هتل یلو کاشان کجاست؟⭐آدرس+قیمت+نظرات مسافران

در این مقاله از گرداگرد تصمیم داریم در مورد هتل یلو کاشان، هتلی زیبا در قلب کویر ایران صحبت کنیم. با اینکه این هتل، شبیه اقامتگاه های بوم گردی بوده و طراحی کلیه اتاق ها، رستوران و خدمات دهی آن به سبک بوم گردی است؛ اما بسیار مجهز است و انواع امکانات یک هتل چند ستاره در آن وجود دارد. اگر دوست داشتید، می توانید به جای اجاره بوم گردی کاشان، این هتل را رزرو کنید و با اقامت در آن از کویر گردی لذت ببرید.

آیا می دانید هتل یلو کاشان کجاست؟ آدرس این هتل زیبا را یاد بگیرید!

آیا می دانید هتل یلو کاشان کجاست؟ آدرس این هتل زیبا را یاد بگیرید!

هتل یلو در شهر ابوزیدآباد آران و بیدگل کاشان، در روستای یزدان، و در منطقه ای کاملا کویری قرار گرفته است. اگر عاشق کویر گردی هستید، این هتل می تواند جایگزین خوبی برای اجاره ویلا لوکس باشد؛ زیرا شب ها که از اتاق خود خارج می شوید، تنها چیزی توجهتان را به خود جلب می کند، نقاشی خدا در آسمان است.

هتل یلو کاشان فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. یلو در زبان مردمان روستای یزدان به معنی یل ها و پهلوانان است. این هتل منحصر به فرد با معماری برگرفته از اقلیم، ۳ طبقه ای است و ۲۸ واحد اقامتی بسیار زیبا با ارسی های رنگارنگ دارد. تصور کنید، صبح در اتاقی چشمانتان را باز می کنید که از لابه لای ارسی های رنگارنگش، نور به داخل اتاق می تابد؛ به نظر شما صبحی متفاوت و جذاب تر از این را کجای این کره خاکی می توان تجربه کرد؟

کلیه سرویس های بهداشتی اتاق ها کاشی کاری شده و صحنه جالبی پدید آمده است. این هتل، یک حیاط داخلی دارد که در میان آن یک حوض آبی مدور با چهار باغچه در اطرافش به سبک چهار باغ ساخته شده است. نمای اصلی ساختمان با کاهگل تزئین شده و نمای زیبایی به ساختمان بخشیده است. دو بادگیر نیز به یادگار معماری کویر در دو طرف عمارت ساخته شده است.

این هتل در فضایی گود و دره مانند بنا شده است که در اطراف آن رمل ها و کوه های ماسه ای قرار دارند. وجود این رمل ها و کوه های ماسه به خنک شدن فضای این هتل، کمک بسیاری کرده است. اگر دوست داشتید کاشان گردی را در فصل گرم سال تجربه کنید، این هتل می تواند انتخاب خوبی باشد.

در مورد روستایی که هتل یلو کاشان در آن قرار دارد، بیشتر بدانیم!

روستای یزدان، یعنی همان جایی که هتل یلو در آن واقع است، در دهستان سفید دشت در بخش کویرات از توابع شهرستان آران و بیدگل قرار دارد. این روستای کویری تا شهر بوزیدآباد ۶ کیلومتر و تا شهر کاشان ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل یلو در جنوب شرقی کاشان قرار گرفته است. 

روستای یزدان حدودا ۴۰۰ نفر جمعیت دارد و صنعت گردشگری و اقامتگاه هایی مانند هتل یلو توانسته برای افراد ساکن این روستا شغل و یک منبع درآمد ایجاد کند. کلیه پرسنل این هتل، از بخش پذیرش تا رستوران و دیگر بخش ها از ساکنین این منطقه هستند که با لجهه شیرین کاشانی از مهمانان میزبانی می کنند. شما برای اقامت در کاشان می توانید به جای اجاره ویلا استخردار این هتل زیبا را برای رزرو انتخاب کنید.

در مورد روستایی که هتل یلو کاشان در آن قرار دارد، بیشتر بدانیم!

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل یلو کاشان کجاست؟

اگر هتل یلو کاشان را برای اقامت انتخاب کردید می توانید به راحتی از جاذبه های دیدنی کاشان دیدن کنید. از معروف ترین جاذبه های معروف کاشان می توان به خانه بروجردی ها، خانه طباطبائی ها، مسجد آقا بزرگ و شهر نائین اشاره کرد.

با اقامت در هتل یلو از دیگر جاذبه های کاشان، مثل کویر سیازگه نیز بازدید کنید. کویر سیازگه یکی از مناطق کویری نزدیک به هتل یلو است و به دلیل وجود رمل های ماسه ای و ریگزارها توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. در کویر سیازگه، با کمک مدیریت هتل یلو کاشان و شهرداری ابوزیدآباد کمپینی راه اندازی شده و چادرهایی مجهز در این منطقه قرار داده اند تا علاقه مندان به کویر با اقامت در این چادر ها بتوانند از سکوت و آرامش این کویر زیبا لذت ببرند. 

در این منطقه کویری شما می توانید بدون استفاده از ابزارهای خاص، آسمان کویر را در شب تماشا کنید و از دیدن ستارگان لذت ببرید. اگر علاقه مند به کویر گردی هستید چادرهای مجهز این کمپین انتخاب خوبی برای اجاره بوم گردی در کاشان هستند.

رستوران هتل یلو کاشان کجاست؟ از خوردن غذاهای محلی این رستوران سیر نمی شوید!

در رستوران هتل یلو، مانند خود هتل از معماری ایرانی بهره گرفته شده است و در ساخت آن از کاه گل استفاده کرده اند. کاه گل از مصالح محلی مناطق کویری است، بیشترین مقاومت را در منطقه کویری دارد و سابقه آن به ایران باستان بر می گردد. پرسنل رستوران این هتل با لباس های بومی و غذاهای محلی از مهمانان پذیرایی می کنند و فضای جالب و متفاوتی را در آن ایجاد کرده اند. 

همه غذاهای رستوران از مواد ارگانیک درست می شود و شما می توانید لذت خوردن غذاهای ارگانیک را در این هتل تجربه کنید. مهمانان هتل یلو کاشان می توانند صبح خود را با خوردن کره، عسل، پنیر و سر شیر و نان محلی این منطقه شروع کنند. در این رستوران برای افرادی که وگان هستند غذای گیاهی هم وجود دارد.

فاصله تقریبی هتل یلو کاشان تا جاذبه های گردشگری مهم چقدر است؟

فاصله ی هتل تا کویر ابوزیدآباد: حدود ۱۰ کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیر زمینی نوش آباد: حدود ۵۰ کیلومتر 

فاصله هتل تا شهر زیبای قمصر کاشان:۷۰ کیلومتر 

فاصله یلو کاشان تا خانه تاریخی و قدیمی ویرانه: حدود ۴۱ کیلومتر

فاصله هتل یلو تا تیمچه امین‌الدوله:  حدود ۴۱ کیلومتر

فاصله هتل تا حمام خان (کاشان): حدود ۴۱ کیلومتر

فاصله ی هتل یلو کاشان تا آرامگاه شاه عباس بزرگ: حدود ۴۰ کیلومتر

فاصله تا باغ فین و حمام فین: حدود ۵۰ کیلومتر

فاصله تا تپه های سیلک: حدود ۴۷ کیلومتر

فاصله تقریبی هتل یلو کاشان تا جاذبه های گردشگری مهم چقدر است؟

فاصله تهران تا هتل یلو کاشان چقدر است؟

حالا که می دانید هتل یلو کاشان کجاست و چه چیزهایی دارد، خوب است در مورد فاصله این شهر تا تهران، یعنی پایتخت کشور نیز صحبت کنیم. فاصله تهران تا هتل یلو، ۲۸۰ کیلومتر است. اگر با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید، می توانید این مسیر را حدودا ۳ ساعته پیمایش کنید و اقامت خاطره انگیزی را در این هتل تجربه کنید.

برای آنکه بتوانید از تهران به این هتل بروید، می بایست وارد جاده تهران به قم بشوید. بعد از آنکه قم را پشت سر گذاشتید، مسیر قم به کاشان یا آزاد راه امیرکبیر را ادامه دهید تا به شهرستان کاشان برسید. وقتی به کاشان وارد شدید، به سمت بلوار قطب راوندی بروید و مسیر را تا بلوار ملاصدرا ادامه دهید تا به یک دو راهی برسید. در دوراهی، مسیر سمت چپ را در پیش گرفته و به ابوزیدآباد بروید. هتل یلو کاشان در نزدیکی ابوزیدآباد قرار گرفته و شما در طی کوتاه ترین زمان می توانید به این هتل برسید و اوقاتی سراسر خوشی و شادی را در آنجا سپری کنید. 

راستی در طی روزهایی که در این هتل هستید اگر دوست داشتید سری هم به آران و بیدگل که در نزدیکی یلو کاشان قرار گرفته است، بزنید.

فاصله تهران تا هتل یلو کاشان چقدر است؟

کلام آخر

در این مقاله در مورد اینکه هتل یلو کاشان کجاست، صحبت کرده و سعی کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این هتل به شما بدهیم. امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم هر آنچه که در یلو کاشان در حال وقوع است برای شما توصیف کنیم.

 

 

وضعیت آب و هوا کاشان
بروزرسانی: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸

وضعیت آب و هوا کاشان:10d
۲.۲۷ km/h
پنجشنبه
بارش خفیف باران
۱۹.۶۵
جزئیات هواشناسی کاشان

۱۰۰۷
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۲۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۱
رطوبت هوا
۱۰۰۷
فشار هوا: