امکانات رفاهی سد لفور ⭐ به همراه عکس سد لفور

امکانات رفاهی سد لفور آنقدر متنوع و جذاب هست که بتواند شما را راضی کند به این سمت بروید. اگر دوست دارید بدانید که چه کارهای جذابی را می توان در این سد انجام داد، در ادامه با همراه باشید و حتما برای اجاره ویلا لفور اقدام کنید.

عکس سد لفور، چه در مورد زیبایی های این سد می گوید؟

به کسانی که تا به حال از سد لفور دیدن نکرده اند، حتما توصیه می کنیم ابتدا عکس سد لفور را ببینند. این عکس ها، به شما می گویند، چه چیزهایی در این سد، انتظار شما را می کشد. آنقدر همه چیز در این سد، زیبا و شگفت انگیز به نظر می رسد که تصمیم می گیرید در آینده ای نزدیک، دو مرتبه برای اجاره ویلا لوکس اقدام کرده و از این سد، دیدن کنید.

دریاچه ای که به واسطه ساخت این سد ایجاد شده، آنقدر زیبا و آرام است که شما نیز ناخودآگاه، آرام می شوید. شاید برخی افراد بگویند این دریاچه، یک دریاچه مصنوعی است و هیچ گاه نمی تواند نقش دریاچه هایی که خداوند با دستان خود بر سطح کره زمین نقاشی کرده است، ایفا کند. شاید کلام شما مبنی بر مصنوعی بودن این دریاچه درست باشد، اما اگر برای اجاره ویلای استخردار اقدام کرده و از این دریاچه دیدن کنید، به کلی فراموش خواهید کرد که این دریاچه در اثر احداث سد ایجاد شده است. دریاچه سد لفور آرام و متین بر سر جای خود ایستاده و شما را به حجم وسیعی از آرامش دعوت می کند.

هر زمان که دلتان خواست یک منظره بسیار عالی و بکر تماشا کنید، برای اجاره ویلا در لفور اقدام کرده و از امکانات رفاهی سد لفور دیدن کنید. قطعا، بعد از رفتن به  این سد، زندگی شما به دو قسمتِ روزهای بعد از دیدن سد لفور و روزهای قبل از دیدن سد لفور تقسیم خواهد شد. راستی یک دوربین عکاسی با خود داشته باشید؛ عکس سد لفور می تواند همچون نگینی در بین عکس های شما بدرخشد و به زیباترین عکس ها تبدیل شود.

عکس سد لفور، چه در مورد زیبایی های این سد می گوید؟

در مورد امکانات رفاهی سد لفور چه می دانید؟ چه کارهایی را می توان در کنار این سد و دریاچه زیبا انجام داد؟

امکانات رفاهی سد لفور آنقدر هست که شما بتوانید در روزهای اقامت در نزدیکی این سد، خاطراتی بی نهایت دوست داشتنی و ماندگار در یاد و ذهن خود ثبت کنید. برخی از این امکانات به شرح زیر هستند:

۱-رستوران

فکر نکنید که به سد لفور می روید و گرسنه می مانید. در کنار این سد، یک رستوران ساخته شده است و انواع و اقسام غذا در آن سرو می شود. رستوران سد لفور قدمت زیادی نداشته، اما به دلیل غذاهای با کیفیتی که در اختیار مسافران قرار می دهد، بسیار دوست داشتنی و محبوب جلوه کرده است. اگر دوست داشتید، می توانید یک وعده غذایتان را در این رستوران میل کنید.

۲- کمپینگ

یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین کارهایی که طبیعت گردان عاشق انجام آن هستند، کمپینگ است. کنار دریاچه ی بسیار آرام سد لفور می توانید کمپ بزنید و شب ها، حس و حالی متفاوت تجربه کنید. البته سعی کنید اگر می خواهید به این شکل عمل کنید، تجهیزات مورد نیاز از جمله چادر ضد آفتاب، همراه خود داشته باشید؛ زیرا همان طوری که می دانید، در شمال کشور، بارش باران زیاد است. چادر مسافرتی تان، باید به گونه ای باشد که حشرات موذی، مانند پشه ها و موش ها نتوانند وارد شوند و آرامش شما را بر هم بزنند. 
اگر در کنار این دریاچه کمپ زدید، حتما عکس سد لفور را گرفته و به دوستان خود نشان دهید؛ شاید آنها نیز دوست داشته باشند بدانند که در این سد چه خبر است و چقدر کارهای هیجان انگیز برای انجام دادن وجود دارد.

۳- قایق سواری

از دیگر امکانات رفاهی سد لفور، قایق های کوچکی هستند که در این دریاچه برای اجاره وجود دارند. اگر از رفتن به وسط دریاچه، ترس و وحشت ندارید، می توانید یکی از این قایق ها را اجاره کرده و از جزیره ای که در آن وسط قرار گرفته است نیزدیدن کنید. برخی ها می گویند که این جزیره یک گورستان قدیمی بوده است. راستی، یک امامزاده نیز در این جزیره وجود دارد که اگر خواستید، اجاره دارید شب را در آنجا اقامت کنید.

در مورد امکانات رفاهی سد لفور چه می دانید؟ چه کارهایی را می توان در کنار این سد و دریاچه زیبا انجام داد؟

آیا اجاره کلبه در سد لفور امکان پذیر است؟

اجاره کلبه در سد لفور، امکانی بسیار جذاب، هیجان انگیز و بسیار دوست داشتنی برای گردشگران و مسافران است. بسیاری از کسانی که به شمال کشور زیبایمان سفر می کنند، دوست دارند در نزدیکی این سد، اقامت کرده و از چشم انداز ایجاد شده، نهایت استفاده و لذت را ببرند.

برخی از مجموعه های اقامتی، همچون گرداگرد، به شما امکان داده اند تا در کلبه هایی اقامت کنید که در نزدیکی این سد قرار گرفته است. وقتی در داخل کلبه هستید، چشم اندازی که مشاهده می کنید، سدلفور و دریاچه ای است که در کنار این سد، آرام گرفته است.

راستی، اگر می خواهید در طی روزهایی که در نزدیکی سد لفور اقامت کرده اید، خاطراتی زیبایی برایتان به یادگار بماند، کلبه هایی را اجاره کنید که علاوه بر دنج بودن، به امکانات رفاهی سد لفور نیز نزدیکند. برخی از این کلبه ها آنقدر بزرگ هستند که شما بتوانید به صورت گروهی و در جمع های خانوادگی و دوستانه خود به آن جا بروید و روزهایی را در نهایت شادی سپری کنید. اگر هم نمی توانید یک کلبه بزرگ پیدا کنید، کرایه کردن کلبه های کوچک و نزدیک هم می تواند دلیلی برای جمع شدن شما و عزیزانتان در کنار هم باشد.

برای اجاره اقامتگاه سد لفور چه از این روش راحت و بی دردسر استفاده کنید!؟

آیا بهترین راه استفاده از امکانات رفاهی سد لفور، ماندن در اقامتگاه سد لفور است؟

لفور و اطراف آن، آنقدر زیبا، دوست داشتنی، بکر و جذاب است که دلمان نمی آید به شما بگوییم برای یک بازدید چند ساعته از آن اقدام کنید. کسی که می خواهد یک دل سیر، این سد و همه ی جاذبه های دیدنی اطرافش را ببیند، هیچ چاره ای به جز ماندن در اقامتگاه سد لفور ندارد. اقامتگاه هایی که توسط گرداگرد به شما معرفی می شوند این امکان را برایتان فراهم خواهند آورد که بتوانید به قدر کفایت، از همه امکانات رفاهی سد لفور لذت ببرید. 

وقتی در اقامتگاه های سد لفور می مانید، دیگر نباید نگران هیچ چیزی باشید؛ فقط باید به بیرون بروید در اطراف دریاچه ی بسیار زیبای این سد بگردید و عکس هایی بسیار زیبا و ماندگار تهیه کنید. بدون شک، عکس سد لفور به یکی از زیباترین ها در آلبوم عکس های شما تبدیل خواهد شد.

اگر به لفور رفتید، فقط به استفاده از امکانات سد لفور بسنده نکرده و در جنگل زیبایی که نزدیک همین سد قرار گرفته هم بروید. این سد و همه نقاط اطرافش می تواند بهترین و زیباترین نقطه روی کره زمین باشد؛ به شرط این که حوصله کرده و از همه جای آن دیدن کنید.

آیا بهترین راه استفاده از امکانات رفاهی سد لفور، ماندن در اقامتگاه سد لفور است؟

برای اجاره اقامتگاه سد لفور چه از این روش راحت و بی دردسر استفاده کنید!؟

شاید باورتان نشود، اما خیلی ها می خواهند امکانات رفاهی سد لفور را از نزدیک لمس کنند، اما نمی دانند که برای اجاره اقامتگاه سد لفور باید چه کنند. ما برای این عزیزان یک راه میانبر و بسیار راحت داریم. ما گرداگردی ها، تمام قد آماده ایم تا بهترین اقامتگاه را در نزدیکی این سد در اختیارتان قرار دهیم. ما با تمام وجود و قلبمان، می خواهیم، وقتی دارید از این سد و دریاچه آن دیدن می کنید، از همه چیز راضی باشید.

 


 

وضعیت آب و هوا سوادكوه شمالی
بروزرسانی: شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰

وضعیت آب و هوا سوادكوه شمالی:01d
۳.۳۳ km/h
شنبه
آسمان صاف
۲۳.۴۵
جزئیات هواشناسی سوادكوه شمالی

۱۰۲۰
سطح دریا:
شمال
جهت باد:
۳.۳۳ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۳۵
رطوبت هوا
۱۰۲۰
فشار هوا: