مزایای ویلای استخردار

آیا در مورد مزایای ویلای استخر دار چیزی شنیده اید؟ آیا دوست دارید شما نیز حس بودن در یک ویلای استخر دار را تجربه کنید؟ به نظرتان، داشتن یک ویلای استخر دار، عیبی هم دارد؟ نظر شما چیست؟ اگر دوست دارید جواب این سوالات را دریافت کنید، با ما در ادامه همراه باشید و حتما برای اجاره ویلا استخردار اقدام جدی انجام دهید.

در مورد مزیت های ویلای استخردار چه می دانید؟

به طور کلی، اغلب افراد، ویلای استخر دار را بیشتر از ویلاهای معمولی می پسندند؛ چرا که در حقیقت، ویلای استخردار می تواند هیجان حضور در آن را افزایش دهد. برخی از مزایای ویلاهایی که استخر دارند به شرح زیر است:

در مورد مزیت های ویلای استخردار چه می دانید؟

۱-تجربه یک تفریح لذت بخش و فوق العاده به نام شنا

هیچ چیزی به اندازه ی شنا کردن در استخر شخصی، به آدم حس خوبی نمی دهد. همچنین، دیگر لازم نیست به مسائلی که در استخرهای عمومی پیش می آید فکر کنید. داشتن یک ویلای استخردار، فصل تابستان را به بهترین فصل سال برای شما و نزدیکانتان تبدیل می کند.

۲- افزایش آرامش روحی

شاید عجیب باشد، اما اغلب انسان ها، وقتی چشم انداز رو به رویشان یک استخر پر از آب تمیز و زلال است، حسی سراسر آرامش و لذت را تجربه می کنند. این یکی از لطیف ترین مزایای ویلای استخر دار است.

۳-بالا رفتن ارزش و قیمت ویلا

هر قدر امکاناتی که در یک ویلا به چشم می خورد، بیشتر باشد، قیمت ویلا نیز افزایش پیدا می کند. استخر یک امتیاز برای ویلاهای لوکس به شمار می رود. حتما می دانید قیمت و اجاره ویلا لوکس در کشور بالاست.

۴-حفظ سلامت 

قطعا در آب دریا، میکروب و باکتری های زیادی وجود دارد که ممکن است برای پوست شما بیماری های زیادی را ایجاد کند. در استخرهای خصوصی که در ویلاها ساخته می شود، خبری از این آلودگی ها نیست و می توان در نهایت سلامت، شنا کرد و از بودن در استخر لذت برد. 

آیا می دانستید بهبود وضعیت مفاصل، یکی از مزایای ویلای استخر دار است؟

آیا می دانستید بهبود وضعیت مفاصل، یکی از مزایای ویلای استخر دار است؟

برخی پژوهش ها نشان می دهد، شنا کردن در استخر و یا  راه رفتن در آب، روی مفاصل و به ویژه برای بهبود زانو درد بسیار مفید است. در واقع، آب درمانی با کم کردن فشار بر روی مفاصل جزو بهترین روش ها برای کاهش درد مفاصل می باشد. از دیگر فواید آب درمانی در ویلای استخر دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش تنش و درد عضلات 
  • تقویت گردش خون و بازسازی مفاصل
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کاهش تورم و التهاب مفصل
  • کاهش استرس
  • کاهش گرفتگی عضله

یادتان باشد، تجربه تفریحات هیجان انگیز، جزئی دیگر از مزایای ویلای استخر دار است!؟

وقتی یک ویلای استخر دار، دارید باید قدرش را دانسته و از مزایای ویلای استخردا به نحو احسن بهره ببرید. برخی از کارهای هیجان انگیزی که در استخر ویلاها می توان انجام داد، به شرح زیر است:

  • شنای موزون
  • راه رفتن در آب
  • بالا بردن بازو با وزنه در آب 
  • حرکت Back Wall glide
  • حرکت پروانه در آب
  • ضربه پا در آب استخر
  • بالا بردن زانو در آب استخر

این ها ورزش هایی هستند که می توانید در ویلای استخر دار خود انجام دهید تا علاوه بر لذت بتوانید از استخر شخصی خود نهایت استفاده را ببرید.

آیا در مورد معایب ویلای استخر دار چیزی شنیده اید؟ 

در مورد مزایای ویلای استخر دار و تمامی کارهای هیجان انگیزی که می توانید در آن انجام دهید، حرف زدیم. حال خوب است اندکی واقع بین بوده و در مورد معایب آن نیز حرف بزنیم. برخی از معایب ویلای استخر دار را نیز بیان کنیم.

آیا در مورد معایب ویلای استخر دار چیزی شنیده اید؟ 

۱-ویلای استخر دار می تواند خطرناک باشد

معمولا کسانی که فرزند کوچک دارند، سعی می کنند در ویلایی زندگی کنند که استخر نداشته باشد؛ زیرا، اقامت در یک ویلای استخر دار ممکن است خطراتی همچون غرق شدن و خفگی برای کودک به همراه داشته باشد. البته، کسانی که از حیوانات خانگی در منزل نگهداری می کنند هم باید نگران غرق شدن آن ها بوده و وقتی به این ویلاها قدم می گذارند، مواظب حیوان خود باشند.

۲-بخشی از فضای مفید را اشغال می کند

یکی دیگر از معایب ویلای استخر دار این است که استخر، بخشی از متراژ و فضای محیط را اشغال می کند. این موضوع، ممکن است برای برخی از ویلاها مشکل ساز باشد. متاسفانه، برخی کسانی که برای ساخت این ویلاها اقدام می کنند، خلاقیت نداشته و به جای آنکه از فضای پرت، یک استخر زیبا بسازند، فضایی که می شد آنجا را تبدیل یه یک محیط کاربردی تر کرد، برای ساخت استخر انتخاب می کنند. 

۳-به نگهداری نیاز دارد

هزینه ای که برای داشتن استخر در ویلای خود صرف می کنید، صرفا هزینه صرف شده برای خرید ویلا نیست. یکی از کارهای هزینه بری که در این ویلاها باید انجام شود، تمیز کردن آب استخر با انواع مواد شیمیایی، همچون کلر است؛ کسانی که در استخر شنا می کنند، نباید نسبت به صرف این هزینه بی توجه باشند و خود را در معرض بیماری های پوستی قرار دهند. در ضمن، پاک کردن فیلتر استخر و پرداخت هزینه برای انجام این کار، از دیگر معایب ویلای استخر دار به شمار می رود.

۴- هزینه آب بالا می رود

اگر از جمله آدم های وسواسی هستید، و می خواهید هر بار که وارد استخر می شوید، آب استخر را عوض کنید، خبر بدی برایتان داریم و آن هم افزایش هزینه مصرف آب است. استخرها حجم زیادی از آب در خود نگهداری می کنند و اگر قرار باشد هر هفته که می خواهید در آن شنا کنید، آب را تعویض کنید، باید هزینه زیادی را به سازمان آب پرداخت کنید. پس اگر نمی خواهید این مورد از معایب ویلای استخر دار، هزینه بالایی رو دستتان بگذارد، به جای تعویض آب، از مواد شیمیایی ضد عفونی کننده استفاده کرده و آب را ضدعفونی کنید.

آیا سرمایه گذاری می تواند یکی از مزایای ویلای استخردار باشد؟

آیا سرمایه گذاری می تواند یکی از مزایای ویلای استخردار باشد؟

یکی از چیزهایی که باعث شده خرید ویلا بخصوص در شمال کشور، با استقبال و رشد خوبی مواجه شود، سرمایه گذاری است. به بیان دیگر، از جمله مزایای ویلای استخردار، سرمایه گذاری بلند مدت روی آن است. این ویلاها، جزء ویلاهای لاکچری و لوکس به شمار می روند و به همین دلیل، افرادی که از جمله افراد ثروتمند در جامعه به شمار می روند برای خرید این ویلاها اشتیاق غیر قابل وصفی از خود نشان می دهند.

کسانی که در حوزه ملک و املاک تجربه زیادی دارند، به خوبی می دانند که با گذشت زمان، ارزش مالی املاک، رو به افزایش می گذارد و این موضوع است که باعث شده به خرید ویلاهای استخردار به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه شده و به آن توجه ویژه ای شود. کسانی که ویلای استخردار می خرند، چنانچه چند سال بعد از خرید، برای فروش آن اقدام کنند، سود قابل توجهی به دست خواهند آورد.

به کسانی که می خواهند از این مزیت ویلاهای استخردار بهره ببرند، پیشنهاد می کنیم که در جاهایی برای خرید این ویلاها اقدام کنند که رو به رشد بوده و آینده ای درخشان می توان برای آنها تصور کرد. اگر می خواهید یک زمین برای احداث ویلا خریداری کنید، حتما به کاربری مسکونی آن توجه داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

سخن پایانی

اجاره ویلا استخر دار، به شما امکان می دهد تا هم از مزایا ویلای استخر دار لذت ببرید و هم از معایبی که دارد، در امان باشید. اگر به دنبال آن هستید که چند روز را در یک جای دنج،  استراحت کنید، روی کمک ما گرداگردی ها حساب کنید. ما با همه وجود، تلاش می کنیم روزهای خاطره انگیز در حین سفر تجربه کنید.

 

 

وضعیت آب و هوا تهران
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲

وضعیت آب و هوا تهران:02d
۴.۰۲ km/h
شنبه
کمی ابری
۲۰.۶۱
جزئیات هواشناسی تهران

۱۰۲۱
سطح دریا:
جنوب
جهت باد:
۴.۰۲ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۲۲
رطوبت هوا
۱۰۲۱
فشار هوا: