بابلسر به رشت چند کیلومتر است؟⭐مسافت بابلسر به رشت

اگر دوست دارید چند روزی را به شکلی متفاوت بگذرانید، حتما برای اجاره ویلا بابلسر اقدام کنید. آنقدر اتفاقات هیجان انگیز و جذاب در این شهر وجود دارد، که هوش از سرتان خواهد رفت. اگر حوصله به خرج داده و مسافت بابلسر به رشت را طی کنید، خاطرات زیادی برایتان رقم خواهد خورد. چنانچه، نمی دانید فاصله بابلسر تا رشت و بقیه شهرها چقدر است، در ادامه با ما همراه باشید. 

توصیه می کنیم، مقاله لیست متل های بابلسر را مطالعه کنید؛ این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین متل را برای اقامت در بابلسر انتخاب کنید.

بابلسر به رشت چند کیلومتر است؟ مسافت بابلسر به رشت را چجوری طی کنیم؟ 

هم بابلسر زیباست و هم رشت، و به همین جهت است که می گوییم وقتی به بابلسر می روید، حتما از رشت نیز دیدن کنید. حیف است این همه راه تا بابلسر کوچک و زیبا بروید، اما به بازدید دیدنی های رشت نروید. اگر دوست دارید در بابلسر و رشت، حسابی خوش باشید، حتما برای اجاره ویلا لوکس اقدام کنید.

چنانچه، مشتاق شده اید که به رشت بروید، باید بدانید بابلسر با رشت چند کیلومتر فاصله دارد. رشت و بابلسر حدود ۳۱۱ کیلومتر از هم فاصله دارند. بنابراین اگر می خواهید با ماشین شخصی تان مسافت بابلسر به رشت را طی کنید، باید حدود ۶ ساعت در راه باشید. البته رفتن با ماشین شخصی، یکی از روش های رفتن به رشت است، و شما می توانید به دیگر روش ها، از جمله اتوبوس نیز به این شهر سفر کنید.

حال که می دانید بابلسر به رشت چند کیلومتر است، خوب است در مورد خوبی های رفتن به رشت با اتوبوس نیز حرف بزنیم. اگر با اتوبوس به رشت بروید، می توانید تمام زیبایی ها و مناظری که در مسیر وجود دارد، با خیال راحت تماشا کنید؛ بدون آنکه نگران چیزی باشید. مزیت دیگری که اتوبوس سواری دارد، آشنا شدن با بقیه کسانی است که می خواهند به مانند شما به رشت بروند. خدا را چه دیدید؛ شاید توانستید یک دوست صمیمی در اتوبوس پیدا کنید. بعد از اجاره ویلا استخردار در بابلسر و خوش گذراندن در این شهر، پیدا کردن یک دوست خوب می تواند اتفاق جذابی باشد.

بابلسر به رشت چند کیلومتر است؟ مسافت بابلسر به رشت را چجوری طی کنیم؟

فاصله بابلسر تا لاهیجان چقدر است؟

کسی که برای اجاره ویلا در بابلسر اقدام کرده و می داند بابلسر به رشت چند کیلومتر است، شاید دلش بخواهد از دیگر شهرهای استان گیلان نیز دیدن کنید. یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای استان گیلان، لاهیجان است. فاصله بابلسر تا لاهیجان، ۲۶۷ کیلومتر است. اگر بخواهید با سرعت نرمال، یعنی نه خیلی تند و نه خیلی آهسته به لاهیجان بروید، می بایست حدود ۴ ساعت و نیم در راه باشید. 

کسی که جرات به خرج می دهد و تصمیم می گیرد نزدیک به ۵ ساعت راه را از بابلسر به سمت لاهیجان رانندگی کند، حتما انگیزه و اشتیاقی برای این بازید دارد. برخی از مهم ترین، زیباترین و جذاب ترین دیدنی های لاهیجان به شرح زیر است:

  • شیطان کوه، یکی از کوه های پوشیده از درخت در لاهیجان بوده و در قلب این شهر واقع شده است. اگر دوست دارید مزارع  پوشیده از چای را ببینید، به سراغ شیطان کوه بروید.
  • بام سبز، یک خبر خوب و دوست داشتنی برای کسانی است که عاشق تله کابین سواری هستند. مناظری که با تله کابین مشاهده خواهید کرد، نمونه و نظیر ندارد.
  • یک خبر خوب هم برای عاشقان اماکن قدیمی داریم. حمام گلشن لاهیجان، هنوز هم پابرجاست و فرصت خوبی برای کسانی است که می خواهند از یک مکان قدیمی و زیبا دیدن کنند.

از بابلسر تا رامسر چند کیلومتر است؟

در مورد اینکه بابلسر به رشت چند کیلومتر است (مسافت بابلسر به رشت) حرف زدیم، به خارج از استان مازندران نیز سفر کردیم و بخشی از زیبایی های لاهیجان که در استان گیلان واقع شده است، معرفی کردیم. حال می خواهیم در داخل استان مازندران، گشتی بزنیم و ببینیم که در نزدیکی های بابلسر، چه شهرهایی برای بازدید وجود دارد.

یکی از شهرهای مازندران که آن نیز در نوع خود گزینه خوبی برای تماشا و گردش به شمار می رود، رامسر است. اگر سوال از بابلسر تا رامسر چند کیلومتر است، برای شما نیز پیش آمده، باید بدانید که این دو شهر شمالی کشورمان، ۱۹۸ کیلومتر از هم فاصله دارند. چنانچه یک ماشین شخصی دارید، می توانید این مسیر را در مدت زمان ۳ ساعت طی کنید؛ البته، این به شرطی خواهد بود که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

اگر به رامسر رفتید، حتما از روستای جواهرده دیدن کنید. بعد از رفتن به این روستا، حتما تایید خواهید کرد که جواهرده، مناظری رویایی و بی نهایت زیبا دارد. دیگر تفریح هیجان انگیز در رامسر، تله کابین است؛ با سوار شدن به تله کابین، کلی مناظر زیبا و جذاب و کارت پستالی مشاهده خواهید کرد. 

فاصله بابلسر تا لاهیجان چقدر است؟

فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است؟

اگر جواب سوال فاصله بابلسر به رشت چند کیلومتر است، یعنی ۳۱۱ کیلومتر را، با فاصله بابلسر تا نمک آبرود که ۱۳۵ است، مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که رشت از بابلسر، خیلی دور است و زمان زیادی نیاز است تا از بابلسر به سمت رشت برویم. از آنجایی که اغلب سفرهای ما کوتاه مدت و چند روزه است و به همین خاطر نمی توان از همه شهرهای شمالی، دیدن کرد، بهتر است به همان گشت زدن در استان مازندران قناعت کرده، و رشت گردی را به سفر دیگری موکول کرد.

مسیر ۱۳۵ کیلومتری بابلسر به سمت نمک آبرود، حدود ۲ ساعت و نیم طول می کشد. تله کابین سواری و دیدن مناظر زیبایی که در این منطقه وجود دارد، از جمله جذابیت های رفتن به نمک آبرود است. مجتمع های تفریحی، پارک جنگلی و موزه خودروهای تاریخی کشورمان، بخشی از اتفاقات جذاب در نمک آبرود است.  

از بابلسر تا رامسر چند کیلومتر است؟

فاصله بابلسر به ماسال چقدر است؟ مسیر بابلسر به ماسال چقدر طول می کشد؟

کسانی که علاقه دارند بدانند بابلسر به رشت چند کیلومتر است، حتما دوست دارند در مورد فاصله بابلسر به ماسال نیز اطلاعاتی را به دست آورند. آنقدر زیبایی و جذابیت و هیجان در ماسال نهفته است که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تصمیم بگیرد مسافت بابلسر به رشت را طی کند، اما هوس رفتن به ماسال به سرش نزند.

فاصله ماسال به شهر بابلسر حدود ۳۶۲ کیلومتر است. اگر بخواهید با ماشین شخصی تان به سمت ماسال بروید، می بایست ۴ ساعت در راه باشید؛ البته این به شرطی خواهد بود که شما با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید. چنانچه سرعت رانندگی تان از این حد کمتر باشد مدت زمان بیشتری را برای رفتن به ماسال باید طی کنید.

درست است که بعد از طی کردن راه بابلسر به رشت، با پدیده های جذاب زیادی مواجه خواهید شد، اما خوب است به یاد داشته باشید که ماسال زیبا نیز هیچ چیزی کمتر از رشت نداشته و با مناظر و طبیعت بکری که دارد، به خوبی می تواند شما را شگفت زده کنند. پس اگر دوست دارید یک شمال گردی جانانه داشته باشید، از رشت و ماسال نیز حتما دیدن کنید.

فاصله بابلسر به ماسال چقدر است؟ مسیر بابلسر به ماسال چقدر طول می کشد؟

کلام آخر

در این مقاله، در مورد بابلسر به رشت چند کیلومتر است، صحبت کرده و همین طور زیبایی های مسافت بابلسر به رشت، نمک آبرود و رامسر را معرفی کردیم. اگر می خواهید یک سفر به یادماندنی تجربه کنید و از اغلب شهرهای شمالی کشورمان دیدن کنید، اصلا برای اقامتگاه و استراحتگاه نگران نباشید؛ گرداگرد می تواند در اغلب شهرهای شمالی کشورمان، ویلایی مناسب به شما معرفی کند.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۴.۲۱ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۰.۷۶
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال
جهت باد:
۴.۲۱ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۷
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: