سهیلیه کردان کجاست؟⭐معرفی سهیلیه کرج

آیا نام سهیلیه کرج را شنیده اید؟ آیا می دانید این منطقه در کجا واقع شده است؟ آیا به نظر شما رفتن به سهیلیه می تواند با کلی اتفاقات جذاب و هیجان انگیز همراه باشد؟ اگر دوست دارید در مورد این منطقه از کشورمان که کرج نشین ها و تهرانی ها یکی از عاشقان دل خسته آن به شمار می روند، دیدن کنید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید و اجاره ویلا کردان را از یاد نبرید. 

سهیلیه کردان کجاست؟ آیا درست است که از این منطقه به عنوان بهشت ساکنین تهران و کرج یاد می کنند؟

حالا که تصمیم گرفته اید گشتی در اطراف شهر تهران و کرج بزنید، به راه دوری نروید و با یکی از نزدیک ترین مناطق به این دو شهر را آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، سهیلیه یکی از بهترین مناطق کردان است. آنقدر زیبایی و جذابیت در این منطقه نهفته است که بی انصافی است در مورد آن حرفی به میان نیاوریم.

سهیلیه که ممکن است به آن سهیلیه کرج نیز بگویند، بعد از شهر کرج، حد فاصل جاده ای که از کرج به سمت هشتگرد می رود، قرار گرفته است. این منطقه یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین مناطق کرج به شمار می رود و معمولا اگر در اتوبان تهران به کرج، ترافیک روان بوده و خیلی شلوغ نباشد، شما در عرض ۱ ساعت و یا گاهی اوقات ۱ ساعت و نیم می توانید از تهران به سهیلیه برسید و برای اجاره ویلا استخردار اقدام کنید.

حال که می دانید سهیلیه کردان کجاست، خوب است در مورد دلایل افزایش رشد ساخت و اجاره ویلا در این منطقه نیز چند جمله بگوییم. یکی از نکاتی که باعث شده این منطقه از جمله مناطق محبوب و دوست داشتنی به نظر آید، آب و هوای دلچسب آن است. آب و هوا و خاک حاصلخیز باعث شده که در این منطقه، باغ ها و باغ ویلاهای زیادی ساخته شود. اگر در حال نزدیک شدن به آخر هفته هستید، کوله بارتان را جمع کرده و به سمت این منطقه حرکت کنید. بی شک، با اجاره ویلا لوکس حالتان حسابی خوب می شود.

سهیلیه کردان کجاست؟ آیا درست است که از این منطقه به عنوان بهشت ساکنین تهران و کرج یاد می کنند؟

بهترین منطقه سهیلیه کجاست (بهترین منطقه سهیلیه کردان کجاست)؟

کسی را سراغ نداریم که فهمیده باشد سهیلیه کردان کجاست، اما برای اجاره ویلا در کردان قدم جدی برندارد. بسیاری کسانی که یک ویلا در کردان می خرند و یا کسانی که برای اجاره ویلا در آن اقدام می کنند، دوست دارند بدانند که بهترین منطقه سهیلیه کجاست. ما در اینجا برای آنکه شناخت و اطلاعات شما نسبت به این منطقه افزایش پیدا کند، نام برخی از این مناطق را ذکر می کنیم؛ خدا را چه دیدید شاید شما نیز هوس کردید در این منطقه یک ویلا بخرید و یا یک ویلا در آن اجاره کنید. 

۱- زعفرانیه

زعفرانیه، یکی از بهترین و زیباترین مناطق سهیلیه است و به دلیل پوشش گیاهی متنوع و درختان بلندی که در آن به چشم می خورد، از جمله مناطق بی نظیر سهیلیه به شمار می رود. اگر در این شهرک قدم بگذارید، می توانید ویلاهایی را مشاهده کنید که هم خوش ساخت هستند و هم معماری بسیار زیبایی دارند.

۲- آغچه حصار

یکی دیگر از مناطق سهیلیه که آن نیز در گروه بهترین ها قرار داده می شود، آغچه حصار است. کسانی که دوست دارند در یک منطقه آرام و بکر اقامت کنند و روح و روان شان را از آلودگی های زندگی شهری پاک کنند، حتما باید به آغچه حصار بروند. این منطقه به دلیل داشتن آب فراوان جای مناسبی برای ساخت ویلای استخردار به شمار می رود.

بهترین منطقه سهیلیه کجاست (بهترین منطقه سهیلیه کردان کجاست)؟

جاهای دیدنی سهیلیه کجاست؟

به نظر شما آیا فقط همین که بدانیم سهیلیه کردان کجاست، به دردی می خورد؟ آیا نباید از جاهای دیدنی سهیلیه بازدید کرد؟ آیا نباید وقتی به منطقه می روید، از تماشای گوشه گوشه آن لذت ببرید؟ اگر فکر می کنید که با رفتن به سهیلیه فقط نباید در خانه بمانید، حتما از این جاهای دیدنی که در ادامه نام می بریم، بازدید کنید:

۱- رود کردان

یکی از جاهای دیدنی سهیلیه کرج، رود کردان است. رود کردان معروف و زیبای خودمان، با سهیلیه حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. وقتی از ویلا خارج می شوید سعی کنید قدم زنان به سمت این رود بیایید و در کنار آن قدم بزنید. این پیاده روی شاید بتواند خاطرات خوبی برایتان بسازد.

۲- سایت پروازی 

یک خبر خوب داریم برای تمامی کسانی که عاشق آسمان و پرواز در آن هستند. اگر دوست دارید در آسمان پرواز کنید و پاهایتان را از روی زمین جدا کنید، حتما به سهیلیه بروید. عاشقان پاراگلایدر، در این منطقه گرد هم آمده اند و در آسمان تمیز و آبی سایت پروازی سهیلیه از زاویه ای متفاوت به زمین نگاه می کنند.

فاصله تهران تا سهیلیه و فاصله کرج تا سهیلیه چقدر است؟

فاصله تهران تا سهیلیه و فاصله کرج تا سهیلیه چقدر است؟

خب بعد از آنکه فهمیدیم سهیلیه کردان کجاست، خوب است در مورد فاصله این منطقه با شهرهای معروف اطراف نیز صحبت کنیم. دو تا از شهرهایی که در نزدیکی سهیلیه قرار گرفته اند، کرج و تهران اند. 

فاصله تهران تا سهیلیه ۷۵ کیلومتر است و اگر عبور و مرور در جاده زیاد نبوده، و هوا نیز بارانی و یا برفی نباشد، حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا شما از تهران به سهیلیه برسید. یادتان باشد، در روزهای تعطیل ممکن است این مدت زمان افزایش پیدا کند.

دیگر شهر نزدیک به سهیلیه، کرج است. فاصله کرج تا سهیلیه حدود ۳۱ کیلومتر است. اگر ساکن کرج باشید و بخواهید به سهیلیه بروید، حدود نیم ساعت در راه خواهید بود. البته این نیز در صورتی است که جاده شلوغ نبوده و هوا نیز بارانی و یا برفی نباشد. در هر موقع از سال که به این منطقه رفتید، جای ما را نیز خالی کرده و قول بدهید که از همه مناطق و جاذبه های منطقه سهیلیه کرج دیدن کنید و وقت کافی برای گشت و گذار در آن در نظر بگیرید.

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد سهیلیه کردان کجاست، نکاتی را بیان کردیم. به ما قول بدهید هر زمان که خواستید برای اجاره ویلا در منطقه کردان از طریق گرداگرد اقدام کنید، به سهیلیه نیز بروید و در آنجا کلی خوش بگذرانید.

 

 

وضعیت آب و هوا ساوجبلاغ
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳

وضعیت آب و هوا ساوجبلاغ:01d
۲.۶۳ km/h
شنبه
آسمان صاف
۱۹.۱۲
جزئیات هواشناسی ساوجبلاغ

۱۰۱۸
سطح دریا:
جنوب جنوب غربی
جهت باد:
۲.۶۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۳۰
رطوبت هوا
۱۰۱۸
فشار هوا: