۷ تا از بهترین مراکز خرید یزد⭐به همراه ساعات کاری+ آدرس

نه تنها آثار باستانی و دیدنی های تاریخی شهر یزد می تواند یکی از بهترین دلایل افراد برای اجاره بوم گردی یزد باشد، بلکه مراکز خرید آن نیز می توانند دلیلی خوب و جذاب برای رفتن به یزد باشند. اگر با مراکز خرید یزد آشنایی ندارید و اگر نمی دانید برای خرید سوغاتی های یزد به کجا مراجعه کنید، در این مقاله گرداگرد با ما همراه باشید. 

مراکز خرید ارزان در یزد کجا هستند؟

مراکز خرید ارزان در یزد کجا هستند؟

مراکز خرید یزد که می توانید در آنها اجناس و کالاهایی با قیمت مناسب تهیه کنید، به شرحی است که در ادامه معرفی می کنیم:

۱- پاساژ کویتی ها

اگر دوست داشته باشید با اقامت در بهترین اقامتگاه بوم گردی یزد به یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز خرید این شهر قدم بگذارید و خرید کنید، توصیه می کنیم به پاساژ کویتی ها بروید. این پاساژ یکی از همان مراکز خرید ارزان یزد به شمار می رود و خانم های جوان خیلی تمایل دارند به این پاساژ بروند؛ زیرا مغازه و فروشگاه های  متفاوتی را می توانید در پاساژ کویتی ها مشاهده کنید که در حال فروش زیورآلاتی زیبا هستند. اگر خیلی اهل خرید کردن هستید، توصیه می کنیم در نزدیکی این پاساژ و دیگر مراکز خرید یزد برای اجاره بومگردی در یزد اقدام کنید.

موضوع دیگری که با رفتن به این مرکز خرید توجه شما را به خود جلب می کند، تنوع اجناس است. تنوع کالاهایی که در پاساژ کویتی ها در معرض فروش قرار داده شده است، در نوع خود بسیار تماشایی و دل انگیز به نظر می آید. اگر بعد از اجاره ویلا لوکس در یزد، برای خرید یک سوغاتی و یا هدیه در تردید هستید، احتمالا رفتن به این پاساژ و گشت و گذار بین مغازه و ها و فروشگاه های آن بتواند به شما کمک کند تا همانی را که می خواهید پیدا کنید.

پاساژ کویتی ها، در میدان شهید بهشتی شهر یزد قرار گرفته و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۰ شب باز است.

۲- مرکز خرید شقایق

از دیگر مراکز خرید ارزان یزد می توانیم به مرکز خرید شقایق اشاره کنیم. اگر قصد خرید سوغاتی ندارید و می خواهید کالاهایی، مثل کیف، کفش و یا لباس بخرید خوب است به مرکز خرید شقایق در یزد بروید. این مرکز خرید نیز از جمله مراکزی است که در طی روزهای اقامت و اجاره ویلا استخردار باید از آن نیز دیدن کنید.

این مرکز خرید از سال ۱۳۸۵کار خود را شروع کرده است و اگر در بین فروشگاه ها و مغازه های فعال در آن بگردید حتما می توانید اقلام مورد نیاز خود را با کیفیتی قابل قبول و با قیمتی مناسب تهیه کنید. از لوازم و پوشاک مردانه و زنانه گرفته تا لوازم آرایشی و کیف و کفش، در این مرکز فروخته می شود. کافی شاپ، آسانسور و سرویس بهداشتی از جمله امکانات مرکز خرید شقایق است.
یادتان باشد که مرکز خرید شقایق در یزد در نزدیکی ساختمان دادگستری این شهر واقع شده است. این مرکز خرید از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۱ شب باز است و شما برای خرید می توانید به آنجا مراجعه کنید.

کدام یک از مراکز خرید یزد، لقب بهترین پاساژ یزد را به خود اختصاص داده است؟

کدام یک از مراکز خرید یزد، لقب بهترین پاساژ یزد را به خود اختصاص داده است؟

برخی مراکز خرید یزد را که قیمت های آنها مناسب است به شما معرفی کردیم. حال نوبت آن است که در مورد بهترین بهترین پاساژ یزد نیز نکاتی را بیان کنیم و بگوییم که این لقب به کدام یک از مجتمع های تجاری در شهر یزد تعلق دارد.

اگر ساکن شهر یزد باشید، قطعا اسم مجتمع ستاره یزد را شنیده اید. شاید نتوان این مجتمع را یکی از مراکز خرید ارزان یزد نامید، اما بهر حال مجموعه ای  است که به دلیل داشتن امکانات متنوع، توانسته توجه عده ی زیادی از گردشگران و مسافران و حتی ساکنان یزد را به خود جلب کند. 

این مجتمع در سال ۱۳۸۸ کار خود را شروع کرده و در حال حاضر نیز ۷۰۰ مغازه و فروشگاه در آن وجود دارد. این واحدهای تجاری در حوزه فروش پوشاک و لباس های مردانه، زنانه، بچگانه، فروش اسباب بازی، و خیلی اجناس دیگر فعالیت می کنند.

نه تنها تنوع اجناس این مجموعه بالاست، بلکه وقتی به آنجا می روید علاوه بر خرید کردن می توانید از دیگر قسمت های آن که شامل رستوران، کافی شاپ، شهربازی سرپوشیده، فضای بازی مخصوص کودکان، سینما پنج بعدی و خیلی چیزهای دیگر است، دیدن کرده و گشت و گذاری متفاوت در این پاساژ و همین طور در شهر یزد تجربه کنید.

اگر دوست داشتید در نزدیکی این مجتمع ساکن شوید، می توانید هتل مظفر که در همان نزدیکی ها قرار گرفته است، انتخاب کرده و اتاق مورد نظر خود را در آن رزرو کنید. 

این پاساژ در بلوار طالقانی، میدان آزادی قرار گرفته و از ساعت ۸ و نیم صبح تا ساعت ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۳ باز است. به یاد داشته باشید که این مرکز در روزهای جمعه بسته است و باز نیست.

برای خرید پوشاک ارزان در یزد به کدام مراکز خرید یزد مراجعه کنیم؟

برای خرید پوشاک ارزان در یزد به کدام مراکز خرید یزد مراجعه کنیم؟

از دیگر مراکز خرید یزد می توانیم به مجتمع تجاری الماس در یزد اشاره کنیم. این مجتمع، مساحت زیادی نداشته و از جمله مراکز خرید پوشاک ارزان در یزد به شمار می رود. الماس یزد، حدود ۱۴۰۰ مترمربع مساحت داشته و ۲۴ واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند. 

اگر چه این مجتمع از نظر مساحت و خیلی چیزهای دیگر نمی تواند با برخی مراکز خرید مدرن در یزد رقابت کند، اما با این حال، وقتی نام یکی از مراکز خرید ارزان یزد را جستجو می کنید، نام الماس یزد را بین آنها مشاهده خواهید کرد. اصناف متنوعی را می توانید در این مجتمع ببینید که در حال فروش اجناس خود هستند. از جمله این اصناف می توانیم به طلا و جواهر، پوشاک، کیف و

لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات بدلی، و لباس های زنانه و مردانه اشاره کنیم.

مجتمع تجاری الماس یزد در آزادشهر، بعد از فلکه اول قرار گرفته و از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ نیز باز است.

کلام آخر

مراکز خرید یزد موضوع صحبت ما در این مقاله بود. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند تا بهترین سوغاتی ها را از بهترین مراکز خرید یزد تهیه کنید.

 


 

وضعیت آب و هوا یزد
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷

وضعیت آب و هوا یزد:02d
۵.۴۷ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۳.۰۱
جزئیات هواشناسی یزد

۱۰۱۹
سطح دریا:
شمال شمال غربی
جهت باد:
۵.۴۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۳۸
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: