معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران های رامسر⭐(موسیقی زنده + ساحلی)

ما امروز و در این مقاله گرداگرد می خواهیم در مورد بهترین رستوران های رامسر با شما صحبت کنیم و آدرس بهترین جاهایی که می توانید در آن یک وعده غذای خوشمزه میل کنید به شما بدهیم. پس هر زمان که به رامسر رفتید و برای اجاره ویلا رامسر اقدام کردید، حتما به رستوران هایی که ما در این مقاله اشاره خواهیم کرد، سر بزنید.

توصیه می کنیم علاوه بر این مقاله، دیگر مقاله ما را که در مورد جاهای دینی کتالم رامسر بخوانید و اطلاعاتتان را در مورد این شهر شمالی کشورمان افزایش دهید.

با بهترین رستوران های رامسر آشنا شوید!؟

چنانچه دوست دارید بعد از اجاره ویلا لوکس در رامسر طعم غذایی متفاوت و خوشمزه را بچشید، یکی از رستوران هایی که در ادامه معرفی کرده ایم، انتخاب کنید:

با بهترین رستوران های رامسر آشنا شوید!؟

۱- رستوران هتل کوثر

یکی از رستوران هایی که می توان آن را هم جزء بهترین رستوران های شهر رامسر دانست، رستوران هتل کوثر است. هتل و این رستوران در فاصله بسیار کمی از کاخ رامسر قرار گرفته اند. به دلیل دسترسی خوبی که این رستوران به اغلب نقاط گردشگری رامسر دارد، گزینه ای بسیار خوب و عالی برای صرف غذا به شمار می رود. 

علاوه بر اینها، کیفیت غذایی که در رستوران هتل رامسر سرو می شود، فراتر از حد تصور است. این غذاها با بهترین و تازه ترین مواد اولیه طبخ می شوند و به همین دلیل، خیلی خوشمزه و دلچسب اند. با اجاره ویلا استخردار در رامسر امکان چشیدن غذاهای خوشمزه این رستوران برایتان فراهم خواهد شد.

۲- رستوران برادران

اگر نگاهی به لیست بهترین رستوران های رامسر بیندازید، حتما نام رستوران برادران را در آن مشاهده خواهید کرد. این رستوران ظرفیت پذیرایی و سرویس دهی به ۳۰۰ مهمان را داشته و به دلیل آنکه می خواهد مشتریان و مهمانان خود را همیشه راضی نگه دارد، از بهترین مواد غذایی برای پخت غذا استفاده می کند. به همین دلیل است که قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران از دیگر رستوران های رامسر بالاتر در نظر گرفته شده است.

رستوران برادران رامسر، منوی کاملی دارد و هر کسی با هر علاقه و سلیقه ای که دارد می تواند یکی از غذاهای منوی این رستوران را انتخاب کرده و میل کند. این رستوران در رمک، خیابان شهید مطهری قرار گرفته است. با اجاره ویلا در رامسر می توانید غذاهای خوشمزه این رستوران را میل کنید.

۳- رستوران سرآشپز

از دیگر رستوران های شهر رامسر که در آن نیز می توانید غذایی خوشمزه و با کیفیت میل کنید، رستوران سرآشپز است. این رستوران در نوربخش، بلوار امام خمینی قرار گرفته است. انواع و اقسام غذاهای ایرانی و شمالی در این رستوران سرو می شود. بالا بودن کیفیت غذا و مناسب بودن قیمت از جمله ویژگی ها و امتیازات رستوران سرآشپز است.

آیا دوست دارید طعم غذای خوشمزه بهترین رستوران های رامسر با موسیقی زنده را بچشید!؟

برخی ها دوست دارند وقتی به رستوران می روند، همزمان با میل غذا، یک موسیقی زنده نیز گوششان را نوازش دهد. برخی رستوران های رامسر به این علاقه و سلیقه مسافران احترام گذاشته و موسیقی زنده نیز دارند. نام چند تا از بهترین رستوران های رامسر با موسیقی زنده به این شرح است:

۱- رستوران ملل

یکی از رستوران های شهر رامسر که می توان آن را یکی از بهترین رستوران های رامسر نیز دانست، رستوران ملل است. این رستوران، در خیابان شهید مطهری قرار گرفته و به دلیل داشتن چشم انداز و ویویی زیبا و جذاب مورد توجه بسیاری از مسافران قرار دارد. این رستوران موسیقی زنده داشته و غذا خوردن در آن می تواند با حس و حالی متفاوت همراه باشد.

۲- ۱- رستوران کشتی

یکی از بهترین و جذاب ترین رستوران هایی که در سفر به رامسر باید غذاهای آن را امتحان کنید، رستوران کشتی است. ظاهر متفاوت این رستوران یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده مسافران دوست داشته باشند به آنجا بروند. این رستوران در مسیر تله کابین رامسر و کمی بالاتر از رو به روی برج آفرینش قرار گرفته است. ظاهر آن را به شبیه به کشتی ساخته اند و این یکی از مواردی است که باعث تمایز این رستوران از سایر رستوران ها شده است. 

منوی رستوران کشتی پر است از غذاهای ایرانی و خوشمزه. اغلب غذاها کیفیت بالایی دارند و موسیقی زنده نیز در آنجا پخش می شود. با توجه به چیزهایی که گفتیم، می توان این رستوران را جزء یکی از بهترین رستوران های رامسر با موسیقی زنده دانست. 

کدام یک از رستوران های رامسر را بهترین رستوران های ساحلی رامسر (بهترین رستوران رامسر) می دانند؟

کدام یک از رستوران های رامسر را بهترین رستوران های ساحلی رامسر (بهترین رستوران رامسر) می دانند؟

رامسر از آن جمله شهرهایی است که می توانید انواع و اقسام رستوران ها را در آن مشاهده کنید. رستوران های ساحلی رامسر نیز می توانند انتخاب خوبی برای صرف غذایی خوشمزه و به یادماندنی باشند. نام برخی از این رستوران ها را در ادامه برایتان گفته ایم:

۱-رستوران دهکده ساحلی

به کسانی که دوست دارند در حال صرف غذایی خوشمزه و خوش طعم، صدای امواج دریای خزر را نیز بشوند، توصیه می کنیم به رستوران دهکده ساحلی رامسر بروند. دهکده ساحلی، هم یک رستوران است و هم یک کافه، و جالب است که فست فود هم می توانید در آنجا میل کنید. این رستوران در انتهای بلوار طالقانی قرار گرفته است و به دلیل جو متفاوتی که می توان در آنجا تجربه کرد، به یکی از بهترین رستوران های رامسر تبدیل شده است.

۲- رستوران مظاهری و پسران

از دیگر رستوران های ساحلی رامسر که در جاده ساحلی به طرف تنکابن قرار گرفته است می توان به رستوران مظاهری و پسران اشاره کرد. ساده بودن و قدیمی بودن ظاهر این رستوران است که توجه بسیاری مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر می خواهید یک وعده غذای خوشمزه میل کند و طعم آن را هیچ گاه از یاد نبرید، این رستوران دقیقا همان جایی است که به دنبالش می گردید.

کدام یک از رستوران های رامسر را بهترین رستوران های ساحلی رامسر (بهترین رستوران رامسر) می دانند؟

کلام آخر

بهترین رستوران های رامسر، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. امیدواریم نکات ذکر شده در این مقاله توانسته باشد اطلاعات خوب و کاملی در مورد رستوران های شهر رامسر به شما بدهد و بهتان کمک کند بهترین رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید.

 


 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱

وضعیت آب و هوا رامسر:02d
۲.۳ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۰.۹۲
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۸
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: