فاصله بابلسر تا نمک آبرود⭐رامسر،جواهرده،چالوس،تنکابن

هر کسی که راهش را به سمت خطه شمالی کشورمان کج می کند، بهتر است از اغلب شهرهای زیبای آن دیدن کند. حیف است که این همه راه تا شمال کشور طی شود، اما فقط در یک شهر ماند و فقط یک کار را انجام داد. اگر به بابلسر رفتید، حتما از رامسر، جواهرده، نمک آبرود، چالوس و تنکابن نیز دیدن کنید. بهتان قول می دهیم اگر برای اجاره ویلا بابلسر اقدام کرده و از جاهایی که نام بردیم، دیدن کنید، خیلی بهتان خوش می گذرد.

فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است؟ 

فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است؟ 

به همه کسانی که می خواهند به جای اجاره ویلای معمولی، برای اجاره ویلا استخردار در بابلسر اقدام کنند، توصیه می کنیم، اگر فرصت دارند به نمک آبرود زیبا و جذاب خودمان هم سری بزنند. کلی اتفاقات هیجان انگیز و فراموش نشدنی را می توان در این رفت و آمد و سفر تجربه کرد. 

اگر دوست داشته باشید به نمک آبرود بروید، قطعا باید بدانید که بابلسر از نمک آبرود چقدر فاصله دارد. نمک آبرود در فاصله ۱۳۵ کیلومتری غرب بابلسر قرار گرفته است. اگر بخواهید با ماشین شخصی تان این مسیر را طی کنید، در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد، بین ۲ ساعت تا ۲.۵ ساعت طول می کشد تا به این شهر برسید. البته، حواستان به ترافیک و وضعیت آب و هوا نیز باشد. در مواقعی که در طول مسیر، باران می بارد، مدت زمان رسیدن شما به این شهر بیش از بازه ای که گفتیم طول می می کشد.

اگر می خواهید شمال گردی کنید، مقاله بابلسر به رشت چند کیلومتر است را مطالعه کنید. در رشت نیز زیبایی های فراوانی برای تماشا و نظاره کردن وجود دارد و حال و هوایتان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

حال که فهمیدید فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است، خوب است از همه جای آن دیدن کنید. نمک آبرود یک منطقه بسیار زیبا و دوست داشتنی است و بازدید از آن را به همه کسانی که از عاشق دیدن مناظری جذاب هستند، توصیه می کنیم. سعی کنید، در صورتی که زمان کافی برای رفتن و ماندن در مازندران دارید، حتما برای اجاره ویلا لوکس در این شهر نیز اقدام کرده و وقت خود را به خوبی و خوشی سپری کنید.

فاصله بابلسر تا جواهرده چقدر است؟ برای رفتن از بابلسر به جواهرده چقدر باید در راه باشیم؟

کسی که برای اجاره ویلا در بابلسر اقدام کرده و می خواهد بداند، فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است، ممکن است هوس کند سری هم به جواهرده، این روستای رویایی بزند. فاصله بابلسر تا جواهرده، ۲۲۴ کیلومتر است. اگر شما بخواهید با ماشین شخصی تان این مسیر را طی کنید، می توانید در مدت زمان دو ساعت و نیم، از بابلسر به سمت این روستا بروید. این روستا در غرب استان مازندران واقع شده است و زیبایی های فراوانی را می توان در آن به چشم دید. هر وقت که به رامسر رفتید، سری هم به جواهرده بزنید و تصاویری بی نهایت بکر و جذاب را، آن هم به صورت زنده مشاهده کنید.

راستی، حواستان باشد زمانی که قصد می کنید به جواهرده بروید، حتما وضعیت آب و هوا را چک کنید. بهترین زمان سفر به این روستا، اواخر بهار و در فصل تابستان است. در بقیه فصل های سال، به دلیل بالا بودن میزان بارندگی، رفتن به این روستا که روی ارتفاعات نیز قرار گرفته است، کار همه کس نیست و شما را با سختی ها و چالش هایی مواجه خواهد کرد. دریاچه قو، مناظر سراسر سبز و شاداب، آبشارهای دائمی و فصلی، گورهای تاریخی و چشمه های آب معدنی، تنها بخشی از همه آن چیزی است که دست طبیعت در این روستا نقاشی کرده است.

فاصله بابلسر تا چالوس بیشتر است، یا فاصله بابلسر تا نمک آبرود؟ کدام یک به بابلسر نزدیک تر است؟

فاصله بابلسر تا چالوس بیشتر است، یا فاصله بابلسر تا نمک آبرود؟ کدام یک به بابلسر نزدیک تر است؟

فاصله بابلسر تا نمک آبرود و جواهرده زیبا و دوست داشتنی را بررسی کردیم، و حال می خواهیم در مورد فاصله بابلسر تا چالوس نیز نکاتی را بیان کنیم. بابلسر و چالوس، حدود ۱۲۰ کیلومتر از هم فاصله دارند. با توجه به این که نمک آبرود نیز در فاصله ۱۳۵ کیلمتری بابلسر قرار گرفته است، می توان به راحتی متوجه شد که نمک آبرود نسبت به چالوس، در فاصله بیشتری از بابلسر قرار گرفته است.

چالوس نیز یکی از مناطق غربی استان مازندران است و جای خوبی برای گشت و گذار به شمار می رود. اگر می خواهید با ماشین شخصی تان به چالوس بروید، باید حدود یک ساعت در راه باشید. البته، حواستان حتما به وضعیت آب و هوا و وضعیت ترافیک مسیر باشد و سعی کنید با توجه به این دو مورد، برای رفتن از بابلسر به سمت چالوس، برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید.

به ما قول دهید، اگر به چالوس رفتید، حداقل یکی دو روزی را در این شهر اقامت کنید و از جاهای زیبا و چشم نوازی مانند، مرداب هسل، کاخ چایخوران، پل زغال، مدرسه پروین اعتصامی، پارک جنگلی فین چالوس، ساحل رادیو دریا و مرداب کندوچال نیز دیدنی کنید. همه مناطقی که نام بردیم، از جمله زیباترین جاهای این شهر به شمار می روند. 

فاصله بابلسر تا رامسر چقدر است؟ از بابلسر تا این شهر چقدر می بایست در راه باشیم؟

در مورد فاصله بابلسر تا نمک آبرود، چالوس و برخی مناطق زیبای استان مازندران صحبت کردیم. الان، می خواهیم در مورد فاصله بابلسر تا رامسر حرف بزنیم و ببینیم که این دو شهر چقدر از هم فاصله دارند. رامسر، ۱۹۸ کیلومتری بابلسر قرار گرفته است. کسی که می خواهد این مسیر را طی کند، باید نزدیک به ۳ ساعت در راه باشد تا بتواند از بابلسر به رامسر برود.

یکی از قشنگ ترین جاهای دیدنی این شهر، جواهرده است که در بالاتر در مورد آن نکاتی را بیان کردیم. از دیگر جاهای دیدنی این شهر می توانیم به تله کابین رامسر، جنگل دالخایی، روستای جنت رودبار، کاخ مرمر رامسر، بلوار معلم رامسر، هتل قدیم رامسر و خیلی جاهای زیبا و دیدنی دیگر اشاره کنیم.

فاصله بابلسر تا رامسر چقدر است؟ از بابلسر تا این شهر چقدر می بایست در راه باشیم؟

فاصله بابلسر تا تنکابن چقدر است؟ چقدر طول می کشد که از بابلسر به سمت تنکابن برویم؟

حال که می دانید فاصله بابلسر تا نمک آبرود چقدر است، خوب است به یکی دیگر از شهرهای شمالی کشور سفر کرده و در آنجا نیز گشت و گذار مفصلی کنید. از جمله شهرهای جذاب شمال که بازدید از آن خالی از لطف نیست، تنکابن در استان مازندران است. فاصله بابلسر تا تنکابن، ۱۷۰ کیلومتر است. اگر با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، از بابلسر به تنکابن بروید، حدود ۲ ساعت در راه خواهید بود، اما اگر به دلیل ترافیک و یا وجود بارندگی در طی مسیر، با سرعت حدود۶۰ یا ۷۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید، طی این مسیر نزدیک به ۳ ساعت طول می کشد.

بعد از آنکه فاصله بابلسر تا نمک آبرود را طی کردید و از جاذبه های آن دیدن کردید، خوب است به تنکابن نیز بروید و از برخی مناطق گردشگری آن که در زیر، نام آنها را آورده ایم، دیدن کنید؛ تماشای این جذابیت ها بر خاطره انگیز شدن سفر شما به شکل دیگری تاثیر خواهد گذاشت. اسامی جاهای تماشایی و هیجان انگیز شهر تنکابن به شرح زیر است:

  • روستای نوشا
  • جنگل دو هزار
  • دشت دریاسر 
  • جنلگ سه هزار 
  • فلکده 

فاصله بابلسر تا تنکابن چقدر است؟ چقدر طول می کشد که از بابلسر به سمت تنکابن برویم؟

کلام آخر

در این مقاله، در مورد فاصله بابلسر تا نمک آبرود، رامسر، جواهرده و چالوس، نکاتی را بیان کردیم. برای اجاره ویلا در هر یک از مناطقی که نام بردیم، حتما روی خدمات و کمک های گرداگرد حساب کنید.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۳.۹۲ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۷.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال و شمال شرق
جهت باد:
۳.۹۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۳
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: