معرفی طالش محله فتوک رامسر ⭐ آدرس + جاذبه + اجاره ویلا

آیا می دانید رامسر طالش محله فتوک کجاست؟ آیا می خواهید در این محله بی نهایت زیبا و دیدنی اقامت کنید؟ آیا دوست دارید با بهترین روش برای اجاره ویلا رامسر آشنا شوید؟ اگر شما نیز برای دریافت جواب این سوالات کنجکاو هستید، در ادامه با ما همراه باشید و خواندن مقاله چهارصد دستگاه رامسر را از دست ندهید؛ این مقاله ی گرداگرد شما را با دیگر جای مناسب برای اقامت در رامسر آشنا خواهد کرد.

طالش محله فتوک رامسر کجاست؟ با آن بیشتر آشنا شوید!؟

طالش محله فتوک رامسر کجاست؟ با آن بیشتر آشنا شوید!؟

شمال، پر است از زیبایی و دلربایی و دلفریبی. همه این خصوصیات نیز به دلیل همسایگی و همجواری با دریا و جنگل پدیده آمده است. شاید برای برخی افراد این قضیه باور پذیر نباشد، اما در استان مازندران خیلی جاهای قشنگ و دیدنی وجود دارد که باید حتما از آنها دیدن کنید. یکی از همین جاهای قشنگی که با اجاره ویلا استخردار رامسر باید از آن نیز دیدن کنید، محله فتوک در رامسر است. 

طالش محله، یک روستا است و همانطوری که خودتان حتما می دانید روستاهای استان مازندران، یک تنه می توانند به عنوان یک جاذبه گردشگری و توریستی مطرح باشند. این محله از محلات رامسر بوده و در فاصله ۲ کیلومتری از آن قرار گرفته است. یعنی، اگر شما همین الان اراده کنید از رامسر به طالش محله فتوک بروید، دو دقیقه ای و یا حتی کمتر، در این روستا خواهید بود. اگر برای اجاره ویلا لوکس در شهر رامسر اقامت کردید، سعی کنید به این روستا نیز سَری بزنید.

طالش محله فتوک رامسر جزء دهستان سخت سر از توابع رامسر است و هنوز هم خانواده هایی هستند که در آن زندگی می کنند. به همین واسطه، زندگی در این روستا جریان دارد و اگر بخواهید از آن دیدن کنید، چشمتان به جمال بسیاری مناظر زیبا و بکر روشن خواهد شد. قدم زدن و پیاده روی کردن در صبح های بهاری و تابستانی این روستا، جوری حال شما را جا می آورد که حتی بهترین قهوه از بهترین برند نیز قدرت و توان آن را ندارد. 

راستی، فکر نکنید که چون رامسر طالش محله فتوک یک روستا است، هیچ ویلایی برای اقامت و اجاره در آن پیدا نمی شود؛ اتفاقا اجاره ویلا در رامسر و خصوصا در این محله، بازار داغی دارد و خیلی ها که دوست دارند در یک جای ساکت و زیبا اقامت کنند، این روستا را انتخاب می کنند.

از جاذبه های نزدیک طالش محله فتوک رامسر چه می دانید؟

از جاذبه های نزدیک طالش محله فتوک رامسر چه می دانید؟

خوب است حالا که می دانیم طالش محله فتوک رامسر کجاست و چقدر با آن فاصله دارد، در مورد برخی زیبایی و جذابیت های نزدیک این محله نزدیک نکاتی را بیان کنیم. برخی از تماشایی ترین جاهای دیدنی که در نزدیک این محله قرار دارد به شرح زیر است:

۱- روستای بی نهایت دوست داشتنی و زیبای جواهرده

کسی را نمی توانید پیدا کنید که نداند روستای جواهرده کجاست. همه کسانی که عاشق گشت و گذار در شمال کشورمان هستند، از این روستا دیدن کرده اند و آنها نیز در مورد زیبا بودن و منحصر به فرد بودن جواهرده با ما اتفاق نظر دارند. هر کسی که دوست دارد از طبیعتی وصف ناپذیر دیدن کند، باید فقط و فقط باید به جواهرده برود. جالب است که بدانید این روستا در نزدیکی رامسر طالش محله فتوک خودمان قرار دارد و شما با توجه به محل قرارگیری ویلایتان می توانید ظرف مدت کوتاهی خود را به جواهرده زیبا برسانید.

۲- دریاچه پهناور و زیبای خزر

از دیگر جذابیت هایی که باعث شده اشتیاق افراد برای اقامت و اجاره ویلا در روستای طالش محله فتوک افزایش چشمگیری پیدا کند، نزدیک بودن این روستا به دریا است. درست است که این محله به مانند برخی شهرهای شمالی کشور نمی تواند شما را در طی مدت چند دقیقه راهی دریا کند، اما خب فاصله آن تا دریا خیلی نیست و این نیز به عنوان یک امتیاز برای طالش محله فتوک به شمار می رود. اگر ماشین، زیر پایتان باشد خیلی سریع تر از آنچه که فکرش را کنید می توانید خود را به دریا برسانید.

۳- تله کابین سواری

یکی از جاهایی که تله کابین دارد، شهر رامسر است. اگر در رامسر طالش محله فتوک اقامت کردید، در اولین فرصت به رامسر بروید و حتما تله کابین را سوار شوید، تا هم ترستان از بلندی بریزد و هم، جذابیت هایی که روی زمین رامسر، پهن و گسترده شده است، از نمایی متفاوت ببینید. خیلی ها وقتی به رامسر می روند اولین کاری که دوست دارند انجام دهند تله کابین سواری و تماشای مناظر از بالا است.

در رامسر طالش محله فتوک کجا اقامت کنیم؟

الان، هم می دانیم طالش محله فتوک رامسر کجاست و هم می دانیم چه جذابیت هایی در نزدیکی آن وجود دارد. مورد بعدی که باید در مورد آن حرف بزنیم، اقامت کردن در این روستا است. برای اقامت کردن در طالش محله فتوک و یا نزدیک آن، چندین راه پیش روی شما وجود دارد.

یکی از روش هایی که می توانید به کمک آن در رامسر طالش محله فتوک اقامت کنید، یافتن یک ویلای مناسب و شایسته در خود روستا است. به این ترتیب، هم می توانید در یک محیط دنج و ساکت ساکن شوید و هم، از همه وقایع دیدنی اطراف این روستا بازدید به عمل آورید.

اگر دوست ندارید در طالش محله فتوک اقامت کنید، رامسر هم می تواند گزینه خوبی برای اقامت و ماندن در مازندران و در نزدیکی این روستا باشد. از ویلاهایی با امکانات کامل گرفته تا آپارتمان هایی که برای اجاره به مسافران آماده شده اند، همه و همه از جمله انتخاب هایی هستند که پیش روی شما قرار دارد. بسته به اینکه بودجه تان برای اجاره یک اقامتگاه چقدر است می توانید برای ماندن در شمال تصمیم بگیرید و یکی از راه هایی که در بالا معرفی کردیم را برگزینید.

در رامسر طالش محله فتوک کجا اقامت کنیم؟

کلام آخر

طالش محله فتوک رامسر موضوع صحبت ما در این مقاله بود. ما سعی کردیم اطلاعات به درد بخوری را در مورد این روستا به شما بدهیم و اشتیاق و انگیزه ای مضاعف برای رفتن و اقامت کردن در این روستا به شما بدهیم. اگر به این محله رفتید از همه جای آن دیدن کرده و جای ما را نیز خالی کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا رامسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱

وضعیت آب و هوا رامسر:02d
۲.۳ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۰.۹۲
جزئیات هواشناسی رامسر

۱۰۱۹
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۷۸
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: