۱۰ تا از بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر⭐لیست و قیمت پارکینگ

بابلسر، چیزی از زیبایی کم ندارد و این شمایید که باید وقت گذاشته و برای بازدید از همه نقاط آن دیدن کنید. اگر می خواهید چند روزِ کاملا متفاوت و جذاب را تجربه کنید، حتما برای اجاره ویلا بابلسر اقدام کنید؛ دریا و جنگل تنها بخشی از زیبایی های این شهر کوچک ساحلی هستند.

توصیه می کنیم، درکنار مقاله ی حاضر، مقاله تفریحات لاکچری بابلسر چیست را مطالعه کنید. اقامت در یک ویلای مناسب و تجربه تفریحات لاکچری، باعث دو چندان شدن جذابیت سفر به این شهر خواهد شد.

این شما و این هم لیست ۶ تایی بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر؟

اگر با ماشین شخصی تان می خواهید به بابلسر بروید و برای اجاره ویلا در بابلسر اقدام کنید، باید آدرس بهترین پارکینگ ساحلی در بابلسر را داشته باشید تا خیالتان از بابت وسیله نقلیه شخصی تان راحت باشد. به همین جهت، ما تصمیم داریم در مورد پارکینگ های این شهر، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پارکینگ های این شهر به همراه آدرس آنها در ادامه آورده شده است:

پیست کارتینگ و بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر

۱- پارکینگ تصادفات خزر

پارکینگ تصادفات خزر، به عنوان بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر شناخته می‌شود و توانسته جایگاه اول را در میان بقیه پارکینگ ها به دست آورد. پارکینگ تصادفات خزر، در جاده بابل به بابلسر قرار گرفته است. اگر سوالی در مورد این پارکینگ داشتید، با شماره تماس ۰۹۱۱۳۹۰۶۲۶۷ در تماس باشید.

۲- پارکینگ شماره ۲

اگر برای اجاره ویلا استخردار اقدام کرده و دلتان می خواهد به شهر بابلسر بروید و در داخل شهر قدم بزنید، پارکینگ شماره ۲ بابلسر برای شما این امکان را فراهم کرده تا با خیالی راحت، ماشین خود را در آنجا پارک کنید و به گشت و گذارتان در شهر بپردازید. 

۳- بابلسر پارکینگ ۳

بابلسر پارکینگ ۳، از دیگر پارکینگ های بابلسر به شمار می رود و مکان خوبی را برای پارک کردن ماشین فراهم کرده است. این پارکینگ در نزدیکی ایران دوچرخ، متل خاطره ۲، رستوران علی بابا، مجتمع مسکونی آفتاب و متل بامداد قرار گرفته است. اگر می خواهید برای اجاره ویلا لوکس در بابلسر اقدام کنید، بهتر است محل ویلایتان در نزدیکی این پارکینگ باشد.

۴- پارکینگ ۵ بابلسر

اگر برای پارک ماشین در شهر بابلسر، نتوانید جایی را پیدا کنید، می توانید به پارکینگ ۵ بابلسر بروید. این پارکینگ، یک پارکینگ طبقاتی است و در میدان ساعت خیابان رجایی قرار گرفته است. اگر سوالی در مورد این پارکینگ داشتید، می توانید با شماره ۰۹۱۱۷۴۷۸۰۸۸ تماس بگیرید.

متل اسپیناس بابلسر ئ بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر

در بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر چه امکاناتی دیده می شود؟

اگر به بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر رفتید، می توانید از برخی امکانات آن نهایت بهره و استفاده را ببرید؛ بهتان قول می دهیم، اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که تا به حال آنها را فرصت رو در رویی با آنها را نداشته باشید. از جمله امکانات پارکینگ های بابلسر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- پیست کارتینگ

پیست کارتینگ بابلسر، در پارکینگ شماره ۸ قرار گرفته  و زمینی حدود ۲۰ هزار متر را به خود اختصاص داده است. شاید جالب باشد که بدانید، از این مجموعه به عنوان یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین پیست های کارتینگ در خاورمیانه یاد می کنند. اگر به ماشین سواری و موتور سواری علاقه زیادی دارید، حتما به این پیست که با حمایت بزرگ ترین تولیدکنندگان ماشین کارتینگ در دنیا ساخته شده است، بروید و لحظات بسیار جذاب و هیجان انگیزی را در آنجا تجربه کنید. راستی، هم خانم ها و هم آقایان می توانند به این پیست بروند و از امکانات موجود در آن استفاده کنند.

۲- کبابی های درجه یک 

اگر هوس کرده اید در وعده غذایی ناهار، یک وعده کباب جانانه و خوشمزه میل کنید، حتما به کبابی هایی که در بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر در حال فعالیت هستند، سری بزنید. بدون شک، می توانید لذیذترین وعده غذایی تان را در این کبابی ها میل کنید.

۳- اجاره متل

از دیگر امکانات قابل توجه و بسیار مهم در پارکینگ های بابلسر می توان به وجود متل های تمیز، زیبا و جادار اشاره کرد. اگر کمی گشت و گذار کنید می توانید در یک متل خوب اقامت کنید.

آیا دوست دارید بدانید بهترین متل های پارکینگ بابلسر کجا هستند؟

حال که با لیست بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر آشنا شدید، خوب است در مورد بهترین متل های پارکینگ بابلسر نیز نکاتی را بیان کنیم. این متل ها به شرح زیرند:

۱- متل اسپیناس بابلسر

متل اسپیناس بابلسر، در سال ۱۳۸۸ و در کنار ساحل دریای خزر، در ۳ طبقه و با ۱۶ واحد اقامتی شیک و تمیز احداث شده است. این متل، در بلوار شهید علیزاده، بین پارکینگ اول و دوم قرار گرفته است.

۲- متل اشکان بابلسر

یکی دیگر از بهترین متل های ساحلی بابلسر، متل اشکان است. این هتل، علاوه بر موقعیت مکانی عالی و همجواری با دریا، از محیطی بسیار زیبا و دلنشین برخوردار است. متل اشکان بابلسر، ۱۷ سوئیت ویلایی داشته و بین پارکینگ دوم و سوم قرار گرفته است.

متل اشکان بابلسر و بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر

قیمت پارکینگ های بابلسر چقدر است؟ قیمت بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر چقدر است؟

از آنجایی که قیمت هیچ چیزی در کشورمان ثابت نیست، می بایست در همان لحظه ای که می خواهید برای پارک ماشین اقدام کنید، در جریان قیمت پارکینگ های بابلسر (بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر) قرار بگیرید.

قیمت پارکینگ های بابلسر به صورت ساعتی تعیین شده اند. هر قدر توقف ماشین در این پارکینگ ها بیشتر باشد، می بایست هزینه ی بالاتری برای آن نیز پرداخت گردد. اگر خیلی نگران ماشین خود هستید، توصیه می کنیم برای زمان هایی که نمی خواهید تا چندین ساعت از وسیله نقلیه تان استفاده کنید، یکی از پارکینگ های نگهبان دار را انتخاب کنید؛ به این شکل، با خیال راحت تر و آسوده تری می توانید در این شهر بگردید.

آیا می دانید، چرا پارکینگ ۶ بابلسر رتبه برتر لیست بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر را به خود اختصاص داده است؟ 

یکی از مواردی که باعث شده پارکینگ ۶ بابلسر رتبه برتر لیست بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر را به خود اختصاص دهد، متلی است که در این پارکینگ قرار دارد. نام هتلی که از آن نام می بریم، متل دلکده است. این متل در پارکینگ ششم بابلسر واقع شده و به دلیل شرایط مناسبی که برای مسافران فراهم کرده از جمله بهترین ها به شمار می رود. برخی از خصوصیات متل قرار گرفته در بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر به شرح زیر است:

  • این متل که یکی از بهترین متل های لیست پارکینگ ساحلی بابلسر به شمار می رود، در کمترین فاصله نسبت به دریا قرار گرفته است. شما هر زمان که اراده کنید، می توانید به تماشای دریا و زیبایی های پیدا و پنهان آن بروید.
  • از دیگر مزیت های این متل می توان به نزدیک بودن آن به رودخانه بابلرود اشاره کرد. از زمانی که پایتان را از متل بیرون می گذارید تا وقتی به این رودخانه برسید، باید ۳ کیلومتر راه را طی کنید.
  • در این متل، ۲۵ واحد اقامتی ساخته شده و هر کدام یک از واحدها نیز یک طبقه ای هستند. این واحدها، یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه هستند و شما با توجه به تعداد نفراتتان می توانید در یکی از واحدهای واقع شده در پارکینگ شش، بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر، اقامت کنید.

آیا می دانید، چرا پارکینگ 6 بابلسر رتبه برتر لیست بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر را به خود اختصاص داده است؟ 

کلام آخر

بهترین پارکینگ ساحلی بابلسر، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر می خواهید در طی روزهایی که در بابلسر هستید، در یک ویلای شیک و با امکانات عالی اقامت کنید، می توانید از گرداگرد کمک بگیرید. این مجموعه با خیلی از میزبان های با صفا و مهربان در شهرهای شمالی کشور، دست به دست هم داده تا شما با سفر به این شهر، خاطرات خوب و خوشی برایتان به یادگار بماند.

 

 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۸

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۲.۳۳ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۹.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال غربی
جهت باد:
۲.۳۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۳
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: