آب و هوای بابلسر در تابستان⭐چگونه است؟

آب و هوای بابلسر در تابستان، شاید برای برخی کسانی که در مناطق خشک کشور زندگی می کنند، قابل تحمل نباشد، و این افراد، بهتر است زمانی را برای اجاره ویلا بابلسر انتخاب کنند که با طبع شان سازگاری داشته باشد. اگر می خواهید بدانید که آب و هوای این شهر به چه شکل است و چه فصلی برای بازدید از این شهر، مناسب تر به نظر می رسد، در ادامه با ما همراه باشید.

آب و هوای بابلسر در فصل تابستان چگونه است؟ بهترین فصل برای رفتن به این شهر چه موقع است؟

قبل از آنکه بخواهیم در مورد وضعیت آب و هوایی بابلسر حرف بزیم، خوب است بدانید، بابلسر یکی از شهرهای زیبای کشور است و در استان مازندران قرار دارد. استان مازندران، در شمال کشور واقع شده و یک منطقه بسیار زیبا و جذاب برای سفرهای کوتاه مدت به شمار می رود. اگر دوست دارید چند روزی را به گونه ای کاملا متفاوت و دلنشین سر کنید، حتما برای اجاره ویلا در بابلسر یک اقدام جدی انجام دهید.

یکی از دلایلی که باعث شده میل و اشتیاق مردم برای رفتن به بابلسر، حد و اندازه نداشته باشید، نزدیکی آن به محمود آباد است. در محمود آباد، مراکز خرید مدرن و فراوان زیادی ساخته شده است و این، خبرِ خوبی برای کسانی است که می خواهند با اجاره ویلا لوکس، هم به خرید بروند، هم از دریا دیدن کنند و هم به پیاده روی در جنگل مشغول شوند.

با وجود همه دلایلی که برای رفتن به بابلسر گفتیم، خوب است بدانید که بابلسر به دلیل همجواری با دریا، آب و هوایی شرجی دارد. آب و هوای بابلسر در تابستان، شرجی و مرطوب است و این موضوع شاید برای کسانی که در یک شهر خشک از نظر آب و هوایی و اقلیم زندگی می کنند، قابل تحمل نباشد. 

بهترین زمان برای اجاره ویلا استخردار در بابلسر، بهار و پاییز است. در این دو فصل، رطوبت موجود در هوا زیاد نیست و شما می توانید با خیالی راحت از همه ی جذابیت های این شهر که در ادامه معرفی می کنیم، دیدن کنید.

آب و هوای بابلسر در فصل تابستان چگونه است؟ بهترین فصل برای رفتن به این شهر چه موقع است؟

آب و هوای بابلسر در تابستان اجازه بازدید از کدام جاهای دیدنی بابلسر را به ما می دهد؟

آب و هوای بابلسر در تابستان به شما اجازه می دهد به دیدن جاهایی بروید که شاید در سایر فصل ها نتوانید از آنها بازدید کنید. جاهای دیدنی بابلسر در فصل تابستان به شرح زیرند:

۱- منطقه ی ساحلی میرود

از جمله زیباترین مناطق دیدنی بابلسر، منطقه ساحلی میرود است. وجود مجتمع های اقامتی فراوان، یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده اشتیاق مسافران و گردشگران برای بازدید از این منطقه افزایش پیدا کند. فضای جنگلی و دنج ساحل میرود، به همراه پارک کودک که در کنار آن ساخته شده است، این منطقه ساحلی را به یک جاذبه گردشگری بابلسر تبدیل کرده است.

آب و هوای بابلسر در تابستان⭐چگونه است؟

۲-قایقرانی

از دیگر جذابیت های گردشگری در بابلسر، رودخانه بابلرود است. اسکله ای که در کنار این رودخانه احداث شده و قایق هایی که در آن به چشم می خورند، به شما نوید تجربه یک قایقرانی جذاب و فراموش نشدنی را خواهند داد. از دیگر امکانات تفریحی این منطقه می توانیم به کافه و رستوران هایی که اطراف این رودخانه ساخته شده است، اشاره کنیم. چشم انداز رو به دریای برخی از آنها می تواند یکی از زیباترین خاطرات شما را بسازد.

۳- پل معلق بابلسر

به کسانی که دوست دارند از نماد بابلسر دیدن کنند، توصیه می کنیم از یکی از قدیمی ترین پل های کشور که روی رودخانه بابلرود ساخته شده است، دیدن کنند. این پل، در سال ۱۳۱۳ و به دست مهندس های سوئدی و آلمانی ساخته شده و به جهت آنکه اولین پل ماشین رو در ایران به شمار می رود، از اهمیت فوق العاده خاصی برخوردار است.

برای اطلاع از وضعیت آب و هوای بابلسر در تابستان (آب و هوای بابل ساعتی) چه اقدامی می توان انجام داد؟

برای اطلاع از وضعیت آب و هوای بابلسر در تابستان (آب و هوای بابل ساعتی) چه اقدامی می توان انجام داد؟

گاهی اوقات، آب و هوای بابلسر در تابستان ممکن است شما را غافلگیر کند و اجازه ندهد برنامه سفرتان را همان طوری که می خواستید پیش ببرید. اگر نمی خواهید دچار چنین اتفاق تلخی شوید، حتما قبل از شروع سفر، به سایت هایی که در آنها وضعیت آب و هوای این شهر رصد می شود، سر زده و در مورد آب و هوای بابلسر ساعتی، و یا حتی روزانه، اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.
هم، زمانی که می خواهید به بابلسر سفر کنید، و هم زمانی که می خواهید از آنجا به شهر محل زندگی تان برگردید، خوب است وضعیت آب و هوا را بررسی کرده و در صورت که بارندگی شدیدی در آن روزها در جاده وجود دارد، سفر خود را به تعویق بیندازید. 

آب و هوای جاده تهران به بابلسر چگونه است؟ 

برای آنکه بدانید آب و هوای جاده تهران به بابلسر چگونه است، ابتدا باید مسیر رفت و برگشت را انتخاب کنید. برای آنکه از تهران به بابلسر و برعکس بروید، دو را پیش روی شما قرار دارد. یکی از راه ها، جاده فیروزکوه و دیگری جاده هراز است. از آنجایی که ممکن است وضعیت آب و هوا در این دو مسیر با هم تفاوت داشته باشد، قبل از آنکه مبدا را به سمت مقصد ترک کنید، حتما ببینید که وضعیت آب و هوا چگونه است. 

آب و هوای بابلسر در تابستان، همان طوری که اشاره کردیم، گرم و مرطوب است که این نیز به دلیل مجاورت بابلسر با دریا اتفاق افتاده است. تنها شباهتی که می توان بین وضعیت آب و هوایی تهران و بابلسر در فصل تابستان پیدا کرد، گرم بودن هوا است. هوا در فصل تابستان، هم در این بابلسر و هم در مسیرهایی که به بابلسر ختم می شود گرم است. اگر نمی خواهید گرمی هوا را تحمل کنید، سعی کنید در ساعاتی در جاده باشید که هوا خنک باشد. برای مثال، اول صبح و یا عصر بهترین زمان برای حضور در جاده ای است که مقصد و یا مبدا آن بابلسر است.

آب و هوای جاده تهران به بابلسر چگونه است؟ 
 

کلام آخر

سفر به بابلسر، در صورتی برای شما جذاب و به یادماندنی به پایان خواهد رسید، که شما بتوانید در یک ویلا با امکانات مناسب اقامت کنید. اگر نمی دانید چگونه می توانید برای چنین کاری اقدام کنید، اصلا نگران نباشید؛ ما در گرداگرد، همه تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانید در یک ویلای عالی و با قیمت مناسب اقامت کنید و از روزهای اقامت در شهر بابلسر چیزی جز خاطرات شیرین برایتان باقی نماند.

 

 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۸

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۲.۳۳ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۹.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال غربی
جهت باد:
۲.۳۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۳
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: