لیست متل های بابلسر⭐قیمت متل های بابلسر

بابلسر از توریستی ترین شهرهای مازندران است و یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگران ایرانی به شمار می رود. این شهر کوچک زیبا و ساحلی، سالانه میزبان مسافران زیادی است. حال که دل به دریا زده اید و می خواهید خالق بهترین روزهای زندگی تان باشید، حتما برای اجاره ویلا بابلسر اقدام کنید؛ این شهر، زیبایی های زیادی برای نمایش دارد.

توصیه می کنیم، بعد از خواندن این مقاله، مقاله ی بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر را نیز بخوانید.

با نگاه به لیست متل های بابلسر، بهترین ها را برای اقامت (رزرو متل در بابلسر) انتخاب کنید!؟

سعی کنید، وقتی می خواهید به مسافرت بروید، در بهترین هتل ها و ویلاها اقامت کنید و فقط، برای آنکه هزینه تان را کاهش دهید، به خود و عزیزانتان سختی ندهید. برای رفتن به بابلسر نیز همین قاعده و قانون را رعایت کنید. توصیه می کنیم، اگر دستتان به دهانتان می رسد، به جای اقامت در یک ویلای معمولی، برای اجاره ویلا لوکس در بابلسر اقدام کنید؛ این ویلاها امکانات و مشخصات عجیبی دارند و می توانند در خاطره سازی سفر شما مهم ترین نقش را ایفا کنند.

البته، اجباری به اجاره ویلا در بابلسر از نوع لوکس نیست و با نگاه به لیست متل های بابلسر نیز می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کرده و در آن اقامت کنید. برخی از این متل ها با داشتن امکاناتی از جمله، پارکینگ، نزدیکی به ساحل، اینترنت، آشپزخانه و سیستم گرمایشی می توانند جایگزین خوبی برای اجاره ویلا استخردار باشند. برای کسانی که فرزند خردسال دارند، و یا خودشان عاشق تماشای دریا هستند، بزرگ ترین مزیت این متل ها، همجواری با دریا است. 

متل گلفام در لیست بهترین متل های بابلسر

این شما و این هم بهترین ها در لیست متل های بابلسر!؟

حال که فهمیدید برترین متل ها در لیست متل های بابلسر چه ویژگی هایی دارند، می خواهیم بخشی از زحمات شما را کم کرده و برخی از متل های محبوب در بابلسر را معرفی کنیم؛ نام آنها به شرح زیر است:

۱- متل گلفام

اگر می خواهید در یک متل آرام، و با محیطی دلنشین و زیبا اقامت کنید، متل گلفام، همانی است که شما می خواهید. با ساکن شدن در این هتل، تنها ۱۵ متر بین شما و دریا فاصله وجود دارد. این متل، در خیابان پارکینگ چهارم قرار گرفته است و به صورت ۲۴ ساعته به مسافران و گردشگران خدمات دهی می کند.

۲- متل مهستان

از دیگر متل هایی که با داشتن آپارتمان ها و سوئیت های جذاب و دلباز، توانسته جای خوبی در دل گردشگران و مسافران به دست آورد، هتل مهستان است. این هتل، ۱۲ واحد آپارتمان دارد و مساحت آن نیز حدود ۳ هزار مترمربع است. هتل مهستان، بین پارکینگ اول و دوم قرار گرفته است.

۳- متل شاکری بابلسر

متل شاکری بابلسر، یکی از قدیمی ترین ها در لیست متل های بابلسر است. مدیریت خوب، امکانات رفاهی و خدمات مناسب باعث شده از این متل، به عنوان یکی از بهترین ها در بابلسر یاد کنند. این هتل، در بلوار علیزاده، بین پارکینگ سوم و چهارم واقع شده است. اگر دوست داشتید، می توانید از باغ وحش بابلسر که در فاصله ۲ کیلومتری این متل قرار گرفته است نیز دیدن کنید.

متل مهستان در لیست بهترین متل های بابلسر

هتل بهشت افرا، بهترین متل ساحلی بابلسر است؛ آیا علت این انتخاب را می دانید؟

شاید وقتی دارید به لیست متل های بابلسر نگاه می کنید، کنجکاو شوید که کدام یک از آنها، بهترین متل بابلسر است. به نظر ما، هتل بهشت افرا، به دلایلی که در زیر بیان می کنیم، یکی از بهترین متل ها در بابلسر است:

  • بهشت افرا در شهر بهنمیر قرار گرفته است. با رفتن به این منطقه، خود را در کمترین فاصله نسبت به دریا خواهید دید.
  • در بهشت افرا، برای پیدا کردن جای خالی دچار مشکل نخواهید شد؛ این متل، ۸۸ ویلای دو خوابه و ۲۴ ویلای یک خوابه دارد.
  • این متل، حدود ۴ هکتار، مساحت دارد و هر آنچه از امکانات بخواهید در آن به چشم می خورد.
  • حتی اگر یک درصد هم از دیدن دریا سیر شدید- که خیلی بعید می دانیم- می توانید به یکی از ۶۰ آلاچیقی که در محوطه این متل ساخته شده است، بروید.
  • رستوران و کافی شاپ متل، دیگر دلیل ما برای نامیدن بهشت افرا به عنوان یکی از بهترین متل ها در بابلسر است.
  • اگر حسابی دلتان هوای دوچرخه سواری در کنار ساحل را کرده است، می توانید به محوطه این متل، که برای دوچرخه سواری احداث شده است، بروید و لحظاتی خیال انگیز و بسیار رویایی در کنار ساحل زیبای خرز تجربه کنید.

متل شاکری در لیست بهترین متل های بابلسر

آدرس و شماره متل های بابلسر؛ کامل ترین لیست متل های بابلسر در یک نگاه!؟

محبوب ترین ها در لیست متل های بابلسر، در محله های بهشتی، طالقانی و پاسداران واقع شده است. از خوبی هایی که این متل ها دارند، می توان به نزدیکی به بازار، همجواری با ساحل، نزدیک بودن به پارکینگ های عمومی، نزدیک بودن به بازار و برخی جاهای دیدنی بابلسر اشاره کرد. نام برخی از متل های معروف بابلسر را به همراه آدرس و تلفن آنها در زیر آورده ایم:

  1. متل عسل: واقع در بابلسر، پاسداران، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ ششم؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۷۷۳۰۰
  2. متل ساحلی پیام: واقع در بابلسر، پاسداران، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ چهارم؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۷۵۷۷۰
  3. متل آزادی سبزوار: واقع در بابلسر، پاسداران، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ هفتم؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۷۰۱۹۸
  4. متل شیراز: واقع در بابلسر، پاسداران، خیابان گلچین سرا، بلوار علیزاده؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۷۰۵۶۰
  5. متل بامداد: واقع در بابلسر، خیابان پاسداران، خیابان محبوبی، پارکینگ سوم؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۸۰۳۱۵
  6. متل گلفام: واقع در بابلسر، پاسداران، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ چهارم؛ شماره تماس:۰۱۱۳۵۲۸۸۷۰۱
  7. متل ساحلی آمیس: واقع در بابلسر، خیابان امیر مازندرانی، خیابان طالقانی؛ شماره تماس:۰۹۳۵۸۸۲۴۷۱۱
  8. متل شمال آبی: واقع در بابلسر، طالقانی، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ دوم؛ شماره تماس:۰۱۱۲۵۲۸۴۱۰۴
  9. متل سه کاج: واقع در بابلسر، طالقانی، بلوار علیزاده، خیابان پارکینگ چهارم؛ شماره تماس:۰۹۱۰۱۱۱۹۶۰۱

آیا متل یاس بابلسر، یکی از بهترین ها در لیست متل های بابلسر به شمار می رود؟

آیا متل یاس بابلسر، یکی از بهترین ها در لیست متل های بابلسر به شمار می رود؟

یکی از متل هایی که در بابلسر می تواند برای اقامت کردن انتخاب کنید، متل یاس بابلسر است. این متل، در استان مازندران، بابلسر، بلوار شهید علیزاده و پارکینگ دوم قرار گرفته است. اینکه بتوانیم این متل را یکی از بهترین ها در لیست متل های بابلسر بخوانیم، به شما و توقعاتتان از اقامت در یک اقامتگاه بستگی دارد. اگر تمایل داشته باشید، در نزدیکی کافه ها و رستوران ها اقامت داشته باشید، این متل برای شما بهترین است؛ زیرا در نزدیکی این متل، کافه رستوران ماتیس و رستوران سنا قرار دارد. 

از دیگر مزیت هایی که می توان در مورد یاس بابلسر که یکی از متل های بابلسر است، بیان کرد وجود ویلاهایی با امکانات متفاوت است. هم ویلاهای یک خوابه در این متل می توانید اجاره کنید و هم ویلاهای دو خوابه. اگر در این متل گشت و گذار کنید می توانید قیمت متل های بابلسر را با هم مقایسه کرده و در یکی از آنها که فکر می کنید از نظر قیمت برای شما مناسب است، اقامت کنید. متل یاس نیز به دلیل امتیازاتی که در بالاتر گفتیم گزینه خوبی برای اقامت کردن در نزدیکی دریا به شمار می رود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم، شما را با بهترین ها در لیست متل های بابلسر آشنا کنیم. اینکه در کجا اقامت کنید، یک مساله کاملا شخصی است و به خود شما ارتباط دارد؛ اما، چنانچه به هر دلیلی دوست ندارید در متل ها اقامت کنید، گرداگرد می تواند به شما کمک کند تا بهترین ویلاها را پیدا کرده و با اسکان پیدا کردن در آنها، خاطراتی بی نهایت زیبا و دوست داشتنی برای خود رقم بزنید.

 

 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۸

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۲.۳۳ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۹.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال غربی
جهت باد:
۲.۳۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۳
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: