آبشار رامینه کجاست؟⭐(عکس+آدرس+معرفی آبشار رامینه ماسال)

اگر اهل طبیعت گردی باشید، حتما نام ماسال برایتان آشناست. این شهر زیبا در استان گیلان، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که یکی از آنها آبشار رامینه است. ما در این مقاله، قصد داریم شما را به دیدن این جاذبه طبیعی و دیدنی ببریم. قبل از سفر بهتر است برای اجاره ویلا ماسال اقدام کنید تا با خیالی آسوده از جاذبه های بی نظیر ماسال لذت ببرید.

نزدیک ترین جاهای دیدنی ماسال به آبشار رامینه کجاست؟

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که بداند آبشار رامینه کجاست، اما دلش نخواهد از دیگر جاهای دیدنی ماسال دیدن کند. این آبشار در نزدیکی چندین جاذبه گردشگری ماسال قرار گرفته که یکی از آنها ییلاق اولسبلنگاه است. اگر می خواهید بعد از تماشای آبشار رامینه به سمت این ییلاق حرکت کنید باید به ۲۵ کیلومتری ماسال بروید. از جمله وقایع بی نظیری که می توان در این ییلاق مشاهده کرد، اقیانوس ابر و مناظری زیبا و چشمنواز است. این منطقه یکی از مناطقی است که توسط منابع طبیعی نظارت شده و ساخت و ساز در آن تنها به کمک چوب میسر است. آبشار رامینه در ماسال و این ییلاق، زیبایی وصف ناپذیری دارند.

از دیگر جاهایی که بعد از مشاهده و معرفی آبشار رامینه ماسال باید آن از نیز دیدن کنید، ییلاق بیلگادول است. این ییلاق نیز از جمله بی نظیرترین و قشنگ ترین اتفاقاتی است که در ماسال می توانید مشاهده کنید. با کمک عکس آبشار رامینه ماسال و عکس های این ییلاق، آلبوم شخصی تان را به یکی از زیباترین آلبوم های جهان تبدیل کنید. هر کسی که آدرس آبشار رامینه ماسال را بلد باشد، سعی می کند از این ییلاق نیز دیدن کند.
 

 

آبشار رامینه کجاست؟(عکس آدرس معرفی آبشار رامینه ماسال)


آیا می دانید آبشار رامینه کجاست؟ 

شهر ماسال در استان گیلان، یکی از مناطق بسیار زیبای کشورمان محسوب می شود و به دلیل جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، محبوبیت زیادی را به دست آورده است. کوهستان های سر به فلک کشیده، جنگل های متراکم و انبوه، حیات وحش فوق العاده، گونه های گیاهی متعدد، طبیعت سرسبز، آبشارهای خروشان، صنایع دستی زیبا، خانه های روستایی رنگارنگ با سقف های شیروانی، آداب و رسوم ناب و اصیل ایرانی و مردمانی غیور و سخت کوش تنها بخشی از جاذبه های این بهشت گمشده گیلان است.

آبشارهای زیادی در دل جنگل های انبوه ماسال جریان دارند، که به زیبایی های این منطقه افزوده اند؛ رامینه یکی از این آبشارهای ییلاقی است. آبشاری با شیب تند و پر آب با ارتفاعی حدود ۱۰ متر که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. نجوای لطیف آب در گفتگوی با سنگ ها و صخره ها شنیدنی ست. این زمزمه مبهم، شنونده را به آرامشی خیال انگیز و وصف ناشدنی می برد.  قطرات آبی که از اعماق تاریخ خود را به اینجا رسانده اند و همچنان در تلاش و تکاپو برای زندگی بخشی به طبیعت اند. 

اگر از مردم محلی بپرسید، آبشار رامینه کجاست، بی تردید نشانی آن را به شما می دهند؛ چرا که همه آن را می شناسند. قبل از در سفر به ماسال و بازدید از آبشار رامینه، حتما برای اجاره ویلا در ماسال اقدام کنید تا همان آرامشی که می خواهید، این سفر در وجود شما جاری کند. رامینه کلمه ای پهلوی و به معنای آرامش، خوشی و سرزندگی است. تا زمانی به دیدار این آبشار نروید، متوجه نخواهید شد که چرا اسم آن را رامینه گذاشته اند.

 

آبشار رامینه کجاست؟ عکسی از آن


مناطق دیدنی اطراف آبشار رامینه را می شناسید؟

اکنون که دانستید آبشار رامینه کجاست، حتما به سایر مناطق ماسال هم سری بزنید و از بودن در این مناطق بکر و دوست داشتنی لذت ببرید. از نزدیک ترین مناطق به آبشار رامینه، روستای ماسوله خانی است، که می توانید از طبیعت زیبا و حال و هوای روستایی آنجا بهرمند شوید. یکی دیگر از مناطق دیدنی اطراف آبشار رامینه منطقه باستانی اسبه ریسه است. که قدمت هزاران ساله دارد. دیواره های صخره ای و بلند این منطقه برای صخره نوردی مناسب است. 

ماسال مناطق دیدنی زیادی دارد که از جمله آنها می توان به ییلاقات اشاره کرد؛ ییلاق اولسبلنگاه، یکی از زیباترین ییلاق های ماسال در شمال غرب این شهر است. ییلاق سوچاله، از دیگر ییلاقات معروف در جنوب ماسال است. در این ییلاقِ بسیار زیبا خانه‌هایی رنگارنگ ساخته شده و به زیبایی های طبیعی منطقه افزوده است. مناظر فوق‌العاده این ییلاق، فرصتی استثنایی برای عکاسان بوجود آورده است. حیف است حالا که می دانید آبشار رامینه کجاست، با یک دوربین عکاسی حرفه ای، به ملاقات این آبشار و ییلاقات منحصر به فرد آن نروید.

ییلاق خندیله پشت ماسال، منطقه ای کوهستانی با آب و هوایی سرد و زمستانی است؛ ییلاق تلارگاه ماسال، منظره ای ناب و دیدنی از ابر و مه و جنگل و دره به تصویر کشیده است. ییلاق ملومه بند، آب و هوای بی‌نظیر و تصویری خارق العاده به شما هدیه می کند. ییلاق اسپی دشت ماسال، یکی از دوست داشتنی ترین مناطق ماسال است. مشاهده دویدن اسب ها در دامان طبیعت بکر و تشکیل اقیانوس ابر تصویری بی بدیل در خاطرها بر جا می گذارد. 

حال که فهمیدید آبشار رامینه کجاست، از دیگر مناطق دیدنی این شهر نیز دیدن کنید. طبیعت بکر ماسال، ییلاقات واشیار، شنبه راه و ییلاق‌های کوچک‌تر مثل نسا، گامیشیان، شالما، گنذر خریدول، سیاهدول و لیپا نیز وجود دارد، که فقط با کمک بومی های منطقه می توان آنها را پیدا کرد و به دیدن شان رفت.

فضای ناب و بکر روستایی، صدای عبور دام ها و شرشر آب رودخانه ها، زنان و مردان غیور محلی با لباس های رنگارنگ و بسیار زیبا فرصت شگفت انگیزی را برای شما به وجود آورده است، که نمونه آن را در هیچ جای دیگری نمی توانید ببینید. برای آنکه با همه وجود درک کنید که آبشار رامینه کجاست، چشیدن طعم غذاهای محلی در غذاخوری های سنتی روستاهای منطقه را فراموش نکنید.

بهترین زمان برای رفتن به آبشار رامینه ماسال چه موقع است؟

هوای ماسال در فصل پاییز و زمستان، سرد است و حتی، امکان زیر صفر شدن دما وجود دارد، اما در بهار و تابستان هوای ماسال، معتدل و مطبوع می شود. در ییلاقات، زمستان ها بسیار سرد می‌شود، بنابراین برای دیدن زیبایی های منطقه بهتر است سفر خود را به بهار یا تابستان موکول کنید. بهترین زمان سفر به مناطق دیدنی ماسال و ییلاقات آن از اردیبهشت تا مهرماه است. آلوهای خوشمزه روییده بر درختان منطقه، طعم سفر شما را به روش دلخواهشان عوض می کنند.

 

آبشار رامینه کجاست


راه دسترسی به آبشار رامینه کجاست؟

برای رفتن به آبشار رامینه ابتدا باید به ماسال بروید و سپس، از ماسال خارج شده و به جاده رامینه وارد شوید. قبل از رسیدن به منطقه  باستانی اسبه ریسه، آبشار رامینه ماسال را پیدا می کنید. در همین منطقه، و درست رو به روی آبشار، هتلی به نام هتل رامینه احداث شده است، این هتل به شما کمک می کند تا رامینه زیبا را راحت تر پیدا کنید. 

در منطقه از هر کسی بپرسید آبشار رامینه کجاست؟ بی درنگ نشانی دقیق هتل و آبشار را به شما می دهد. این آبشار حدود ۳۵۰ متر از جاده اصلی فاصله دارد و چون مسیر، کمی شیبدار است، حدود ده دقیقه ای باید پیاده روی کنید تا به آن برسید. دیدن آبشار و قدم زدن در فضای بکر و زیبای اطراف آن، خستگی ناشی از پیاده روی را از ذهن شما پاک خواهد کرد.

آیا می دانید نزدیک ترین دیدنی های ماسال شاندرمن به آبشار رامینه کجاست؟

بعید می دانیم عکس آبشار رامینه ماسال را دیده باشید و هوس بازدید از آن به سرتان نزده باشد باشد. آبشار رامینه ماسال، بسیار زیباست و تا زمانی که خود شما برای بازدید از آن اقدام نکنید، نمی توانید چیزهایی که ما در معرفی آبشار رامینه ماسال بیان کردیم، درک کنید. 

اگر به آدرس آبشار رامینه ماسال رفتید، سعی کنید از مناطق دیدنی اطراف آن نیز بازدید به عمل آورید. ما در اینجا قصد داریم برای آنکه سفرتان به آبشار رامینه در ماسال را کامل تر کنیم، به سوال "نزدیک ترین دیدنی های ماسال شاندرمن به آبشار رامینه کجاست" پاسخ دهیم. برخی از این جاهای زیبا و تماشایی به شرح زیرند:

  • اسب ریسه، یکی از جاهای دیدنی در ماسال است. زیبایی های فراوانی در این منطقه نهفته است و با رفتن به رامینه فرصت آن برای شما فراهم خواهد شد. در این منطقه، یک باغ پرندگان بسیار زیبا و تماشایی وجود دارد.
  • روستای گیلوان ماسال، دیگر جاذبه دیدنی نزدیک به آبشار رامینه در ماسال است. این روستا، جای خوبی برای اقامت کردن و تماشای مناظری بی بدیل و زیبا است. شما می توانید در کلبه های سنتی این روستا اقامت کرده و سفری کاملا متفاوت تجربه کنید.
  • دیگر روستای جذاب در نزدیکی این آبشار، ماسوله خانی است. این روستا با ماسال، ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و جای بسیار خوبی برای اقامتِ کوتاه مدت مسافران به شمار می رود.

شب را کجا بمانیم؟

حال که می دانید آبشار رامینه کجاست، اگر بخواهید چشمانتان را مهمان یک عالم زیبایی و جذابیت کنید، باید جایی برای اقامت داشته باشید. در همین راستا، می توانید از خدمات حرفه ای مجموعه ی گرداگرد بهرمند شوید. این مجموعه با توجه به سلیقه، بودجه و نظر شما، بهترین ویلاها و اقامتگاه ها را به شما پیشنهاد، و ارائه می کند. 

 


 

وضعیت آب و هوا ماسال
بروزرسانی: جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲

وضعیت آب و هوا ماسال:01n
۲.۰۶ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۷.۴
جزئیات هواشناسی ماسال

۱۰۱۸
سطح دریا:
غرب
جهت باد:
۲.۰۶ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۰
رطوبت هوا
۱۰۱۸
فشار هوا: