بهترین مناطق کردان⚡(مناطق کردان برای اجاره ویلا)

روزگاری تهران، روستایی کوچک بین شمیران و ری به شمار می رفت؛ منطقه ای با آب فراوان و باغ های میوه، کوچه باغ های زیبا با درختان بلند قامت چنار و آب و هوایی تمیز و مطبوع؛ حالا اما، سال ها از آن زمان می گذرد، و شرایط به کلی تغییر کرده است. آب هوای پاکیزه جای خود را به دود و آلودگی داده است و ساختمان های بلند سیمانی، جای کوچه باغ های زیبا را گرفته اند. اگر شما هم دل تان برای تهران قدیم تنگ شده و می خواهید آب و هوای آن زمان را استشمام کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید و حتما برای اجاره ویلا کردان اقدام کنید؛ ما می خواهیم شما را با بهترین مناطق کردان آشنا کنیم.

بهترین مناطق کردان یا بهترین جای کردان برای خرید ویلا کدام مناطق است؟

اگر می خواهید در کردان ویلا بخرید، این قسمت را به دقت مطالعه کنید؛ ما می خواهیم بهترین مناطق کردان برای خرید ویلا را معرفی کنیم. این مناطق به شرح زیر هستند:

۱- مسعودیه یا شهرک جهان ویلا

مسعودیه که به آن شهرک جهان ویلا نیز گفته می شود، از بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا و خرید ویلا به شمار می رود. این منطقه در قسمت جنوبی جاده ی قدیم کرج قرار گرفته است و با هشتگرد و کردان نیز فاصله بسیار کمی دارد. اگر در این شهرک قدم گذاشته باشید طراحی ویلاهایی که در آن ساخته شده است اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. این شهرک را می توان به جرات بهترین جای کردان برای خرید ویلا نامید.

۲- شهرک ویلایی کارینا

از دیگر شهرک های ساخته شده در کردان که آن را نیز می توان به عنوان بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا و خرید ویلا نامید، شهرک ویلایی کارینا است. این شهرک در منطقه تهراندشت واقع شده و ویلاهایی لوکس و مدرن در آن به چشم می خورد. ویوی زیبا و رو به مناظری سرسبز از جمله امتیازات ویلاهایی است که در این شهرک ساخته شده است.
 

 

بهترین مناطق کردان


تجربه قدم زدن در بهترین و زیباترین مناطق کردان را از دست ندهید!؟


کردان یکی از مکان هایی است، که با وجود ویلاسازی های فراوان هنوز از حالت طبیعی خود خارج نشده است. آب و هوای پاکیزه و طبیعت بکر منطقه کردان، همچنین کوتاهی مسیر، محیط مناسبی را برای استراحت، تفرج و گذراندن تعطیلات پایان هفته ایجاد کرده است. یکی از بهترین و زیباترین مناطق کردان، تهراندشت است که با داشتن آب و هوایی خوش و دلچسب، بهترین گزینه برای اجاره ویلا در کردان به شمار می رود. نزدیکی به کرج و تهران، آب و هوای معتدل، تابستان خنک، زمستان نه چندان سرد و طبیعت سرسبز از ویژگی های تهراندشت محسوب می شود؛ فقط کمی گران است. تهراندشت در شمال غرب تهران و کرج قرار گرفته است. با کرج ۲۵ کیلومتر و با تهران ۷۵ کیلومتر فاصله دارد. 


بهترین مناطق کردان از نظر ساخت و ساز که باید بشناسید!؟    


اگر ساخت و ساز اصولی ویلا ها، طراحی باغ ها و باغچه ها و خیابان بندی محل اقامت تان برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم به شهرک سهیلیه که یکی از بهترین منطقه های کردان است سر بزنید. آب فراوان، خاک حاصلخیز، هوای معتدل دست به دست هم داده اند، تا این منطقه برای کشاورزی و باغداری و پرورش گل و گیاه و کاشت و پروش نهال بسیار مناسب باشد. شهرک سهیلیه بین کرج و هشتگرد واقع شده و ۹۶ کیلومتر با تهران و ۴۰ کیلومتری با کرج فاصله دارد. روستا ها و شهرک های زیادی در منطقه سهیلیه واقع شده اند که در اینجا به سه شهرک اشاره می کنیم:

 

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا


۱-شهرک زعفرانیه
یکی از بهترین مناطق کردان که در محدوده شهرک سهیلیه قرار گرفته، شهرک زعفرانیه است. ویلا ها و زمین های زعفرانیه داری سند رسمی هستند، و به همین دلیل بسیاری از کسانی که قصد خرید ویلا دارند، سرمایه گذاری در شهرک زعفرانیه را ترجیح می دهند. زعفرانیه هم مثل بقیه مناطق کردان، آب و هوای خوب و دلچسبی دارد. طبیعت سرسبز و ویلا های خوش ساخت از دیگر ویژگی های شهرک زعفرانیه است. زعفرانیه بین کرج و هشتگرد قرار گرفته و امتداد جاده سهیلیه، به شهرک زعفرانیه ختم می شود.


۲-منطقه ویلایی اقبالیه
منطقه ویلایی اقبالیه یکی از خوش آب و هواترین منطقه های کردان است. طبیعتی خرم با درختانی بلند قامت و آب و هوایی دلپذیر از ویژگی های این منطقه است. اقبالیه، تابستان هایی خنک و معتدل، و زمستان هایی پر بارش دارد؛ بلند اقبال است کسی که به دیدار زیبایی های اقبالیه برود. برای بازدید از اقبالیه باید وارد جاده قدیم کرج به قزوین بشوید و بعد از پشت سر گذاشتن سهیلیه و عبور از چند روستا، خود را به اقبالیه برسانید.


۳-منطقه ویلایی کوروش
اگر دوست دارید طبیعتی چهارفصل را تجربه کنید، شهرک کوروش می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. آب و هوای مطلوب، باغ و باغچه های جذاب، ویلاهای خوش ساخت از مختصات این منطقه است. اقامتی کوتاه مدت در این منطقه می تواند روزهایی خوش و همراه با آرامشی را برای شما به ارمغان آورد. برای رفتن به منطقه ویلایی کوروش باید به جاده ی قدیم کرج به قزوین بروید؛ شهرک کوروش بعد از شهرک زعفرانیه قرار گرفته است.

 

بهترین مناطق کردان (مناطق کردان برای اجاره ویلا)

 


از این دو همسایه زیبا و دیدنی در مجاورت کردان حتما بازدید کنید؛ به نفعتان است!؟

۱-شهرک افشاریه
اگر به دنبال جایی دنج با آب و هوایی فوق العاده می گردید، شهرک افشاریه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. جمعیت کم و محیطی خلوت و بی سر صدا، طبیعت سرسبز، نگهبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالا باعث شده که افشاریه به یکی از بهترین مناطق کردان تبدیل شود. اگر از مسیر کرج به سمت هشتگرد حرکت کنید، تابلوی شهرک افشاریه را خواهید دید.


۲-منطقه ویلایی طاووسیه 
شهرک افشاریه یک همسایه خوب و دیدنی به نام طاووسیه دارد که در واقع جزء کرج محسوب می شود و از آنجایی که این شهرک به کردان خیلی نزدیک است، مردم آنجا را از مناطق کردان محسوب می کنند. طاووسیه، طبیعت زیبا و آب و هوایی فرح بخش دارد؛ علاوه بر آن بسیار خوش مسیر است. دسترسی به زیر ساخت های شهری مثل آب و برق و گاز و سند دار بودن زمین ها و ویلاها بخش دیگری از خصوصیات طاووسیه است. برای رسیدن به طاووسیه لازم نیست جور هندوستان بکشید؛ مسیر دسترسی به آن، خیلی نزدیک و سرراست است. از مسیر جاده قدیم کرج به قزوین و همین طور از بزرگراه تهران کرج می توانید به طاووسیه بروید.


آیا می دانید بهترین مناطق کردان از نظر امکانات کدام مناطق است؟


یکی دیگر از بهترین مناطق کردان منطقه ویلایی صفاییه است. طبیعت سرسبز و زیبا، آب و هوای کوهستانی، معماری شیک و مدرن از ویژگی های این منطقه است. شهرک صفاییه نگهبانی ۲۴ ساعته دارد و این یعنی اینکه امنیت شهرک بالاست. امکاناتی نظیر آب، برق و گاز و همین طور سنددار بودن ویلاها و زمین های این منطقه از دیگر خصوصیات صفاییه محسوب می شود. رفت و آمد به صفاییه خیلی آسان است؛ از کرج به سمت قزوین که بروید بعد از خروجی پل کردان می توانید وارد مسیر صفاییه شوید.

 

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا استخردار کردان کجاست؟

بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا استخردار کردان کجاست؟

کردان یک منطقه بسیار زیبا اطراف تهران است و جای خوبی برای گذراندن آخر هفته در فصل های مختلف سال به شمار می رود. اگر می خواهید در بازدید از این منطقه، خوش بگذرانید، بهتر است در بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا استخردار کردان اقدام کنید. 

یکی از بهترین مناطق کردان برای اجاره کردن ویلاهای مدرن و شیک، منطقه سهیلیه کردان است. همه چیز در این شهرک فراهم است تا شما بتوانید روزهایی بسیار به یادماندنی و جذاب را در منطقه کردان تجربه کنید. همان طوری که در بالاتر نیز توضیح دادیم، این منطقه از نظر آب و هوا و کشاورزی، وضعیت خوبی دارد و به همین دلیل جزء یکی از برترین مناطق کردان برای اجاره ویلا به شمار می رود. 

درست است که قیمت اجاره ویلا در این منطقه بالاست، اما ما اعتقاد داریم که در مسافرت، باید از همه تلاش و امکان خود استفاده کنید، تا حسابی بهتان خوش بگذرد. ویلاهای استخردار، در گوشه گوشه س این منطقه پراکنده شده است و شما در صورتی که از مجموعه هایی که ویلا اجاره می دهند، کمک بگیرید می توانید در یک ویلای دنج و با صفا ساکن شوید.
 

کلام آخر

در منطقه کردان روستاهای دیدنی و شهرک های متعددی وجود دارد و ما در اینجا، تنها به بخش کوچکی از آن ها اشاره کردیم. اگر قصد اجاره ویلا در بهترین مناطق کردان را داشتید پیشنهاد می کنیم از خدمات مجموعه گرداگرد بهرمند شوید؛ این مجموعه بهترین ویلاها را برای اجاره کردن در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

وضعیت آب و هوا کرج
بروزرسانی: یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴

وضعیت آب و هوا کرج:01d
۴.۰۹ km/h
یکشنبه
آسمان صاف
۲۴.۳۸
جزئیات هواشناسی کرج

۱۰۱۹
سطح دریا:
غرب، شمال غربی
جهت باد:
۴.۰۹ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۱۷
رطوبت هوا
۱۰۱۹
فشار هوا: