کاشان مال کجاست؟⭐معرفی+عکس+آدرس

امروز با یکی دیگر از مقالات گرداگرد همراه ما باشید؛ قصد داریم یکی از جاهای تفریحی و تجاری کاشان را به شما معرفی کنیم. توصیه می کنیم بعد از بازدید از خانه های تاریخی کاشان اندکی از تاریخ فاصله بگیرید، وارد دنیای مدرن کاشان شوید و حتما برای کشف کاشان مال کجاست، اقدام کنید.

کاشان مال، یکی از معروف ترین مراکز خرید کاشان را جامع و کامل بشناسید!؟

این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید کاشان به شمار می رود، یک مجتمع تجاری تفریحی تازه ساز در شهر زیبای کاشان بوده که با وجود تازه ساز بودن در جلب توجه مسافران بسیار موفق عمل کرده است. این مجموعه، توسط شرکت وندای کی آشیان ساخته شده است. Kashan Mall، یک هایپر مارکت بزرگ به نام هایپر وندا، شهر بازی، هتل پنج ستاره مجلل وندا و فودکورت دارد. اگر به کاشان سفر کردید، می توانید به جای اجاره ویلا لوکس در هتل پنج ستاره این مجموعه اقامت داشته باشید.

این مجتمع، از بسیاری جهات، لوکس و مدرن است و شما با قدم گذاشتن در قسمت تجاری آن می توانید معتبر ترین برندهای جهانی را مشاهده کنید. درست است که قیمت این برندها بسیار بالا است، اما به خاطر داشته باشید، کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده، ارزش هزینه کردن را دارد. 

کاشان مال، یکی از معروف ترین مراکز خرید کاشان را جامع و کامل بشناسید!؟

آیا می دانید کاشان مال کجاست؟ آدرس کاشان مال را یاد بگیرید!؟

جهت اطلاع کسانی که مشتاق شده اند بدانند، کاشان مال کجاست باید بگوییم که برای رفتن به آدرس کاشان مال، باید به بلوار امام رضا(ع) کاشان بروید. فاز نخست Kashan Mall به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر نیز هایپر مارکت، شهربازی کودکان و غرفه های فست فود و رستوران مشغول به ارائه خدمات هستند. ساعت کاری بخش های مختلف این مجتمع به شرح زیر است:

  • هایپر مارکت از ساعت ۰۹:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰
  • فودکورت از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰
  • شهربازی از ساعت ۱۸:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰

با امکانات تفریحی و رفاهی کاشان مال آشنا شوید؛ به نفعتان است!؟

طبق نظرات بازدیدکنندگان، کاشان مال، هم محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی است، هم می توانید در آنجا کلی خرید کنید و هم می توانید یک وعده غذای خوب و یا نوشیدنی خوشمزه میل کنید. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است؛ بنابراین، شما در هر جای شهر که برای اجاره ویلا استخردار اقدام کرده باشید، به راحتی می توانید از این مجموعه دیدن کنید و یک گشت و گذار جانانه در آن انجام دهید. در ادامه با امکانات تفریحی و رفاهی Kashan Mall بیشتر آشنا می شویم.

با امکانات تفریحی و رفاهی کاشان مال آشنا شوید؛ به نفعتان است!؟

۱- رستوران کی آشیان

رستوران غذاهای ایرانی کی آشیان، جزء یکی از بهترین رستوران های کاشان است و همواره در تلاش است تا به روش های مختلف رضایت مهمانان خود را جلب کند. 

۲- هتل

هتل وندا از دیگر امکانات جذاب کاشان مال است و با خدمات بی نظیری که ارائه می دهد توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این هتل در ۹ طبقه ساخته شده و ۴۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران دارد. از جمله خدمات این هتل می توان به این موارد اشاره داشت: آسانسور برای جابه جایی بین طبقات و وجود پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی  خود به کاشان سفر کرده اند. 

لابی هتل وندا با ظرفیت ۲۰ نفر، امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانانش قرار می دهد. برای کودکان، اتاق بازی در نظر گرفته تا آنها نیز اوقات فراغت خوبی را در این هتل پشت سر گذارند. این هتل با امکانات خوبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای اجاره بومگردی کاشان باشد.

۳- شهر بازی سرپوشیده

شهر بازی سرپوشیده فانلد یکی دیگر از امکانات تفریحی کاشان مال است. فانلند کامل ترین مجموعه تفریحی و شهر بازی در کاشان است که با بازی های هیجان انگیزش از شما عزیزان میزبانی می کند.

۴- بازار مهستان

بازار میوه و تره بار مهستان از اسفند ۱۳۹۹ فعالیت خود را در این مجموعه شروع کرده است. در این بازار، تنوع محصولات بسیار زیاد بوده و شما می توانید انواع میوه، میوه های استوایی، سبزیجات مدیترانه ای و کمیاب، سبزیجات تازه و خشکبار، صیفی جات و میوه های ارگانیک را مشاهده کرده و خریداری کنید.

دیگر خدمات و امکانات این مجتمع به شرح زیر است:

  • هایپر مارکت رفاه
  • فروشگاه پوشاک وندا
  • فود کورت
  • شهر بازی وندا
  • کارواش وندا

جاهای دیدنی نزدیک به کاشان مال کجاست؟

بعد از اجاره بوم گردی در کاشان و گشت و گذار در کاشان مال، می توانید از جاهای دیدنی که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند نیز دیدن کنید. در ادامه این جاهای دیدنی را به شما معرفی کرده ایم:

۱- باغ فین کاشان

باغ فین از پر آوازه ترین جاهای دیدنی کاشان است و یکی از مهم ترین آثار تاریخی و دیدنی این شهر نیز محسوب می شود. باغ فین، جزء ۹ باغ مشهور ایرانی بوده و در خیابان امیر کبیر قرار گرفته است. 

باغ فین کاشان، مربوط به دوره صفویه است و به خاطر معماری خارق العاده اش شهرت جهانی دارد. این باغ شگفت انگیز جاهای دیدنی زیادی در خود جای داده است و شما می توانید ساعت ها درون آن بچرخید و از دیدن جاذبه های تاریخی اش لذت ببرید.

۲. خانه طباطبایی ها

خانه طباطبایی ها یکی دیگر از جاهای دیدنی است که در فاصله کمی از کاشان مال قرار گرفته است. این خانه در محله سلطان احمد و در خیابان علوی قرار دارد. خانه طباطبایی ها را عروس خانه های تاریخی ایران می خوانند. خانه طباطبایی ها توسط شخصی به نام «حاج سید جعفر طباطبایی نطنزی» ساخته شده و به همین سبب، به خانه طباطبایی ها معروف است. 

زیباترین قسمت این خانه، شاه نشین آن است. این اتاق هفت دری، زیبایی خاصی دارد و در نقطه به نقطه آن می توان ظرافت و تزیینات بی نظیری را مشاهده کرد. اگر به کاشان سفرکردید، حتما از این خانه تاریخی و زیبا نیز دیدن کنید. صفایی که در این خانه موج می زند در هیچ کجای دیگری نمی توانید تجربه کنید.

جاهای دیدنی نزدیک به کاشان مال کجاست؟

آیا می دانستید یکی از بهترین رستوران های کاشان، در کاشان مال قرار دارد؟

اگر در کاشان هستید و به دنبال یکی از بهترین رستوران های کاشان می گردید، توصیه می کنیم حتما به کاشان مال بروید. کسانی که به این رستوران رفته اند از کیفیت بالای غذا، تنوع غذاهای آن و برخورد پرسنل و کارکنان این رستوران، بسیار راضی بوده اند.

نه تنها کیفیت غذاها و نوشیدنی هایی که در این رستوران سرو می شود، می تواند توجه شما را به خود جلب کند، بلکه دکوراسیون داخلی و معماری داخلی آن نیز از دیگر جذابیت های رفتن به رستوران کی آشیان است. آراستگی و نظمی که در این رستوران به چشم می خورد، آن را یک سروگردن بالاتر از سایر رستوران های کاشان قرار داده است. اگر دوست دارید یک وعده غذایی خوشمزه را در یک رستوران جذاب و شیک میل کنید پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروید و دلی از عزا درآورید.

اگر به رستوران کی آشیان رفتید، حتما جوجه چینی را امتحان کنید. سرآشپز این رستوران جوجه چینی را به سبک خاص خود تهیه کرده و توانسته از مشتری هایی که قدم به این رستوران می گذارند، به روش خودش دلبری کند. این غذا یکی از محبوب ترین و دلبرانه ترین غذاهای این رستوران است.

آیا می دانستید یکی از بهترین رستوران های کاشان، در کاشان مال قرار دارد؟

کلام آخر

در این مقاله در مورد مجتمع تجاری و رفاهی کاشان مال، و امکانات و خدمات آن صحبت کردیم، و برخی جاهای گردشگری نزدیک به این مجموعه را نیز معرفی کردیم. امیدواریم با نوشتن این مقاله توانسته باشیم گوشه ای از زیبایی های شهر کاشان را به شما بشناسانیم.

 


 

وضعیت آب و هوا کاشان
بروزرسانی: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۲

وضعیت آب و هوا کاشان:04d
۲.۲ km/h
پنجشنبه
پوشیده از ابر
۱۹.۸۶
جزئیات هواشناسی کاشان

۱۰۰۷
سطح دریا:
شمال شرق
جهت باد:
۲.۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۵
رطوبت هوا
۱۰۰۷
فشار هوا: