چهارباغ کرج کجاست؟⭐چهارباغ کرج منطقه چند است؟

اگر قصد دارید برای اجاره ویلا کردان اقدام کنید، و یا در این منطقه یک ویلا بخرید، این مقاله برای شما نوشته شده است. با ما همراه باشید تا یکی از نزدیک ترین مناطق به کردان که چهار باغ کرج نام دارد، به شما معرفی کنیم. ما در این مقاله در مورد اینکه چهارباغ کرج منطقه چند است نیز صحبت خواهیم کرد.

توصیه می کنیم، مقاله جاهای دیدنی کردان را مطالعه کنید؛ کمکتان می کند تا در فصول بهار و تابستان بیشتر خوش بگذرانید.

چهارباغ کرج کجاست؟ معرفی کامل شهر چهار باغ کرج!؟

چهارباغ کرج کجاست؟ معرفی کامل شهر چهار باغ کرج!؟

چهار باغ کرج، همان طوری که از نام آن مشخص است، به استان البرز تعلق دارد. این منطقه در کنار ساوجبلاغ (ساوجبلاغ کجاست) قرار گرفته و بنا به خیلی دلایل محبوبیت زیادی دارد. یکی از دلایلی که باعث شده خرید ویلا در این منطقه با رشد خوبی مواجه شود، نزدیک بودن آن به تهران و وفور باغ های پوشیده از گیاه و درخت در آن است. هر کسی که می خواهد برای اجاره ویلا در کردان و یا خرید ویلا در کردان اقدام کند، خوب است به چهار باغ نیز سری بزند؛ ضرر نمی کند.

شهر چهار باغ، از سمت شرق به کرج، از سمت شمال به شهرستان ساوجبلاغ، از غرب به نظر آباد و از سمت جنوب نیز به اشتهارد منتهی شده است. اجاره ویلا لوکس در چهار باغ می تواند با خاطرات خوبی برای شما به همراه باشد.

دیگر امتیاز جذاب و دوست داشتنی این شهر، داشتن آب و هوای بسیار خوب است. هوای این منطقه، معتدل است و به همین دلیل، تهرانی ها و کرجی ها هر زمانی که می بینند هوای شهرشان آلوده شده است به چهار باغ پناه می برند. حال که می دانید چهارباغ کرج کجاست، خوب است اولین کاری که بعد از اجاره ویلا استخردار انجام می دهید، بازدید از این شهر با صفا باشد. در ادامه این مقاله خواهیم گفت که چهارباغ کرج منطقه چند است.

بهترین مناطق چهار باغ کرج کجاست؟

حال که می دانید چهارباغ کرج کجاست، خوب است در مورد بهترین مناطق چهار باغ کرج نیز صحبت کرده و آنها را به شما معرفی کنیم. شک نداریم که دیدار از این مناطق می تواند در نوع خود جذاب و دیدنی باشد. بهترین مناطق شهر چهار باغ کرج به شرح زیر است:

یکی از بهترین جاهای چهار باغ کرج، خیابان های گلستان و دهکده ورزشی است. این مناطق، برای خرید و اجاره ویلا گزینه بسیار مناسب و خوبی به نظر می رسند. دسترسی به دهکده ورزشی یکی از مزیت های این ناحیه است.

از دیگر مناطق مناسب برای اجاره و خرید ویلا در چهار باغ، سنقر آباد سهیلیه است. این منطقه در غرب شهر چهار باغ قرار گرفته و از جمله مناطق محبوب کردان به شمار می رود.
از دیگر مناطق کردان می توان به شهرک طاووسیه و شهرک الهیه اشاره کرد.

بهترین مناطق چهار باغ کرج کجاست؟

روستاهای چهار باغ کرج کجاست؟

حال که می دانید چهارباغ کرج کجاست، خوب است به معرفی دیدنی هایی که اطراف این شهر وجود دارد، بپردازیم و در مورد آنها صحبت کنیم. دیدنی هایی که از آنها یاد می کنیم، در واقع همان روستاهای چهارباغ کرج هستند. برخی از زیباترین روستاهای چهارباغ به شرح زیر است:

۱- ابراهیم آباد

یکی از روستاهای شهرستان چهارباغ، ابراهیم آباد است. این روستا، یکی از زیباترین روستاهای چهار باغ است و به دلیل داشتن خاک حاصلخیز، منطقه بسیار خوبی برای کشت گردو، سیب، آلو و انگور به شمار می رود. آب و هوای این روستا، بسیار دل انگیز و دوست داشتنی است و به شما اجازه می دهد تا یک پیک نیک چند ساعته و کوتاه مدت را در آن تجربه کنید.

۲- زعفرانیه

از دیگر روستاهای چهار باغ کرج که به آن شهرک نیز گفته می شود، زعفرانیه است. شهرک زعفرانیه، با تهران یک ساعت فاصله دارد و نه تنها برای خرید ویلا گزینه مناسبی است، بلکه به دلیل داشتن یک محیط زیبا و جذاب، برای اجاره ویلا و یک سفر چند روزه، جالب به نظر می رسد. این روستا، بعد از شهر کرج و قبل از شهرک کامرانیه قرار دارد.

فاصله تهران با چهار باغ کرج چقدر است؟ فاصله چهار باغ تا کرج چقدر است؟

برای آنکه به صورت دقیق بدانیم چهارباغ کرج کجاست، می بایست در مورد فاصله تهران با چهار باغ و همین طور فاصله آن را با شهر کرج نیز صحبت کنیم. همان طوری که اشاره کردیم، یکی از مزیت های چهار باغ شهر کرج، نزدیک بودن آن به تهران است. چهار باغ در کرج، در فاصله ی حدودا ۷۰ کیلومتری از تهران قرار گرفته است. اگر با سرعت مطمئن و مُجاز این مسیر را طی کنید، در زمان ۱ ساعت می توانید به چهار باغ برسید.

فاصله چهار باغ تا کرج نیز حدود ۲۰ کیلومتر است. اگر ترافیک جاده، روان باشد و هوا نیز کاملا آفتابی بوده و بارندگی رخ نداده باشد، می توان نهایتا ظرف نیم ساعت از کرج به چهار باغ رسید. رفتن به این منطقه و بازدید از روستاهایی که در آن وجود دارد، خالی از لطف نخواهد بود. این لطف، زمانی شامل حالتان می شود که در فصل بهار به چهارباغ در کرج بروید. طبیعت در این فصل، زیبایی های زیادی برای نمایش دارد.

چهارباغ کرج منطقه چند است؟ آیا در این رابطه چیزی شنیده اید؟

چهارباغ کرج منطقه چند است؟ آیا در این رابطه چیزی شنیده اید؟

حال که فهمیدیم چهارباغ کرج کجاست و چقدر با تهران و کرج فاصله دارد، می خواهیم در مورد این مساله که چهارباغ کرج منطقه چند است و با چه جاهایی همسایه است نکاتی را بگوییم. 

شهر چهار باغ در کرج، در منطقه ۱۰ شهرداری استان البرز قرار گرفته است. شهرک سیمین دست، شهرک هفده شهریور، شهرک واحد یا راه آهن، واریان شهرک، کوی ۱۱۰، رزکان، کوی لایه، گلستان و شهرک ارم نیز در همین منطقه ۱۰ قرار دارند. لازم به ذکر است که کرج ۱۱ منطقه دارد که در هر کدام از این مناطق نیز، شهرک ها، محله ها و خیابان های متفاوتی ساخته شده است.

با پرداخت قیمت زمین در چهارباغ کرج، اجازه تماشای مناظری وصف نشدنی را به خود بدهید!؟

با پرداخت قیمت زمین در چهارباغ کرج، اجازه تماشای مناظری وصف نشدنی را به خود بدهید!؟

قطعا همه کسانی که می دانند چهارباغ کرج کجاست بعد از آنکه چند روزی را در یکی از ویلاهای اجاره ای این منطقه اقامت کردند، به سرشان می زند که در این منطقه بسیار زیبا و دیدنی زمین و یا ویلا بخرند و با خیالی راحت، هر موقع که دلشان خواست به چهار باغ بیایند و چند روزی را خوش بگذرانند. 

یکی از مهم ترین چیزهایی که در مورد خرید زمین در منطقه چهار باغ باید از آن اطلاع داشته باشید، قیمت زمین است. قیمت زمین در چهار باغ کرج، با توجه به اینکه زمین مد نظر شما در کدام قسمت قرار گرفته است، متغیر بوده و نمی توان یک عدد ثابت را برای آن بیان کرد. 

وسعت و بزرگی زمین نیز روی قیمت تاثیر دارد؛ اگر دوست دارید یک ویلای بزرگ داشته باشید می توانید زمین بزرگی خریداری کرده و ویلایتان را همانجوری که دوست دارید، بسازید. 
حال که می دانید چهارباغ کرج منطقه چند است، توصیه می کنیم برای دریافت قیمت زمین در این منطقه به سراغ مشاور املاک های مستقر در چهار باغ بروید و قیمت دقیق زمین را از آنها بپرسید؛ به این شکل زودتر به نتیجه می رسید.

کلام آخر

چهار باغ کرج کجاست، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر خواستید برای اجاره ویلا در منطقه کردان اقدام کنید، از گرداگرد کمک گرفته و حتما از چهار باغ نیز دیدن کنید. کلی اتفاقات جذاب را می توانید در این شهر تجربه کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا ساوجبلاغ
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

وضعیت آب و هوا ساوجبلاغ:01n
۱.۴۱ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۴.۸۴
جزئیات هواشناسی ساوجبلاغ

۱۰۲۰
سطح دریا:
جنوب شرقی
جهت باد:
۱.۴۱ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۴
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: