سینما شقایق بابلسر کجاست؟⚡(عکس+ساعات کاری+آدرس)

سینما شقایق بابلسر کجاست؟ در این نگارش قصد داریم شما را با یکی از مراکز فرهنگی و هنری شهر زیبای بابلسر آشنا کنیم. اگر از کسانی هستید که به ایرانگردی، هنر و سینما علاقمندید و قصد سفر به بابلسر را دارید، علاوه بر اجاره ویلا بابلسر به سینما شقایق هم سری بزنید و اوقات خوشی را با خانواده و دوستان در این شهر زیبا بگذرانید.
بابلسر یکی از شهرهای ساحلی، زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران است که به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع، وجود ساحل، طبیعت زیبا و مکان های دیدنی متنوع، سالانه میزبان مسافرانی از سراسر دنیاست. با اجاره ویلا در بابلسر، هم از این سینمای قدیمی دیدن کنید و هم، روزهایی سراسر شادی را در این شهر سپری کنید.

 

 

سینما شقایق بابلسر کجاست


با سینما شقایق بابلسر بیشتر آشنا شوید!؟


بین سال های ۵۷ تا ،۷۳  بابلسر سینمای همگانی نداشت، تا اینکه در سال ۷۳ دومین سینمای بابلسر به نام سینما شقایق تاسیس شد. سینما شقایق بابلسر ۶۵۰ نفر ظرفیت دارد و در سال ۱۳۸۷ نیز یک بار تحت عملیات نوسازی قرار گرفته است؛ به همین جهت، امکانات قابل قبولی را می توان در آن مشاهده کرد. از نظر کیفیت، درجه یک است و قابلیت نمایش فیلم دیجیتال را دارد. اگر مردم شهر بپرسید سینما شقایق بابلسر کجاست؟ همه یک نشانی را به شما خواهند داد؛ زیرا اکنون تنها سینمای شهر بابلسر محسوب می شود. 
اگر عاشق تماشای فیلم هستید و یک روز هم نمی توانید بدون تماشای فیلم سپری کنید، جاهایی را برای برای اجاره سوئیت در بابلسر انتخاب کنید که نزدیک این سینما باشد. چنانچه خواستید به این سینما بروید، باید بدانید که این سینما پارکینگ اختصاصی ندارد و شما مجبورید در خیابان های اطراف، ماشین خود را پارک کنید. کسانی که نمی خواهند با ماشین شخصی، به این سینما بروند، می توانند با کمک وسایل حمل و نقل عمومی به این سینما رفته و قدمی هم در راستای کاهش آلودگی محیط زیست بردارند.
اگر در طی روزهای اقامت و اجاره سوئیت در بابلسر، دلتان برای حال و هوای دهه هفتاد تنگ شد، حتما به سینما شقایق بروید. درست است که این سینما، کافی شاپ ندارد، اما به سبک دهه هفتاد، بوفه ی یخچال داری دارد که می توانید تنقلات مورد استفاده خود را از آنجا تهیه کنید. برای دیدن یک فیلم خوب و جذاب در محلی نوستالژیک، کفش راحتی و کارت بانکی تان را حتما همراه داشته باشید.

 

آدرس سینما شقایق بابلسر کجاست

 


نشانی سینما شقایق بابلسر کجاست؟ آیا می دانستید چنین امکاناتی در آن وجود دارد؟


سینما شقایق بابلسر در خیابان پاسداران، جنب اداره پست بابلسر و مقابل سازمان مرکزی دانشگاه مازندران واقع شده است. سانس های اکران فیلم در این سینما مطابق ساعات کاری سینماهای سراسر کشور است.
سینما، بلیط فروشی آنلاین ندارد؛ اگر به دنبال تماشای یک فیلم خاص هستید، قبل از رفتن به آنجا با این شماره ۹۸۱۱۳۵۳۳۲۰۸۳ تماس بگیرید. می توانید به صورت تلفنی از اینکه آیا فیلم مورد نظرتان در این محل به نمایش در خواهد آمد، پرس و جو کنید تا وقتتان بیهوده تلف نشود. 
حال که می دانید سینما شقایق بابلسر کجاست، خوب است در مورد امکاناتی که در این سینما وجود دارد نیز صحبت کنیم. برخی از امکانات این سینما به شرح زیر است:
•    این سینما در جای خوبی از شهر قرار گرفته است و به همین دلیل به راحتی می توانید خود را به آنجا برسانید.
•    سینما شقایق، در بین سینماهای کشور از نظر کیفیت صدا و تصویر نمایش فیلم، در سطح متوسطی قرار دارد.
•    کیفیت سالن، در حد سینماهای معروف شهرهای بزرگ کشور نیست؛ اما در حد قابل قبولی قرار داشته و می تواند محیط خوبی برای تجربه اوقاتی خوش باشد.
•    اگر در روزهای سه شنبه یه سینما شقایق در بابلسر بروید، می توانید با خرید بلیط نیم بها، فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید.

فاصله سینما شقایق بابلسر و سینما شقایق نوشهر چقدر است؟

خوب است حالا که می دانیم سینما شقایق بابلسر کجاست، با دیگر سینمایی که هم اسم همین سینماست، آشنا شده و اطلاعاتی را در مورد آن به دست آوریم. سینمایی که از آن صحبت می کنیم، سینما شقایق واقع در نوشهر است. فاصله این دو سینما از هم بیش از ۱۱۰ کیلومتر است.

در سینما شقایق در شهر نوشهر، ۱۸۲صندلی وجود دارد و در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است. این سیما در شهر نوشهر، خیابان ادیسون، ساختمان شماره ۲ شهرداری واقع شده و یکی از سینماهای استان مازندران به شمار می رود. 

اگر به آدرس سینما شقایق بابلسر رفتید و نتوانستید فیلم مورد نظرتان را در آنجا تماشا کنید، می توانید به سینما شقایق در نوشهر بروید. این سینما نیز امکانات خوبی برای علاقه مندان به تماشای فیلم فراهم کرده است. 

معمولا ساعات کاری سینما شقایق بابلسر و ساعت کاری سینما شقایق در شهر نوشهر، یکی است و این دو، جاهای مناسبی برای تماشای فیلم های در حال اکران در کشور به شمار می روند.
اگر خواستید به سیما شقایق در بابلسر بروید، از روی عکس سینما شقایق بابلسر در مورد آن قضاوت نکنید. این سینما در حد امکاناتی که دارد محیط خوبی برای تماشای فیلم به شمار می رود.
 

 

سینما شقایق بابلسر کجاست و چگونه به آنجا برویم


اماکن نزدیک به سینما شقایق بابلسر کجاست؛ آیا در جریان هستید؟

از اماکن تفریحی اقامتی نزدیک به سینما شقایق که کمتر از یک کیلومتر با آن فاصله دارد می توان به باشگاه تیراندازی بابلسر، هتل میزبان بابلسر، پل معلق، رستوران بهار نارنج، بستنی حاجی بابا و بازار بابلسر اشاره کرد.
حالا که دانستید سینما شقایق بابلسر کجاست، بعد از دیدن فیلم مورد علاقه خود گشت وگذار در شهر را فراموش نکنید و از جاذبه های دیدنی این شهر لذت ببرید. سواحل زیبای حاشیه خزر با امکانات متعدد، اسکله ساحلی بابلرود، پل قدیمی معلق بر فراز بابلرود، باغ وحش شهر بابلسر، روستای کهنه‌محله‌ می‌رود، روستای گالشکلا، شهرک‌های ساحلی خزرشهر وکرفون ، مدرسه نرجس، میدان مجسمه، برج ساعت و بازار محلی شهر فقط گوشه ای از جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی بابلسر هستند.

نزدیک ترین سینما به سینما شقایق بابلسر کجاست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی افراد پیش آید، این است که نزدیک ترین سینما به سینما شقایق بابلسر کجاست؛ پاسخ این سوال، سینما آزادی بابل است. بعد از آنکه عکس سینما شقایق بابلسر را دیدید و از ساعات کاری سینما شقایق بابلسر نیز اطلاع پیدا کردید، می توانید به سینما آزادی بابل هم بروید. این سینما در خیابان مدرس قرار گرفته و از جمله امکاناتی که در آن مشاهده می شود، می توان به سیستم سرمایش و گرمایش، نورپردازی و نصب چراغ های راهنما، صندلی های جدید و مدرن، سرویس های بهداشتی تمیز، گیشه فروش بلیط، بوفه و غرفه محصولات فرهنگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه محل اقامتتان در نزدیکی کدام یک از این دو سینما قرار گرفته است، می توانید سینما شقایق بابلسر و یا سینما آزادی بابل را برای تماشای فیلم دلخواهتان انتخاب کرده و به آنجا بروید. اگر به آدرس سینما شقایق بابلسر مراجعه کردید و دیدید که امکانات این دو سینما با هم فرق دارد، اصلا تعجب نکنید؛ زیرا سینما شقایق در سال ۱۳۸۷ و سینما آزادی بابل نیز در سال ۱۴۰۱ بازسازی شده است. به همین دلیل است که امکانات مدرن تری را می توان در سینمای بابل مشاهده کرد.

برای اقامت در بابلسر کجا برویم؟

حال که می دانید سینما شقایق بابلسر کجاست، خوب است برای اقامتگاه نیز فکری کنید. بابلسر مراکز اقامتی زیادی از قبیل هتل ها، مسافرخانه ها و ویلاهای اجاره ایی دارد. توصیه می کنیم، برای اقامت در این شهر زیبای ساحلی، از خدمات مجموعه هایی استفاده کنید که در حوزه اجاره اقامتگاه به شما کمک می کند. یکی از این مجموعه ها که در کار خود، حرفه ای ظاهر شده است، گرداگرد نام دارد. انواع اقامتگاه لوکس و لاکچری و با امکانات قابل توجه توسط این مجموعه در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد.

 


 

وضعیت آب و هوا بابلسر
بروزرسانی: جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۰

وضعیت آب و هوا بابلسر:01d
۳.۸۷ km/h
جمعه
آسمان صاف
۱۱.۱۸
جزئیات هواشناسی بابلسر

۱۰۲۳
سطح دریا:
شرق و شمال شرق
جهت باد:
۳.۸۷ km
سرعت باد:
۱۰۰۰۰
میزان دید:
۵۰
رطوبت هوا
۱۰۲۳
فشار هوا: