معرفی بهترین خانه معلم رامسر⭐آدرس + تلفن+سایت رزرو

رامسر، آنقدر زیبا و جذاب است که اغلب گردشگران وقتی می خواهند اسم آن را بیاورند، به آن عروس شهرهای ایران می گویند. با توجه به اینکه حجم سفر در سال های گذشته افزایش پیدا کرده است، هر سازمان و ارگانی سعی می کند بهترین خدمات را به کارکنان و پرسنل خود ارائه دهد. برای مثال، آموزش و پرورش برای آنکه هزینه ناشی از اجاره ویلا رامسر را برای معلم ها کاهش دهد خانه های معلم را آماده کرده و در اختیار این قشر زحمت کش قرار داده است. با ما همراه باشید تا آدرس چند تا از این اقامتگاه ها را به شما بگوییم.

علاوه بر این مقاله، توصیه می کنیم اجاره روزانه ویلا لفور را نیز مطالعه کنید و بعد از رامسر گردی سری هم به لفور بزنید.

آدرس و شماره تلفن خانه معلم رامسر؛ بدانید و آگاه باشید!؟

معلمان برای رشد و پیشرفت این سرزمین زحمات زیادی می کشند و حق آنهاست که در طی روزهایی که در کلاس های درس حضور ندارند، سفر کنند و در یک اقامتگاه مناسب ساکن شوند. بدین منظور، ما در گرداگرد تصمیم گرفتیم برخی از خانه های معلم شهر رامسر به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را معرفی کنیم:

آدرس و شماره تلفن خانه معلم رامسر؛ بدانید و آگاه باشید!؟

۱- اردوگاه دانش آموزی میرزا کوچک خان

یکی از خانه های معلم شهر رامسر، اردوگاه دانش آموزی میرزا کوچک خان است. شماره تماس این اقامتگاه ۰۱۱۵۲۵۷۸۹۴ است. این اردوگاه دانش آموزی در رامسر، کیلومتر ۵ جاده رشت قرار گرفته است و به معلم های عزیز امکان می دهد تا از همه جاهای رامسر دیدن کنند. این اردوگاه می تواند جایگزین ارزان تری برای اجاره ویلا در رامسر باشد.

۲- اردوگاه دانش آموزی شهید چمران

دیگر خانه معلم رامسر، اردوگاه دانش آموزی شهید چمران است. این اردوگاه نیز در رامسر، کیلومتر ۵ جاده رشت قرار گرفته و شماره تماس آن نیز، ۰۱۱۵۵۲۵۶۹۱۲ است. معلمان عزیز می توانند به جای اجاره ویلا استخردار در رامسر در این اردوگاه اقامت کنند.

۳- هنرستان حاج عباس حریری

هنرستان حاج عباس حریری را نیز می توان از دیگر خانه های معلم شهر رامسر دانست. برای رفتن به این هنرستان دو راه پیش روی شما وجود دارد. اگر بخواهید از ورودی مازندران بروید، باید خود را به چهار راه بسیج برسانید. بعد از آن وارد بلوار امام خمینی شده و مسیر کمربندی فاز ۲ جنب ایران خودرو را ادامه دهید. 

دیگر مسیر این اقامتگاه از گیلان است. آدرس این اقامتگاه از ورودی گیلان، مسیر کمربندی، بلوار دریا، تقاطع خلیج فارس، بلوار آیت الله طالقانی، بلوار امام خمینی، جنب ایران خودرو است. برای تماس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقامتگاه می توانید با شماره ۰۱۱۵۵۲۲۵۱۱۵تماس بگیرید. این اقامتگاه می تواند جایگزین خوبی برای اجاره ویلا لوکس در رامسر باشد. این هنرستان به دلیل امکاناتی که دارد می تواند بهترین خانه معلم رامسر است.

برای رزرو خانه معلم جواهرده، بهترین و زیباترین خانه معلم رامسر چه کنیم؟

برای رزرو خانه معلم جواهرده، بهترین و زیباترین خانه معلم رامسر چه کنیم؟

اگر می خواهید در یکی از زیباترین و خوش منظره ترین نقاط رامسر برای رزرو اقدام کنید، پیشنهاد ما به شما خانه معلم جواهرده است. برای رزرو این اقامتگاه که آن هم یک خانه معلم رامسر به شمار می رود، می توانید به سایت ستاد اسکان فرهنگیان بروید و در آنجا اقدامات لازم برای رزرو را انجام دهید. با ورود به این سایت، می بایست وارد حساب کاربری تان شوید. برای ثبت نام می بایست روی گزینه حساب کاربری که در قسمت بالای سایت قرار دارد، کلیک کنید و سپس با توجه به سِمتی که دارید، روی یکی از گزینه ها کلیک کرده و مراحل ثبت نام را به ترتیب طی کنید.

به خاطر داشته باشید، برای رزرو خانه معلم جواهرده که می توان آن را بهترین خانه معلم رامسر دانست، می بایست شرایطش را داشته باشید. در صورتی که این شرایط در شما وجود نداشته باشد، رزرو و ثبت نام شما لغو خواهد شد و برای اسکان و اقامت در شهر رامسر باید فکر دیگری کنید. از جمله این شرایط می توانیم به حضور خود فرهنگی در طی روزهای رزرو، و رزرو اتاق، تنها برای خود و اعضای درجه یک خانواده فرهنگی اشاره کرد. 

موضوع مهم دیگری که در مورد اسکان در خانه های معلم باید مورد توجه قرار داد، پشیمانی از اقامت در این خانه و قضیه برگشت وجه است. در صورتی که متقاضی از رزرو اتاق در خانه های معلم پشیمان شود، مبلغ ۲۰ درصد از هزینه ای که پرداخت کرده است، کم می شود. در ضمن، بازگشت پول به شخص متقاضی ممکن است حدود ۲ ماه طول بکشد. به همین جهت، توصیه می کنیم در زمان انتخاب یکی از خانه های معلم رامسر، در مورد اسکان فکر کرده و با قاطعیت تصمیم بگیرید.

اسکان فرهنگیان شهرستان رامسر، نظرات در این رابطه چیست؟

اسکان فرهنگیان شهرستان رامسر، نظرات در این رابطه چیست؟

چند خانه معلم رامسر را در بالاتر معرفی کردیم. خوب است حالا به بررسی اسکان فرهنگیان شهرستان رامسر، نظرات بپردازیم. در مورد هنرستان حاج عباس حریری نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی ها می گویند که این هنرستان، تنها به معلم های استان تهران تعلق می گیرد و معلمان بقیه مناطق باید به خانه های معلم در سایر استان های شمالی کشور بروند. این مشکل در روزهای تعطیل تابستان و نوروز، خود را بیشتر نشان می دهد.

درست است که قیمت اتاق در این خانه ها مناسب و ارزان است، اما امکانات زیادی ندارند و شاید در شان معلم هایی که زحمات زیادی در مدارس متحمل می شوند، نباشند. خوب است وزارت آموزش و پرورش در این رابطه توجه جدی نشان دهد و امکانات بیشتری را برای رفاه معلمان در این اقامتگاه ها فراهم کند. به این شکل، هر خانه ی معلم در شهر رامسر می تواند به بهترین خانه معلم رامسر تبدیل شود و رضایت فرهنگیان و کادر مدارس را به صورت تمام و کمال جلب کند. 

کلام آخر

در این مقاله در مورد خانه معلم رامسر نکاتی را بیان کرده و نظرات کسانی که قبلا در این اقامتگاه ها ساکن شده اند، بیان کردیم. چنانچه هزینه و اجاره ی ویلا در شمال کشور برایتان زیاد نیست، به جای انتخاب خانه های معلم می توانید برای اجاره ویلا اقدام کنید و حسابی در شمال خوش بگذرانید. 

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴

وضعیت آب و هوا رامسر:02d
۲.۱ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۱.۹۲
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
شرق و شمال شرق
جهت باد:
۲.۱ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۳
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: