فیلبند کجاست؟⭐عکس+آدرس+راهنمای بازدید

آیا دوست دارید با هم به یک منطقه بسیار زیبا در ایران برویم؟ آیا می خواهید بدانید فیلبند در کجا قرار گرفته است؟ آیا کنجکاو نشده اید بدانید که چرا اغلب کسانی که دوست دارند در شمال گردش کنند، به روستا فیلبند می روند؟ اگر می خواهید با برخی جاهای دیدنی منطقه فیلبند آشنا شوید، تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید و حتما برای اجاره ویلا فیلبند اقدام کنید.

مقاله جاذبه های گردشگری فیلبند را نیز مطالعه کنید. بهتان کمک می کند تا در این روستا بیشتر گشت و گذار کنید.

فیلبند کجاست؟ چه چیزی باعث محبوبیت این روستا شده است؟ 

فیلبند کجاست؟ چه چیزی باعث محبوبیت این روستا شده است؟ 

اگر بخواهید برای اجاره ویلا در فیلبند اقدام کنید، ابتدا باید بدانید که این روستا در کدام قسمت از ایران قرار گرفته است. فیلبند، یک روستای بسیار زیبا در استان مازندران و از توابع دهستان خوشرود شهرستان بابل است. اگر بخواهیم خیلی دقیق تر آدرس بدهیم و در مورد اینکه روستا فیلبند کجاست، صحبت کنیم باید بگوییم که این روستا در کیلومتر ۲۵ جاده هراز از سمت آمل به پلور قرار گرفته است. فیلبند، با جنوب آمل ۵۷ کیلومتر فاصله دارد. 

حالا که می دانیم روستا فیلبند در کجا واقع شده است، خوب است در مورد علت یا علت های اصلی محبوبیت این روستا نیز چند نکته را بیان کنیم. فیلبند به دلیل داشتن طبیعت بکر و بی نظیر به یکی از محبوب ترین نقاط در مازندران تبدیل شده است و انگیزه ای قوی و دوست داشتنی برای اجاره ویلا لوکس در مازندران به شمار می رود.

این روستا حدود ۲۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و به همین واسطه، کسانی که دل به دریا زده و به سمت این روستا حرکت می کنند، چشمان خود را مهمان یک عالمه زیبایی و جذابیت می کنند. چشم اندازهایی که از این روستا می توانید مشاهده کنید، آنقدر دیدنی هستند که امکان ندارد هیچگاه یادتان برود که قدم در چه مکان رویایی و بی نظیری گذاشته اید. اگر می خواهید از این روستا دیدن کنید، حتما برای اجاره ویلا استخردار در یکی از شهرهای اطرف فیلبند اقدام کرده و حسابی خوش بگذرانید.

جاهای دیدنی فیلبند کجاست؟ توصیه می کنیم حتما از این جاها دیدن کنید!؟

حالا که دل به دریا زده اید و می خواهید بدانید فیلبند کجاست، خوب است با هم، سری به جاهای دیدنی فیلبند بزنیم و به سوال جاهای دیدنی فیلبند کجاست، مفصل تر بپردازیم. برخی از زیباترین و منحصر به فردترین جاهای دیدنی در این روستا به شرح زیر است:

۱- لمس ابرها از روی زمین

به نظر ما یکی از خاص ترین و بی نظیرترین اتفاقاتی که در فیلبند و چند جای دیگر در کشور می توانید آن را تجربه کنید، اقیانوس ابر است. به این دلیل که فیلبند در ارتفاعات قرار گرفته، زمینه برای بروز پدیده ای به نام اقیانوس یا جنگل ابر به خوبی به وجود آمده است. تصور کنید که در یک طبیعت بی نهایت زیبا هستید و تنها چیزی که در مقابل چشمان شما دیده می شود، ابرهایی هستند که درست زیر پای شما قرار دارند. با جستجوی پاسخ سوال روستا فیلبند کجاست، تجربه لمس این اتفاق را به خود بدهید.

۲- طبیعت خاص و تکرار نشدنی

مورد دیگری که باعث شده نتوانیم بیخیال رفتن به فیلبند بشویم، طبیعت زیبا و دوست داشتنی آن است. این روستا، با داشتن چشم اندازی بی نظیر و جذاب، امکان ندارد در جلب کردن توجه شما کوتاهی کند. یکی از زیباترین مناظری که می توانید در این روستا مشاهده کنید، تماشای طلوع و غروب شگفت انگیز خورشید است. گویی در این منطقه کمترین فاصله را با خورشید دارید و می توانید همه چیز را از نزدیک لمس کنید. 

هوای فیلبند در شهریور چگونه است؟ آیا شهریور بهترین ماه برای آن است که بدانیم فیلبند کجاست؟

هوای فیلبند در شهریور چگونه است؟ آیا شهریور بهترین ماه برای آن است که بدانیم فیلبند کجاست؟

وقتی تصمیم می گیرید دست به کشف فیلبند کجاست، بزنید باید بهترین زمان سفر به فیلبند را انتخاب کنید. معمولا، در نیمه دوم سال، میزان بارندگی، زیاد است و شما نمی توانید از گوشه و کنار این روستای بسیار زیبا و بکر به راحتی دیدن کنید. به همین دلیل، بهتر است یک روز آفتابی و مناسب، بین ماه های اردیبهشت تا شهریور را برای رفتن و بازدید از این روستا در نظر بگیرید.

شاید در فصل بهار هوا کمی سرد باشد، اما همین که هوا در روستا فیلبند، رفته رفته گرم می شود، جمعیت عظیم گردشگران به این روستا سفر می کنند. در فصل تابستان، هوا در این روستا خنک و بسیار دلچسب است و اینکه می گویند ایران یک کشور ۴ فصل است در عمل به شما ثابت می شود.

سعی کنید اگر می خواهید به فیلبند بروید، تا اواخر مرداد و یا اوایل شهریور تصمیمتان را عملی کنید؛ زیرا هر قدر به پاییز نزدیک تر می شویم، هوا سردتر شده و شاید نتوانید با وجود سرمای هوا، سفری به یادماندنی به این منطقه را تجربه کنید.

برای اجاره ویلا در فیلبند (روستا فیلبند) چه کنیم؟ بهترین اقامتگاه در فیلبند کجاست؟

تا به اینجای کار فهمیدید که فیلبند کجاست، بهترین زمان سفر به آن چه موقع است و چه جذابیت های بکر و طبیعی در آن وجود دارد. حال می خواهیم در مورد یکی از مهم ترین قسمت های سفر به این روستا، یعنی اجاره یک اقامتگاه نکاتی را بیان کنیم.

کسانی که می خواهند به صورت جامع و کامل بدانند روستا فیلبند کجاست، بهتر است از گرداگرد کمک گرفته و در یکی از اقامتگاه های این روستا ساکن شوند. اگر این روش را برای ماندن در فیلبند انتخاب کنید، هم می توانید از بودن در محل اقامتگاه خود نهایت استفاده و لذت را ببرید و هم می توانید وقتی به خارج از اقامتگاه خود می روید، از همه صحنه ها و مناظر جذاب این روستا دیدن کنید. 

گرداگردی ها تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا سفر به فیلبند یکی از به یادماندنی ترین و برجسته ترین خاطرات شما در طول عمرتان باشد.

برای اجاره ویلا در فیلبند (روستا فیلبند) چه کنیم؟ بهترین اقامتگاه در فیلبند کجاست؟

کلام آخر

فیلبند کجاست، موضوع صحبت ما در این مقاله بود. اگر دلتان می خواهید یک جای متفاوت و جذاب مانند جنگل ابر ببینید و اگر دوست دارید چند روزی از عمرتان را به شکلی کامل خاص سپری کنید، حتما به فیلبند بروید.

 

 

وضعیت آب و هوا آمل
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴

وضعیت آب و هوا آمل:01d
۳.۶۲ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۳.۹۱
جزئیات هواشناسی آمل

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال
جهت باد:
۳.۶۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۴۰
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: