۱۰ تا از بهترین هتل های کاشان⭐بهترین هتل سنتی کاشان

کاشان به دلیل تاریخ غنی و خانه های قدیمی خود، شهرتی جهانی دارد و یکی از گزینه های بسیار خوب برای گردشگری است. اگر می خواهید چند روزی را به یک منطقه با صفا سفر کنید، اول این مقاله را بخوانید و سپس در صورتی که تمایل داشتید یکی از هتل هایی که در این مقاله معرفی کرده ایم برای اجاره بوم گردی کاشان انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در مورد یکی از شهرهای عجیب جهان، اطلاعات بیشتری به دست آورید، مقاله شهر زیرزمینی نوش آباد کجاست را حتما بخوانید.

بهترین هتل های کاشان، اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم می زنند!؟

بهترین هتل های کاشان، اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم می زنند!؟

برای داشتن روزهایی سراسر خاطره در کشان، یکی از هتل هایی که در ادامه نام می بریم برای اقامت انتخاب کنید:

۱.هتل سرای عامری های کاشان

هتل سرای عامری ها که بهترین هتل سنتی کاشان به شمار می رود، یکی از جاهای دیدنی کاشان نیز هست. این هتل که در خیابان علوی کاشان قرار گرفته در گذشته محل زندگی خاندان عامری بوده است. سرای عامری ها یکی از زیبا ترین خانه های کاشان است، در سال ۱۳۷۸ بازسازی شده و با معماری داخلی بسیار چشم نوازش میهمانان هتل را به دوران زندیه می برد. در این هتل، کامل ترین تجهیزات و امکانات اقامتی، طبق استاندارد های روز دنیا برای میزبانی از مسافران فراهم شده است. این هتل می تواند جایگزین خوبی برای اجاره ویلا استخردار در کاشان به شمار رود.

۲. هتل نگارستان 

هتل نگارستان یکی دیگر از بهترین هتل های کاشان است. این هتلِ چهار ستاره مدرن در سال ۱۳۹۰ کار خود را شروع کرده و فاز دوم آن در حال احداث است. هتل نگارستان دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، رستوران سنتی، کافی شاپ، رستوران فرنگی، تالار پذیرایی، میز بیلیارد و پارکینگ است. در فاز دوم  امکاناتی چون استخر، سونا، سالن بدنسازی و فروشگاه به هتل اضافه می شود. این هتل در انتهای خیابان امیرکبیر و در نزدیکی باغ فین قرار دارد. اگر دوست داشته باشید، می توانید به جای اجاره ویلا لوکس در کاشان در این هتل اقامت کنید. 

۳. هتل امیر کبیر 

هتل سه ستاره امیر کبیر ۱۰۰ واحد اقامتی داشته و در فضایی مدرن، خدمات و امکانات رفاهی متفاوتی را به مسافران ارائه می دهد. هتل امیر کبیر یکی از بهترین هتل های کاشان است. در این هتل امکاناتی چون رستوران، فضای سبز، فروشگاه، کافی شاپ، سالن ورزشی، اینترنت و نمازخانه وجود دارد. هتل امیر کبیر در خیابان امیر کبیر و در نزدیکی باغ فین قرار گرفته است.

بهترین هتل سنتی کاشان؛ اقامت در این هتل ها سفری به تاریخ است!؟

بهترین هتل سنتی کاشان؛ اقامت در این هتل ها سفری به تاریخ است!؟

همانطور که می دانید کاشان، شهری تاریخی است و هتل های سنتی بسیار زیبایی دارد. اگر به دنبال یک هتل درجه یک و زیبا برای اجاره بوم گردی در کاشان هستید، می توانید در هتل هایی اقامت کنید که نام آنها را در ادامه آورده ایم: 

۱.هتل مهینستان راهب

هتل چهار ستاره مهینستان راهب، از بهترین هتل های سنتی شهر کاشان است که قدمت آن به زمان قاجار بر می گردد. درب های چوبی و پنجره های رنگی به کار برده در معماری این هتل، ظاهری متفاوت و چشمنواز در آن ایجاد کرده است. این هتل، لقب لوکس ترین اقامتگاه تاریخی را دارد و گردشگران می توانند در فضای سنتی این هتل از امکاناتی مدرن استفاده کنند. هتل سنتی مهینستان راهب در سال ۱۳۹۳ بازسازی و مرمت شده و امکاناتی چون رستوران سنتی، کافی شاپ و فضای سبز دارد. این هتل سنتی در خیابان فاضل نراقی قرار گرفته و به جاذبه های تاریخی کاشان، نظیر باغ فین و بازار تاریخی کاشان نزدیک است. 

۲.خانه مرشدی

خانه مرشدی با قدمت ۲۵۰ ساله، یکی از بهترین هتل های کاشان و در بافت قدیمی شهر کاشان قرار گرفته است. معماری سنتی اصیل، فرش های دستباف، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی جذابیت این هتل چهار ستاره را چند برابر کرده است. خانه مرشدی امکاناتی نظیر رستوران، شربت خانه، اینترنت، تور گردشگری، حوض و خزینه سنتی، خدمات ماساژ، فضای سبز و پارکینگ را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل سنتی مرشدی در میدان کمال الملک کاشان، خیابان ملا حبیب الله شریف قرار دارد. با توجه به امکاناتی که این هتل ارائه می کند، می توان از خانه مرشدی نیز به عنوان بهترین هتل های کاشان یاد کرد.

۳.هتل منوچهری 

هتل منوچهری دیگر هتل سنتی کاشان است که قدمتی ۴۰۰ ساله دارد. خانه منوچهری بعد از بازسازی و مرمت در سال ۱۳۹۰ به هتل سنتی تبدیل شد. اتاق های این هتل سه ستاره، رو به باغچه حیاط و آب نما قرار دارند. هتل منوچهری امکاناتی چون رستوران، فضای سبز، اینترنت، تاکسی سرویس و صندوق رمز دار در اختیار مهمان قرار می دهد. این هتل در خیابان محتشم کاشانی واقع شده است.

با هتل های ارزان کاشان، سفری کم هزینه اما به یادماندنی داشته باشید!؟

با هتل های ارزان کاشان، سفری کم هزینه اما به یادماندنی داشته باشید!؟

یکی از مسائل مهم در هنگام سفر، کاهش هزینه هاست. اگر می خواهید به کاشان بروید، اما نگران هزینه اقامتگاه هستید، ما در اینجا چند هتل که از آنها به عنوان هتل های ارزان کاشان یاد می کنند، معرفی خواهیم کرد؛ نام این هتل ها به این شرح است:

۱.اقامتگاه بوم گردی سرای آقا محمد خان کاشان

اقامتگاه بوم گردی سرای آقا محمد خان کاشان، یکی خانه های قدیمی کاشان است و قدمت آن به دوران زندیه بر می گردد. سرای آقا محمد در خیابان ملا حبیب الله شریف کاشان قرار دارد و امکاناتی نظیر رستوران، اینترنت پر سرعت و چایخانه دارد. اگر بخواهیم با توجه به ارزان بودن هزینه هتل قضاوت کنیم، بوم گردی آقا محمد خان، یکی از بهترین هتل های کاشان است.

۲.اقامتگاه سنتی سرای امیر

اقامتگاه سنتی سرای امیر، با داشتن معماری زیبا و با شکوه، آماده میزبانی از شماست. سرای امیر در خیابان افضلی نراقی و در نزدیکی مسجد آقا بزرگ قرار دارد. خدمات خانه داری،کافی شاپ و آشپزخانه عمومی برای مهمان از جمله امکاناتی است که با رفتن به این هتل می توانید از آنها بهره مند شوید. 

۳.اقامتگاه بوم گردی سرای سایه

اقامتگاه بوم گردی سرای سایه از دیگر اقامتگاه های کاشان است و با وجود پایین بودن قیمت، خدمات خوبی به مسافران خود ارائه می دهد. سرای سایه ی ۲۰۰ ساله در خیابان نراقی قرار دارد. شما با اقامت در این هتل می توانید از خوردن غذای سنتی خانگی لذت ببرید.

قیمت هتل های کاشان (بهترین هتل های کاشان) چقدر است؟

قیمت هتل های کاشان (بهترین هتل های کاشان) چقدر است؟

بعد از آنکه با  بهترین هتل های کاشان شدیم، خوب است در مورد قیمت هتل های کاشان نیز چند نکته را بیان کنیم و ببینیم که کدام یک از هتل های این شهر از همه ارزان تر و کدام یک از هتل ها هزینه ی بیشتری از مسافران دریافت می کنند. 

یکی از بهترین هتل های این شهر، هتل سنتی خانه عامری ها است که آن را بهترین هتل سنتی کاشان نیز می دانند. برای اقامت کردن در این هتل، در حال حاضر، یعنی اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۱، می بایست برای اقامت در هر اتاق، حداقل ۳ میلیون تومان و حداکثر ۸ میلیون تومان پرداخت کنید. گران ترین هتل این شهر هتل یلو کاشان است که افراد می بایست برای اقامت در آن حداقل شبی ۴ میلیون تومان پرداخت کنند.

از جمله هتل های ارزان قیمت این شهر می توان به هتل لیلی کاشان اشاره کنیم. حداقل قیمتی که می توانید برای اقامت در این هتل پرداخت کنید، چیزی در حدود ۳۵۰ هزار تومان برای هر شب است. اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان نیز قیمت های خوبی دارد. قیمت اتاق های آن از شبی ۲۵۰ هزار تومان شروع می شود. به خاطر داشته باشید همه قیمت های ذکر شده، متعلق به اواخر اسفند ماه ۱۴۰۱ هستند.

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد بهترین هتل های کاشان صحبت کرده و بهترین هتل سنتی کاشان را معرفی کردیم. امیدواریم که با اقامت در یکی از هتل های کاشان، سفر مهیجی را تجربه کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا کاشان
بروزرسانی: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸

وضعیت آب و هوا کاشان:10d
۲.۲۷ km/h
پنجشنبه
بارش خفیف باران
۱۹.۶۵
جزئیات هواشناسی کاشان

۱۰۰۷
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۲۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۱
رطوبت هوا
۱۰۰۷
فشار هوا: