هتل میزبان بابلسر کجاست؟⭐بررسی قیمت و ویژگی ها 

هتل میزبان بابلسر، یکی از بهترین میزبان ها برای پذیرایی از شما در شهر بابلسر است. اگر تصمیم دارید به این شهر زیبای ساحلی سفر کنید و اگر هنوز برای اجاره ویلا بابلسر اقدامی نکرده اید، اول، این مقاله را مطالعه کنید و سپس برای محل اقامت تان یک تصمیم قطعی بگیرید. پس با ما همراه باشید تا بدانید هتل میزبان در بابلسر کجاست.

هتل میزبان بابلسر، تلفن و آدرس!؟

قبل از آنکه در مورد امکانات این هتل نکاتی را بیان کنیم، خوب است ابتدا به این موضوع بپردازیم که هتل میزبان بابلسر کجاست و شماره تماس آن چیست. هتل میزبان بابلسر، در کیلومتر ۳ کمربندی واقع شده است. اگر سوالی برایتان پیش آمده است، می توانید با شماره ۱۱۳۵۴۵(۹۸+) تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که می خواهید، از پرسنل هتل دریافت کنید.

هتل میزبان بابلسر، تلفن و آدرس!؟

همه چیز در مورد میزبان؛ از صاحب هتل میزبان بابلسر گرفته تا معرفی و امکانات!؟

یکی از بهترین هتل های استان مازندران، هتل میزبان است که در شهر بابلسر ساخته شده است. این هتل از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرده است. این هتل در شهر بابلسر واقع شده و به دلیل فراهم کردن مناظری بی نهایت جذاب و دوست داشتنی، مانند شالیزارها، کوه البرز، جنگل و ویلاهای زیبا می تواند جایگزین خوب و شایسته ای برای اجاره ویلا در بابلسر به شمار رود. 

این هتل، چشم انداز زیبایی برای مسافران خود فراهم کرده است. در هر یک اتاق های این هتل که اقامت کنید، علاوه بر تجربه ماندن در یک هتل مجلل، می توانید مناظر و صحنه هایی بی نهایت زیبا و چشم نواز مشاهده کنید. تالاب فریدونکنار، پارک لاله، باغ پرندگان و کشتی لاله، تنها بخشی از زیبایی هایی است که با رفتن به میزبان بابلسر امکان بازدید آنها برای شما فراهم خواهد شد. اقامت در این هتل، به مانند اقامت و اجاره ویلا لوکس بوده و قطعا با خاطرات شیرین و دوست داشتنی زیادی همراه خواهد بود.

موضوع دیگری که خوب است در مورد این هتل بدانید، صاحب و مالک هتل میزبان بابلسر است. مدیر اجرایی این هتل، سوگند نصر الله بود که متاسفانه در سال ۱۳۹۹ به دلیل خونریزی مغزی در گذشت.  

امکانات زیر، امکانات هتل میزبان در بابلسر است و امکانات آن با زمانی که شما برای اجاره ویلا استخردار اقدام می کنید، تفاوتی ندارد:

  • اتاق های دو تخته، ۴ تخته، سوئیت های یک خوابه، ۴ خوابه، سوئیت های دوبلکس ۲ خوابه و ۶ نفره 
  • دکوراسیون، بسیار زیبا و چشمگیر
  • امکانات کامل در هر اتاق، مانند کمد، چای ساز، یخچال، حمام های اختصاصی، تهویه مطبوع و میز آرایش
  • سوئیت هایی که چشم انداز آنها رو به دریاست
  • امکان آنلاین اتاق و سوئیت در هتل
  • رستوران هایی با غذاهای متنوع و خوشمزه

همه چیز در مورد میزبان؛ از صاحب هتل میزبان بابلسر گرفته تا معرفی و امکانات!؟

در رستوران هتل میزبان بابلسر، چه اتفاقاتی در حال وقوع است؟

یکی از چیزهایی که هیجان ناشی از رفتن به هتل میزبان بابلسر را دو چندان می کند، رستوران هایی است که در این هتل، ساخته شده است. هتل میزبان، چندین رستوران دارد و شما می توانید در هر کدام از آنها که خواستید، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و دلی از عزا درآورید.

از جمله رستوران های این هتل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱- رستوران یاس

رستوران یاس، در مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر ساخته شده است و می تواند از مهمانان و مسافرانی که به این هتل می آیند، به خوبی پذیرایی کند. کسانی که دوست دارند در کنار میل غذا، موسیقی زنده بشنوند، خوب است به این رستوران بروند.

۲- رستوران سلف سرویس

اگر دوست دارید صبحانه تان را در هتل میزبان بابلسر به صورت سلف سرویس میل کنید، حتما به رستوران سلف سرویس این هتل بروید. انواع و اقسام خوراکی های مناسب صبحانه در این قسمت، گردآوری شده است تا صبح تان را با انرژی و شادی شروع کنید.

۳- رستوران ایتالیایی

کسانی که عاشق خوردن غذاهای ایتالیایی هستند، قید رفتن به رستوران لتکا هتل میزبان در بابلسر را نمی زنند. بهترین سرآشپزها در این رستوران مشغول به کارند تا شما بتوانید روزهای اقامت در میزبان بابلسر را با میل کردن خوشمزه ترین غذاها، به خاطراتی به یادماندنی تبدیل کنید. این رستوران، ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را دارد.

۴- رستوران بومی محلی

وقتی به شمال می روید، باید تا جایی که می توانید غذاهای شمالی را میل کنید. این غذاها آنقدر خوشمزه هستند که بعید می دانیم تا مدت زمان طولانی، طعم بی نظیر آنها را از خاطر ببرید. اگر در هتل میزان در بابلسر اقامت کردید، حتما برای صرف غذا به رستوران بومی محلی این هتل بروید و مزه دهان خود را با غذاهای شمالی و خوشمزه این رستوران، تغییر دهید.

در رستوران هتل میزبان بابلسر، چه اتفاقاتی در حال وقوع است؟

قیمت اتاق در هتل میزبان در بابلسر چند است؟ برای رزرو هتل میزان بابلسر ۵ ستاره به این شکل عمل کنید؟ 

قیمتی که برای اقامت در این هتل می بایست پرداخت کنید، بستگی به اتاقی که دارد می خواهید در آن اقامت کنید. برای مثال، قیمت اتاق های دو تخته دابل نزدیک ۲ میلیون تومان است. این اتاق ها ویو و چشم انداز خوبی دارند. هر قدر امکانات اتاق بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. 

به صورت کلی، خوب است بدانید که قیمت اتاق ها و سوئیت هایی که در این هتل می توانید اجاره کنید، بین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۵ و یا ۱۶ میلیون تومان هستند. اتاق هایی که کرایه آنها، ۱۶ میلیون تومان است، سوئیت پرزیدنت ۴ نفره بوده و دو تخت دبل در آنها به چشم می خورد. این اتاق ها ظرفیت پذیرش یک نفر اضافه را نیز دارند. 
اگر می خواهید با سفر به بابلسر، خوش بگذرانید؛ در نزدیکی دریا و در یک هتل با امکانات عالی و پرسنل حرفه ای اقامت کنید، روی لینک زیر کلیک کنید؛ این لینک، شما را به صفحه اصلی هتل برده و از آنجا می توانید برای رزرو سوئیت های دریایی و یا اتاق هایی که چشم انداز زیبایی دارند، اقدام کنید.

هتل میزبان بابلسر

نظرات در مورد هتل میزبان بابلسر چیست؟ آیا هتل میزبان بابلسر توانسته توجه مهمانان خود را جلب کند؟

در مورد اینکه هتل میزبان بابلسر کجاست، صحبت کردیم و حال می خواهیم نظرات در مورد هتل میزبان بابلسر را نیز مورد بررسی قرار دهیم. اغلب مسافرانی که به این هتل قدم گذاشته اند، از برخورد بسیار خوب پرسنل، کیفیت غذایی که در رستوران سرو می شود، از تمیز بودن و وضعیت نظافت رضایت خود را اعلام کرده اند. 

برخی مسافران به حدی از رفتن و اقامت در این هتل راضی هستند، که آن را به بقیه نیز پیشنهاد می دهند. در کل باید بگوییم که این هتل به دلیل امکانات رفاهی خوبی که برای مهمانان خود ایجاد کرده است، جزء یکی از بهترین هتل های مازندران به شمار می رود.

البته مهمانان، انتقاداتی نیز نسبت به این هتل دارند که از آن جمله می توانیم به بالا بودن هزینه اقامت در هتل، نبود یک فروشگاه در هتل برای خرید لوازم ضروری و نبود یک پارکینگ سرپوشیده برای پارک ماشین اشاره کرد. در ضمن به خاطر داشته باشید، در روزهای تعطیل، رستوران این هتل، شلوغ است. اگر حوصله شلوغی ندارید در طی روزهای اقامت در هتل میزبان بابلسر، مکان دیگری را برای میل غذا انتخاب کنید.
 

نظرات در مورد هتل میزبان بابلسر چیست؟ آیا هتل میزبان بابلسر توانسته توجه مهمانان خود را جلب کند؟

کلام آخر

ما در این مقاله، سعی کردیم به صورت جامع و کامل، هتل میزبان بابلسر را به شما معرفی کنیم. گرداگرد، به شما کمک می کند تا بتوانید در این هتل، یک اتاق با امکانات کامل رزرو کرده و در سفر به بابلسر، حسابی خوش بگذرانید.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۳.۹۲ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۷.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال و شمال شرق
جهت باد:
۳.۹۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۳
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: