بهترین منطقه بابلسر کجاست؟⭐جاهای دیدنی بابلسر در شب

یکی از شهرهای زیبای کشورمان، شهر بابلسر است. این شهر، در شمال کشور و در استان مازندران واقع بوده و یک شهر ساحلی زیبا به شمار می رود. اگر دوست دارید با بابلسر زیبا و دوست داشتنی، آشنایی بیشتری پیدا کرده و دلایل قانع کننده تری برای اجاره ویلا بابلسر پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید؛ خبرهای خوبی برایتان داریم.

معرفی شهر بابلسر؛ هر آنچه خوب است در مورد این شهر بدانید

شهر بابلسر، حدود ۱۳۵۰ هکتار وسعت دارد و رودخانه بابلرود از وسط آن می گذرد. همین رودخانه می تواند یکی از دلایل شما برای رفتن به این شهر ساحلی و زیبا باشد. بابلسر ، یکی از خوش آب و هواترین نقاط کشور به شمار رفته و منطقه ای است که به دلیل داشتن چشم اندازهای زیبا و خارق العاده، منطقه ای بسیار مناسب برای اجاره ویلا لوکس به وجود آورده است. جالب است که بدانید، نه تنها ایرانی ها، بلکه توریست های زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر کرده و روزهایی کاملا متفاوت را در آن تجربه می کنند.

محله های متفاوتی در این شهر وجود دارد که حتما نام برخی از آنها را شنیده اید. نام برخی محله های این شهر به شرح زیر است:

  • کرفون
  • خزر شهر
  • بهنمیر
  • عربخیل
  • کهنه محله
  • هادی شهر
  • دریاکنار
  • نخست وزیری
  • پاسداران
  • امیر مازندرانی
  • محبوبی
  • شریعتی

موضوعی که در خصوص بهترین منطقه بابلسر کجاست، باید خاطر نشان کنیم، هدف شما از رفتن و ساکن شدن در این شهر است. برای دانشجویان، بهترین منطقه این شهر، منطقه ای است که به دانشگاه محل تحصیل آنها نزدیک باشد و برای کسانی که می خواهند، اقامتی کوتاه مدت و چند روزه را در این شهر تجربه کنند، بهتر است در کمترین فاصله از سواحل و جاهای دیدنی این شهر برای اجاره ویلا استخردار اقدام کنند. 

اگر می خواهید در مورد بابلسر اطلاعات بیشتری به دست آورید، مقاله شهر بابلسر کجاست را مطالعه کنید.

نزدیک ترین جنگل به بابلسر یا سواحل زیبای آن؛ بالاخره، بهترین منطقه بابلسر کجاست؟

نزدیک ترین جنگل به بابلسر یا سواحل زیبای آن؛ بالاخره، بهترین منطقه بابلسر کجاست؟

وقتی می خواهیم به سوال بهترین منطقه بابلسر کجاست، پاسخ دهیم، گزینه های زیادی پیش رویمان قرار دارد. برخی کسانی که می خواهند در بابلسر اقامت کنند، تصمیم دارند به سواحل آن رفته و از جذابیت هایی که در این منطقه وجود دارد، دیدن کنند و برخی دیگر دوست دارند علاوه بر دیدن دریا از دیگر جاهای این شهر، مانند مناطق جنگلی نیز بازدید به عمل آورند. البته، ناگفته نماند اغلب کسانی که برای اجاره ویلا در بابلسر اقدام می کنند، هم به دریا می روند و هم از نزدیک ترین جنگل به بابلسر دیدن می کنند.

یکی از نزدیک ترین جنگل های بابلسر، لفور نام دارد. در این جنگل، کُلی اتفاقات جذاب و هیجان انگیز در حال افتادن است. کسانی که تصمیم می گیرند از لفور دیدن کند، خود را در مواجه با صحنه هایی بی نهایت جذاب و دیدنی قرار می دهند. از جمله این اتفاقات و جذابیت ها می توان به سد لفور اشاره کرد. این سد، یکی از زیباترین جاهای لفور است و چادر زدن و یا برگزاری یک پیک نیک جانانه در کنار آن می تواند زیباترین خاطره شما را در سفر به بابلسر، ساخته و پرداخته کند. رفتن به این جنگل را به کسانی توصیه می کنیم که دوست دارند در جنگلی بکر قدم بزنند و عکس هایی ماندگار بگیرند.

البته، همه زیبایی های بابلسر، تنها در جنگل لفور خلاصه نمی شود؛ گردشگران می توانند به مناطق ساحلی این شهر نیز رفته و چشم در چشم دریایی بدوزند که همیشه زیبا بوده است و در شمال کشور قدرت نمایی می کند. سواحل بی نظیر و تمیزی در شهر بابلسر وجود دارد و چند ساعت قدم زدن در آنها در نوع خود اتفاق جذاب و شیرینی خواهد بود. آرامش شبانه این سواحل، آنها را به یکی از برترین جاهای دیدنی بابلسر در شب تبدیل کرده است. با گشت و گذار در نقاط مختلف بابلسر، این شما هستید که می توانید بگویید، بهترین منطقه بابلسر کجاست و کجا می تواند باشد.

آیا می دانید جاهای دیدنی بابلسر کجاست؟ جاهای دیدنی بابلسر در شب را می شناسید؟

حال که می خواهید بدانید بهترین منطقه بابلسر کجاست، خوب است از برخی مناطق این شهر که در شب زیبایی خود را به گونه ای دیگر جلوه می دهند، دیدن کنید. 

ییلاقات اطراف بابلسر کجاست؟ آیا از جمله جاهای دیدنی بابلسر در شب به شمار می روند؟

۱- پل بابلسر

از جمله جاهای دیدنی بابلسر، می توانیم به پل معلق اشاره کنیم. این پل یکی از معروف ترین پل های کشورمان ایران است و در سال ۱۳۱۳ ساخته شده است. اگر در شب به این پل بروید، رفت و آمد ماشین ها و جنب و جوشی که روی آن به چشم می خورد، صحنه جالب و فراموش نشدنی را در ذهن شما ثبت می کند. این پل حدود ۸۰ متر طول دارد و ارتفاع آن نیز ۱۶ متر است.

۲- شهرک های ساحلی

اگر کسی از شما پرسید که جاهای دیدنی بابلسر کجاست و کدام مناطق برای یک گشت و گذار شبانه مناسب به نظر می رسد، حتما به شهرک های ساحلی اشاره کنید. برخی از این شهرک ها، بسیار زیبا هستند و امکانات خوبی برای رفاه مسافران و گردشگران فراهم کرده اند. از جمله این شهرک ها می توانیم به خزرشهر اشاره کنیم. این شهرک، در فاصله ۶ کیلومتری جاده بابلسر به فریدونکنار قرار گرفته است. قبل از رفتن به این شهرک، حتما برای دریافت کارت مخصوص اقدام کنید.

ییلاقات اطراف بابلسر کجاست؟ آیا از جمله جاهای دیدنی بابلسر در شب به شمار می روند؟

نمی شود سوال بهترین منطقه بابلسر کجاست را مطرح کنیم، اما در مورد ییلاق هایی که در این اطراف این شهر به چشم می خورند، صحبت نکنیم. ییلاقات اطراف بابلسر زیاد هستند و یک جاذبه گردشگری بسیار زیبا و چشمنواز به شمار می روند.

روستای گالشکلا، یکی از زیباترین مناطق ییلاقی این شهر به شمار می رود. حدود ۴۰۰ خانواده در این روستا زندگی می کنند و اگر شانس آورید، می توانید یک خانه اجاره ای، در این روستای ییلاقی یافته و در آن، که قطعا یکی از جاهای دیدنی بابلسر در شب است، شبی را سپری کنید. آسمان شب گالشکلا، بی نهایت جذاب و دیدنی است.

معرفی جاهای دیدنی بابلسر در شب

دریاکنار، بهترین منطقه بابلسر کجاست؟ آیا می توان آن را یکی از بهترین محله های بابلسر دانست؟

آیا می دانید دریاکنار، بهترین منطقه بابلسر کجاست؟ اگر جوابتان به این سوال، منفی است، هیچ اشکالی ندارد. ما سعی می کنیم به صورت خلاصه و مفید در مورد این بهترین منطقه بابلسر نکاتی را بیان کنیم. دریاکنار، یکی از بزرگ ترین شهرک های ساحلی کشور و همین طور، استان مازندران به شمار می رود. 

این شهرک، حدود ۵ کیلومتر با بابلسر فاصله داشته و حدود ۳۰۰ هکتار وسعت دارد. به کسانی که به دنبال ویلاهایی با تجهیزات کامل یا فول فرنیش هستند، و به کسانی که می خواهند در یویلای استخردار و مجهز اقامت کنند، ویلاهای این شهرک را پیشنهاد می کنیم. 

از نظر معماری و نمای خارجی، برخی ویلاهای این شهرک به عنوان یکی از جاهای دیدنی بابلسر در شب به شمار می روند. تعداد ویلاهایی که نمای خارجی آنها به سبک کلاسیک و یا مدرن است، در این شهرک کم نیست و همین مساله به عنوان یکی از جذابیت ها و زیبایی های دریاکنار مطرح است.

اگر می خواهید دسترسی راحت و آسانی به جاهای دیدنی بابلسر داشته باشید، خوب است در یکی از ویلاهای این شهرک که در فاصله کمی از بابلسر قرار گرفته است، اقامت کنید.

دریاکنار، بهترین منطقه بابلسر کجاست؟ آیا می توان آن را یکی از بهترین محله های بابلسر دانست؟

کلام آخر

بهترین منطقه بابلسر کجاست؛ در این مقاله بررسی شد. به کسانی که می خواهند چشمانشان به مدت چند روز، تنها زیبایی را مشاهده کند توصیه می کنیم روی کمک های گرداگرد برای اجاره ویلا در شهر بابلسر حساب کنند.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۱

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۱.۰۵ km/h
دوشنبه
آسمان صاف
۱۸.۳۶
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۱۸
سطح دریا:
جنوب
جهت باد:
۱.۰۵ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۶۳
رطوبت هوا
۱۰۱۸
فشار هوا: