویم؟ کدام بهتر است؟

برای گشت و گذار در ماسال، بهترین روستاهای ماسال را انتخاب کنیم یا به بهترین ییلاق ماسال برویم؟ کدام بهتر است؟

وقتی به ماسال می روید، گزینه های فوق العاده زیادی برای گشت و گذار پیش رویتان فراهم است. یکی از این گزینه ها، همان ییلاق ماسال است که برخی از خارق العاده ترین و زیباترین آنها را در بالا به شما معرفی کردیم. البته، همه اتفاقات شیرین منطقه ماسال، تنها به ییلاقات ختم نمی شود و شما می توانید از دیگر جاهای آن نیز دیدن کنید. 

برخی کسانی که تا به حال به ماسال نرفته اند، ممکن است فکر کنند که ییلاق های این منطقه از روستاهای آن جدا هستند. شما به هر ییلاقی که سر بزنید، می توانید یک روستا نیز در همان منطقه مشاهده کنید. پس اگر علاقه دارید از بهترین روستاهای ماسال دیدن کنید، حتما به ییلاقات بروید و حداقل یک شب را در کلبه ها و ویلاهای اجاره ای موجود در آنها اقامت کنید.

برای اجاره ویلا در ییلاق ماسال این روش را نیز امتحان کنید؛ به نفعتان است!؟

ییلاق ماسال را در بالاتر معرفی کردیم و گفتیم که نمی توان تنها از یکی از آنها به عنوان بهترین ییلاق ماسال یاد کرد؛ زیرا هر کدام چیزهای بسیار زیبا و متفاوتی برای نمایش دادن به شما دارند. پس بی انصافی است، اگر بگوییم که به عنوان مثال، فلان ییلاق، بسیار زیباست و فقط به همان جا بروید.

حال که برخی ییلاقات ماسال را معرفی کرده ایم و می دانید که ییلاق ماسال کجاست، خوب است برای اجاره ویلا در ییلاق ماسال نیز اقدام کنید. بدون شک اقامت کردن در این منطقه می تواند با خاطرات خوش و زیبایی برای شما به همراه باشد. اگر خواستید یک ویلا یا کلبه کوچک و نقلی در ییلاقات ماسال اجاره کنید، از گرداگرد کمک بگیرید. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا به شما کمک کند خاطراتتان از آمدن به ماسال، رنگ و بویی کاملا متفاوت و به یادماندنی به خود بگیرد.

برای اجاره ویلا در ییلاق ماسال این روش را نیز امتحان کنید؛ به نفعتان است!؟

مسیر ییلاق ماسال کجاست؟ چگونه خود را به این ییلاق ها برسانیم؟

مسیر ییلاق ماسال کجاست، مهم ترین سوال کسانی است که برای اولین بار به سمت این ییلاقات حرکت می کنند. اصلا، یکی از چیزهایی که باعث شده ماسال، یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در کشور به شمار رود، همین ییلاقات است. ما در مورد ییلاق ماسال کجاست، نکاتی را به صورت خلاصه بیان کردیم و حال، خوب است در مورد مسیر دسترسی به ییلاق ها نیز نکاتی را صحبت کنیم.
برای بازدید از ییلاق ماسال، اول از همه می بایست خود را به جاده قزوین رشت برسانید. ۲۰ کیلومتر مانده به رشت، به سمت جاده فومن تغییر مسیر داده و بعد از پشت سر گذاشتن فومن، به سمت صومعه سرا و روستای کلیدبَر حرکت کنید. در طی مسیر، با روستای طاهر گوراب برخورد خواهید کرد. این روستا را نیز رد کرده و مسیرتان را به سمت ماسال ادامه دهید. 
بعد از آنکه به ماسال رسیدید، از بلوار بلندی عبور کرده و از همان جاده به سمت ییلاق های ماسال حرکت کنید. معمولا اگر همه شرایط، نرمال باشد، بعد از حدود یک ساعت رانندگی شانس تماشای بهترین ییلاق ماسال را پیدا خواهید کرد و می توانید مناظری بی نهایت زیبا، جذاب و بکر تماشا کنید.

مسیر ییلاق ماسال کجاست؟ چگونه خود را به این ییلاق ها برسانیم؟

کلام آخر

ییلاق ماسال را در این مقاله معرفی کردیم. توصیه می کنیم در اولین فرصت که شرایط آب و هوا نیز در وضعیت خوبی است، به ماسال بروید و خود را از دیدن منظره هایی بکر و جذاب محروم نکنید. این منطقه با همه زیبایی هایش منتظر است تا شما را ملاقات کند.

 

 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲

وضعیت آب و هوا ماسال:01n
۲.۴۱ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۸.۵۵
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۲۳
سطح دریا:
غرب، جنوب غربی
جهت باد:
۲.۴۱ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۳
رطوبت هوا
۱۰۲۳
فشار هوا: