ویلا جنگلی لفور⭐اجاره ویلا جنگلی در لفور

ویلا جنگلی لفور بهترین روش برای تماشای جذابیت هایی است که اطراف سد لفور قرار گرفته است. این سد در منطقه شیرگاه واقع شده و به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا، گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای تابستانه و بهاره به شمار می رود. اگر می خواهید بدانید که با اجاره ویلا لفور (اجاره ویلا جنگلی در لفور) فرصت تماشای چه مناظری را خواهید داشت، در ادامه با گرداگرد همراه باشید.

لفور کجاست؟ چرا خیلی ها برای اجاره ویلا سد لفور اقدام می کنند؟

لفور کجاست؟ چرا خیلی ها برای اجاره ویلا سد لفور اقدام می کنند؟

همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم سد لفور یکی از مناطق جذاب و دیدنی در استان مازندران و شیرگاه است. این سد که آن را سد صالحی مازندرانی نیز ممکن است بخوانند، از جمله سدهایی که در ساخت آن از سنگ ریزه استفاده شده است. این انتخاب باعث شده که لفور یکی از سازگارترین سدهای کشور از نظر زیست محیطی به شمار رود. اجاره ویلا استخردار در مازندران را به تمامی کسانی که می خواهند از یک سد دوست دار محیط زیست دیدن کنند، توصیه می کنیم.

برای اطلاع کسانی که مشتاقند بدانند سد لفور (البرز) کجاست، باید بگوییم که این سد در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی بابل قرار گرفته است. مقدمات ساخت این سد در اواخر حکومت پهلوی فراهم شد، اما با به وقوع پیوستن انقلاب در سال ۵۷، موضوع احداث سد تا سال ۱۳۷۴ به تعویق افتاد و در پی این اتفاق، مکان احداث سد نیز تغییر کرد. قبلا قرار بود این سد را در بابل کنار احداث کنند، اما بعد از انقلاب، این سد در منطقه لفور احداث شد.

با اجاره ویلا جنگلی در لفور می توانید سدی را مشاهده کنید که طول تاج آن ۸۳۸ متر، عرض تاج آن ۱۲ متر و عرض پی آن ۴۵۰ متر است. حجم این مخزن ۱۴۲ میلیون مترمکعب و حجم مفید آن نیز حدود ۱۲۲ میلیون مترمکعب است. با اجاره ویلا در لفور، فرصت تماشای این سد زیبا را به خود بدهید.

بهترین زمان برای اجاره ویلا جنگلی لفور (اقامتگاه سد لفور) کی است؟

وقتی تصمیم می گیرید برای اجاره ویلا جنگلی لفور اقدام کنید، بهترین زمان را برای اجاره ویلا انتخاب کنید. بهترین زمانی که می توانید به بازدید از این سد بروید، فصل های بهار و تابستان است. هر چند که این سد و مناطق اطراف آن در هر فصلی زیبایی های خاص خود را دارد، اما در بهار و تابستان با مشکلات کمتری برای تماشای سد رو به رو خواهید شد و با اجاره ویلا لوکس در مازندران می توانید با خیالی راحت از این سد زیبا دیدن کنید.در فصل های بهار و تابستان، هوا خنک است و اجاره ویلا جنگلی در لفور برای کسانی که در شهرهای گرم و خشک کشور زندگی می کنند، اتفاق بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. در فصل های زمستان و پاییز، هوا اندکی سرد است و این موضوع به گردشگران اجازه نمی دهد تا از همه زیبایی های این سد دیدن کنند. 

با اجاره ویلا جنگلی لفور از این جذابیت ها بازدید کنید!؟

با اجاره ویلا جنگلی لفور از این جذابیت ها بازدید کنید!؟

اگر دلتان می خواهد طبیعتی بی نهایت بکر و زیبا تماشا کنید، اولین کاری که توصیه می کنیم انجام دهید، اجاره ویلا جنگلی لفور است. با این اقدام می توانید چشمان تان را مهمان پوشش گیاهی متنوع و بسیار زیبای اطراف سد لفور کنید. 

به دلیل مناسب بودن شرایط اقلیمی و بالا بودن میزان بارش، انواع و اقسام گیاهان می توانند در منطقه جنگلی اطراف سد لفور رشد کنند. برای مثال، یکی از درختان زیبایی که در جنگل لفور می توانید به وفور مشاهده کنید، درخت انجیل است. این درخت از جمله گیاهانی است که برگ های پهنی دارد و تا حدود ۲۵ متر نیز قادر است رشد کند.

از دیگر جاذبه هایی که می توانید با اجاره ویلا جنگلی در لفور مشاهده کنید، رفتن به رودخانه اسکلیم رود، آبشار گزو، هفت آبشار سوادکوه، آبشار گالش و پارک جنگلی جوارم است. امامزادگان سید محمد آل کیا و امامزاده سه تن بزرگوار نیز از دیگر جذابیت های مذهبی اطراف سد لفور به شمار می روند.

دیگر جذابیت و اتفاق مهیجی که می توانید در لفور تجربه کنید، چادر زدن است. اطراف این سد محیط بسیار خوبی برای چادر زدن فراهم شده است. کسانی که دوست دارند اقامت در لفور را به شکل دیگری تجربه کنند می توانند چادر مسافرتی با خود به همراه بیاورند و در شب های تابستان در اطراف این سد اتراق کنند. البته سعی کنید برای آنکه سفرتان به این شکل، بدون هیچ مشکلی به پایان برسد، حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

قیمت ویلا جنگلی لفور چقدر است؟ حداقل و حداکثر قیمت خانه روستایی در سد لفور چقدر است؟

قیمت ویلا جنگلی لفور چقدر است؟ حداقل و حداکثر قیمت خانه روستایی در سد لفور چقدر است؟

موضوعی که در زمان اجاره ویلا جنگلی لفور مهم به نظر می رسد، هزینه ی اجاره است. با توجه به امکاناتی که ویلاها دارند و با توجه به وسعتی که در ساخت آنها در نظر گرفته شده است، هزینه های متفاوتی را می بایست برای اجاره پرداخت کنید.

اگر قرار است در یک ویلای شیک و با همه امکانات اقدام کنید، قطعا باید هزینه های بالایی را پرداخت کنید، اما اگر می خواهید برای اجاره ویلا جنگلی در لفور اقدام کنید، نیازی نیست مبالغ بالایی برای اجاره بپردازید. 

قیمت خانه روستایی در سد لفور از حداقل ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود. معمولا این خانه ها به دلیل امکانات کمی که دارند، هزینه بالایی برای اجاره آنها دریافت نمی شود. حداکثر اجاره ای که می بایست برای اقامت در لفور پرداخت  کنید، ۶ میلیون تومان است. در چنین ویلاهایی انواع و اقسام امکانات از ویوی ابدی و بسیار زیبا گرفته تا وجود جکوزی در تراس مشاهده می شود.

علاوه بر هزینه ی اجاره ویلا که حتما می بایست به آن توجه شود، منبعی که ویلا را از آن اجاره می کنید نیز اهمیت دارد. سعی کنید قبل از عزیمت به لفور برای اجاره ی ویلا اقدام کنید؛ این موضوع به خصوص در زمان هایی که لفور شلوغ است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. 

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد اجاره ویلا جنگلی لفور نکاتی را بیان کردیم و گفتیم که با اجاره خانه های روستایی و یا کلبه های جنگلی فرصت تماشای چه مناظر و اتفاقاتی برای شما فراهم خواهد شد. اگر دوست دارید در روزهای شلوغ لفور، بی جا و مکان نمانید قبل از آنکه به سمت این منطقه بروید، برای اجاره ویلا اقدام کنید.

 


 

وضعیت آب و هوا سوادکوه
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۱

وضعیت آب و هوا سوادکوه:01n
۲.۴۹ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۱۲.۸۴
جزئیات هواشناسی سوادکوه

۱۰۲۳
سطح دریا:
جنوب
جهت باد:
۲.۴۹ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۸
رطوبت هوا
۱۰۲۳
فشار هوا: