مناطق دیدنی رامسر⭐معرفی جاهای دیدنی رامسر

مناطق دیدنی رامسر، به یک جا و دو جا ختم نمی شود و کسی که می خواهد از همه جای شهر رامسر دیدن کند، باید حداقل چندین روز در این شهر بماند. توصیه می کنیم، زمانی که دارید برای اجاره ویلا رامسر اقدام می کنید، حداقل به مدت ۷ روز در این شهر ساکن شوید تا فرصت بازدید از همه جاهای دیدنی رامسر را داشته باشید.

جاهای دیدنی رامسر در شب کجاست؟ آیا دوست دارید با آنها آشنا شوید!؟

اولین چیزی که دوست داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، جاهای دیدنی رامسر در شب است. شاید از نظر برخی افراد، شب هیچ جذابیتی نداشته باشد، اما عده ای دیگر هستند که فکر می کنند، شب هم زیبایی خاص خود را دارد. برخی از جاهای دیدنی رامسر که اگر شب به سراغ آنها بروید جذابیتشان چندین برابر می شود، به شرح زیر است:

جاهای دیدنی رامسر در شب کجاست؟ آیا دوست دارید با آنها آشنا شوید!؟

۱- شب گردی در خیابان های رامسر

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می توان با اجاره ویلا در رامسر در شب انجام داد، شب گردی در بلوارهای آن است. یکی از بلوارهای این شهر که مردم در شب به آنجا رفته و پیاده روی می کنند، بلوار معلم نام دارد. زمان ساخت این بلوار به زمان سلسسه پهلوی بر می گردد. در زمان محمدرضا شاه قرار بود که ماشین ها از این خیابان رفت و آمد کنند، اما بعدها این بلوار به یک پیاده روی زیبا تبدیل شد. 

اگر به بلوار معلم بروید، می توانید پا روی سنگ فرش های زیبای آن بگذارید و از تماشای درختان توسکا و درختچه های شمشاد که دو طرف این بلوار رشد کرده اند، لذت ببرید. این بلوار در آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. اجازه ندهید که اقامت و اجاره ویلا لوکس در رامسر شما را مشغول به خود کرده و اجازه تماشای جاهای دیدنی این شهر را از شما بگیرد.

۲- رستوران های رامسر

نمی شود در یک شهر ساحلی قدم گذاشت، اما به رستوران های آن نرفت. رامسر به این دلیل که گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند، به یکی از شهرهای شلوغ شمال کشور تبدیل شده و همین موضوع باعث شده که رستوران های زیادی در آن ساخته شود.

اینکه سلیقه تان در خوردن غذا چیست و غذای ایرانی و یا فرنگی دوست دارید، اصلا اهمیتی ندارد؛ برخی رستوران های این شهر توسط بهترین سرآشپزها اداره می شوند و می توانند انواع و اقسام غذاها را بپزند و شما را با طعم غذایی که می چشید، شگفت زده کنند. اگر شب شده و حوصله تان نمی آید که در ویلا بمانید، توصیه می کنیم، رستوران گردی در رامسر را فراموش نکنید و به عنوان یک از مناطق دیدنی رامسر در شب، آن را نیز تجربه کنید.

توصیه می کنیم، برای آنکه اطلاعات جامع تری در مورد جاذبه های این شهر ساحلی به دست آورید، مقاله جاذبه های رامسر را مطالعه کنید.

جاهای دیدنی رامسر تا لاهیجان کجاست؟ کدام مناطق دیدنی رامسر در حد فاصل رامسر تا لاهیجان قرار گرفته اند؟

جاهای دیدنی رامسر تا لاهیجان کجاست؟ کدام مناطق دیدنی رامسر در حد فاصل رامسر تا لاهیجان قرار گرفته اند؟

فرض کنیم که برای اجاره ویلا استخردار در رامسر اقدام کرده اید و از همه مناطق دیدنی رامسر دیدن کرده اید؛ حال وقت آن رسیده است که از رامسر خارج شده و از جاهای دیدنی که در شهرها و یا حتی استان های اطراف قرار گرفته اند، دیدن کنید. توصیه می کنیم علاوه بر تماشای همه جذابیت های شهر رامسر به سراغ جاهای دیدنی رامسر تا لاهیجان نیز بروید. از جمله مناطق بکری که در مسیر رامسر تا لاهیجان وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • روستای اوشیان، یکی از بکرترین روستاهای رامسر تا لاهیجان است. این روستا به سبب قرارگرفتن در مرز دریا و جنگل زیبایی وصف ناپذیری دارد. 
  • چشمه دمکش، نیز از دیگر جاهای دیدنی است که در مسیر بین رامسر تا لاهیجان زیبای خودمان قرار گرفته است. برخی ها اعتقاد دارند که این چشمه، یک چشمه مقدس است و به همین دلیل آب آن می تواند بیماران را شفا دهد.
  • لیلاکوه، یک منطقه ییلاقی بوده و از جمله جاهای دیدنی و جذاب مسیر رامسر تا لاهیجان است. کسانی که عاشق کشیدن قلیان هستند، از رفتن به این منطقه ییلاقی و سرسبز استقبال می کنند. از این منطقه نیز می توان به عنوان یکی از جاهای دیدنی رامسر یاد کرد.

آیا ییلاقات رامسر یکی از مناطق دیدنی رامسر هستند؟

ییلاقات رامسر از دیگر مناطق دیدنی رامسر به شمار می روند. اگر مسیر زیادی را تا رسیدن به این شهر طی می کنید، حیف است که این همه راه بروید، اما از همه جاهای آن دیدن نکنید. برخی از ییلاق های معروف در رامسر به شرح زیرند:

۱- ییلاق ازارک

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین جاهای دیدنی رامسر، ییلاق ازارک است. اگر تجربه قدم زدن در یک منطقه بکر و دوست داشتنی را ندارید، توصیه می کنیم حتما به ییلاق ازارک بروید. این روستا آنقدر زیبا و خاص ظاهر شده است که به آن بهشت رامسر می گویند.

۲- روستای سادات محله

از دیگر جاهای دیدنی رامسر که آن نیز به عنوان یک ییلاق زیبا مطرح است، می توان به روستای سادات محله اشاره کرد. این روستا به خاطر داشتن چشمه های آب گرم فراوان، معروف است و بسیاری از کسانی که برای استفاده از آب گرم به این منطقه می آیند، وقتی با مناظر زیبای این روستا مواجه می شوند، دیگر دلشان نمی خواهد این منطقه را ترک کنند.

نزدیک ترین روستا به رامسر کجاست؟ آیا این روستا یکی از مناطق دیدنی رامسر است؟

نزدیک ترین روستا به رامسر کجاست؟ آیا این روستا یکی از مناطق دیدنی رامسر است؟

کسی که می خواهد از مناطق دیدنی رامسر بازدید کند، دلش نمی آید به نزدیک ترین روستا به رامسر نرود. نزدیک ترین و زیباترین روستایی که تنها با شهر رامسر ۲۷ کیلومتر فاصله دارد، روستای جواهرده رامسر است. هر چه از زیبایی های این روستا برای شما تعریف کنیم، گفته ایم. این روستا به قدری زیبا است که همه گردشگران در مورد آنکه جواهرده یکی از جاهای دیدنی رامسر است، اتفاق نظر دارند.

نه تنها خود روستا زیبایی های منحصر به فرد زیادی دارد، بلکه مناطق اطراف آن نیز به حدی زیباست که شما را مجبور می کند حداقل یک روز در این روستا بمانید و از همه جای آن دیدن کنید.

جاهای دیدنی رامسر تا رشت کجاست؟ توصیه می کنیم حتما از مناطق دیدنی رامسر تا رشت دیدن کنید!؟

جاهای دیدنی رامسر تا رشت کجاست؟ توصیه می کنیم حتما از مناطق دیدنی رامسر تا رشت دیدن کنید!؟

چنانچه مسیرتان به استان مازندران افتاد و به شهر رامسر رفتید، به رشت نیز سفر کنید. جاهای دیدنی رامسر تا رشت آنقدر جذاب هستند که بتوانند انگیزه شما را برای ادامه مسیر تقویت کنند. برخی از مناطق دیدنی رامسر تا شهر رشت به شرح زیر است:

۱- روستای قاسم آباد

از جمله جاهای دیدنی رامسر تا رشت، روستای قاسم آباد است که نزدیک شهر چابکسر قرار دارد. اولین تصویری که با به میان آمدن نام این روستا به ذهن شما خطور می کند، رقص محلی مردم این روستا و لباس های زنان شان است که رنگ های زیادی در آن به چشم می خورد. دامن های پرچین و سربندهای رنگارنگ زنان، یک پدیده گردشگرانه ی منحصر به فرد و جذاب از این روستا ساخته است.

۲- روستای سیاهکلرود
از دیگر جذابیت هایی که در مسیر رامسر تا رشت وجود دارد، می توان به روستای سیاهکلرود اشاره کرد. این روستا، یکی از روستاهای چابکسر است و با داشتن طبیعتی بی نهایت زیبا و چشمنواز، و خانه هایی که سقفشان با شیروانی های رنگی پوشانده شده است توانسته دل بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان را به سمت خود جلب کند.

کلام آخر

مناطق دیدنی رامسر موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر دوست دارید با اجاره یک ویلای مناسب در شهر رامسر، سفری خارق العاده و به یادماندنی را تجربه کنید، به کمک گرداگرد، یک ویلا در این شهر اجاره کنید.